Подаване на ток

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Подаване на ток

Мнениеот mely » Пет 09 мар 2007 11:25


Колеги как според вас трябва да се подава ток от акомулатор към друг такъвлТрябва ли подаващата кола да бъде запалена или не и защо?




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 09 мар 2007 11:26


запалена и се изчаква 5мин малко да качи другия акумулатор - по-лесно става...

а понякога трябва и обороти да се държат...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 09 мар 2007 11:27


Според мен не - ето така горят диодни плочки :wink:

Тоест ако няма сила акумулатора да се справи по добре да не е запалена втората кола.

Последна промяна от L&R на Пет 09 мар 2007 11:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 09 мар 2007 11:28


L&R написа:Според мен не - ето така горят диодни плочки :wink:


а?
разясни :)


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Пет 09 мар 2007 11:29


много сте бързи бе,аз още не го бях написал :D

уточнете защо


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 09 мар 2007 11:30


Aз я паля, чакам 2-3 мин. и поддържам 3000 оборота - не знам дали е правилно, но не съм имал ядове


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 09 мар 2007 11:30


Колата от която се дава ток НЕ трябва да бъде запалена! Не знам защо, но така ми е казвал човекът който ми поддържа автомобила откъм акумулатор и алтернатор!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 09 мар 2007 11:34


trunner написа:Колата от която се дава ток НЕ трябва да бъде запалена!

Точно ! "Даващият" автомобил се пали след свързване на жиците. Ама нещо бях чувал че на по-новите им горели ECU-тата при даване на ток, независимо от спазването на правилата. То и тегленето не го препоръчват ...
Абе, да не е разработка на военните или световна конспирация на производителите на акумулатори ?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 09 мар 2007 11:37


DragoGT написа:
L&R написа:Според мен не - ето така горят диодни плочки :wink:


а?
разясни :)

Щото Драго над 200А стартов ток не може да ти осигури алтернатора на колата, която подава и му товариш диодите от изправителя зверски, ако е по-слаб акумулатора на подаващата кола направо ще изгорят.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 09 мар 2007 11:40


е да де ама пък на изгасена кола хич не пали ;)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 09 мар 2007 11:44


DragoGT написа:е да де ама пък на изгасена кола хич не пали ;)

Ма нали ме разбра, че подаващата кола е по-застрашена, може да и натовариш алтернатора повече и бум.
Смущения и пикове по захранването са друга бира вече.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 09 мар 2007 11:52


аз пък правя друго - паля подаващата кола, връзвам кабелите и чакам 10 мин. - за толкова горе долу умрелия акумулатор се посъживява и сам си пали без никакви рискове.
п.с. он маса време се каня да си направя "портативни" кабели - 2 букси за запалка с 3 метра тънко кабелче (2,5кв) палиш едната, връзваш двете коли между запалките и чакаш 10 мин.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 09 мар 2007 11:54


nii написа:аз пък правя друго - паля подаващата кола, връзвам кабелите и чакам 10 мин. - за толкова горе долу умрелия акумулатор се посъживява и сам си пали без никакви рискове.

И това е добре като вариант :)


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Пет 09 мар 2007 12:07


Аз знам,че трябва подаващата кола да бъде запалена и да държи високи обороти,за да не й "дръпне" тока другият автомобил.Но като чета на колегите постовете,направо незнам кое е вярно щото вариантите са доста :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 09 мар 2007 12:19


Добре, а какво беше, че минусовия кабел в колата, на която се подава ток не се връзва на акумулатора, а някъде по двигателя за маса.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта