Мястото е за хора, които искат джантите им да останат непокътнати след интервенцията!!!
Георги Георгиев и Петър Коцов са опитни, дългогодишни кадри в Диана, в т.ч. работили и на ВИП-а до 2020г. През 2020г. са си оборудвали собствен сервиз - "Exclusive Reifen", при това на топ място за тази цел - Самоковско шосе 109, в един прекрасен комплекс, където има БлуПойнт, Вилнер, автокъщи, бургердцийница и т.н. благини. Сервизът е много чист и подреден.
Оборудването е най-висок клас Корги, в т.ч. безконтактния робот Corghi Artiglio Master Codе за вадене/монтаж на гуми, който прихваща гумата не със стандартните челюсти за долната част, които дерат лака и боята, а посредством захват през централния отвор. При демонтирането/монтирането на гума от/на джантата щанга НЕ играе!
Демонтаж:
Монтаж:
При баланс машината положението е същото - прихваща джантата не чрез онова металното, дето се навива на резба и надира централния отвор, след което боята на джантите там се надига и корозира. Тук пристигането е чрез гума, която не наранява боята по никакъв начин.
За контакти:
Exclusive Reifen (гумаджийница)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Стоянчо написа:... са опитни, дългогодишни кадри в Диана...
Веднага правя асоциация с:
viewtopic.php?f=13&t=263205
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
777 написа:Стоянчо написа:... са опитни, дългогодишни кадри в Диана...
Веднага правя асоциация с:
viewtopic.php?f=13&t=263205
Аз говоря за ВИП-а на Диана а не общаците, дето свалят гумите с шут. Не си прави такива асоциации. Във ВИП-а сменят гумите си основно скъпи и спортни автомобили. Там си плащаш 140лв. за преобуване на 18". За 20" и нагоре е още повече ;) Там няма нужда от шмекерии, а и клиентите са киселяци, на които такива номера много много не им харесват.
Аз съм ЛУД на тема джанти. Колата ми е на 6 години, а сега монтирах седмия комплект джанти. Точица не искам да има по тях след монтаж/демонтаж. Ето темата за колата, за да се види, че съм диагностициран на тази тема
viewtopic.php?f=54&t=486319&start=45
- monty
- Мнения: 87
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 22:42
- Автомобил: Hyundai i20
- Двигател: 998cc TGDI
- Местоположение: София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Още един доволен от сервиза. В събота поръчах 4 нови гуми и за по-малко от час бяха при тях с ДОТ 0221. Демонтаж, нови вентили, изправяне на две джанти вследствие на ПТП и монтаж за има няма 45 минути, като изправените джанти бяха с по-малко тежести от другите две.
- fur1ous
- Мнения: 1371
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Днес бях в сервиза. Супер доволен съм, ходих там защото на друго място преди няколко дни ми монтираха чисто нови летни гуми.
Съответно с чисто нови гуми и прави джанти излизам и имам вибрации при 80-100км/ч в сенниците.
Звъннах на Георги записах си час и отидох, оказа се че гумите ми са монтирани напълно погрешно и ако бях продължил да карам така щяха да се изкривят заради грешния монтаж.
Момчетата ги демонтираха, монтираха и балансираха отново, колата ми няма грам вибрации в момента, нито в сенниците, нито никъде.
Смея да твърдя,че са доста компетентни, знаят какво правят и работят много чисто.
Аз супер супер доволен,
Съответно с чисто нови гуми и прави джанти излизам и имам вибрации при 80-100км/ч в сенниците.
Звъннах на Георги записах си час и отидох, оказа се че гумите ми са монтирани напълно погрешно и ако бях продължил да карам така щяха да се изкривят заради грешния монтаж.
Момчетата ги демонтираха, монтираха и балансираха отново, колата ми няма грам вибрации в момента, нито в сенниците, нито никъде.
Смея да твърдя,че са доста компетентни, знаят какво правят и работят много чисто.
Аз супер супер доволен,
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
И как бяха монтирани напълно погрешно? Обратна посока на въртене ли.
- fur1ous
- Мнения: 1371
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Не бяха изпънати като хората, следователно гумата подскачаше нагоре надолу показаха ми го даже на машината и факт, че след това нямах никакви вибрации в сенниците за разлика от преди това.
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Ако говорим за Симо от Обеля , прекара Ковид с карантина и мисля че тия дни му приключва, не знам кога си звънял. Работи си и го ползвам от 15 години като нямам нито една забележка и винаги обслужването е на ниво.
- fur1ous
- Мнения: 1371
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
За същия става въпрос, ами явно и есента и сега не съм нацелил момента или не знам.
Хубаво е,че бачка още поне двама читави гумаджии да има в София
Хубаво е,че бачка още поне двама читави гумаджии да има в София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
fur1ous написа:За същия става въпрос, ами явно и есента и сега не съм нацелил момента или не знам.
Хубаво е,че бачка още поне двама читави гумаджии да има в София
Ами той работи редом с всички и е възможно наистина да не си го оцелил. По настоятелно, особено в сезона са като линейки вътре из халето :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19736
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Не знам с каква машина работят, но при Avtogumi.bg в сервиза на Черни връх има машина Hunter за динамичен баланс, което означава, че по време на познатия баланс се добавя и една ролка, която притиска гумата и симулира движение по пътя. Тази машина дава предписание как е най-добре да се завърти гумата спрямо джантата, така че да се балансира с най-малко количество тежести.
Няколко човека с голям размер джанти и оплаквания от вибрации съм пращал там и са им решавали проблемите. Ако в този сервиз работят с подобна машина може просто да са ги пребалансирали и завъртяли и да са постигнали по-добър баланс.
Няколко човека с голям размер джанти и оплаквания от вибрации съм пращал там и са им решавали проблемите. Ако в този сервиз работят с подобна машина може просто да са ги пребалансирали и завъртяли и да са постигнали по-добър баланс.
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Програмата за оптимизиран баланс е доста добро нещо, но малко механици обичат да я правят, защото е много трудоемка - понякога има много въртене на гумата около джантата. Но това не е истинско динамично балансиране. За него си има специална машина, нещо като шкафче, което има седалка за механика. Отпред тя има един коничен диск, както и стробоскопна лампа. Машината се приближава към оста на колата (обикновено предната), като цялата предница е вдигната на специални подпори (има избор за различни модели коли) и въртящият се диск завърта предното колело, опирайки се в гумата. Чрез стробоскопната лампа и вътрешен калкулатор се отчита мястото и тежестта за балансиране. По този начин машината отчита някои отклонения по цялата ос и компенсира възможни вибрации, когато има гранични износвания при отделните детайли по окачването и полуоските (ако има такива). Не е подходяща при коли с автоматични скоростни кутии, които могат да дефектират...
- fur1ous
- Мнения: 1371
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Ми образовай се бе момче нали знаеш какво е Google, напиши и разбери, що трябва да спамиш, тролиш и бълваш празни приказки не мога да разбера? Нали си умно момче..
Понеже не може да търсиш ти пускам линк и не, не е от диана защото не им се кефиш, ама ти на кои ли се кефиш освен на себе си..
Отне ми точно 20 секунди да го намеря, ама теб и 100 години няма да ти стигнат да го разбереш.
https://www.primex-bg.com/polezno/osnov ... to-na-gumi
Понеже не може да търсиш ти пускам линк и не, не е от диана защото не им се кефиш, ама ти на кои ли се кефиш освен на себе си..
Отне ми точно 20 секунди да го намеря, ама теб и 100 години няма да ти стигнат да го разбереш.
https://www.primex-bg.com/polezno/osnov ... to-na-gumi
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
За да изпънете бордовете на гумата в леглата на джантата, надуйте до 40psi. Ако не постигнете желания резултат до 40psi, изпуснете въздушното налягане от гумата и започнете отначало
Кому е нужно всичко това?
Не ми се струва невъзможно, при супер некадърници да не легне хубаво борда. Само не знам как точно са я балансирали после?!
Наистина трябва да са били супер зле.
Това обяснява и защо са ги сваляли
fur1ous написа:Момчетата ги демонтираха, монтираха и балансираха отново...,
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Exclusive Reifen (гумаджийница)
Това е нещо като задължение на добрите механици - да "изпъват" бордовете, като се помпят до 4 бара. Особено важно е за широки и по-спортни гуми, за да легнат, както трябва. Този метод е доказан от практиката в цяла Европа, но винаги има хора, които ще кажат: Ами ако гръмне! Ако гръмне при 4 бара (не повече), значи е дефектна. На мен ми е гърмяла гума при 10 бара (камион), добре че не бях наблизо, но при 4 бара е възможно, но е много рядко. После идва номерът с въртенето на гумата около джантата. На практика това са 4 окръжности, при които трябва да съвпаднат по-големите с по-малките, понеже няма нито при гумите, нито дори при джантите идеални окръжности. И поради тази причина при някои комбинации се налага въртене. Почти всяка съвременна балансираща машина има специална програма, но както написах по-горе, доста е трудоемко и се прилага при много особени случаи и... капризни клиенти! Компютърът отчита както позицията на гумата спрямо джантата, така и нужните тежести и тяхното място на джантата. Лично за мен "изпъването" на гумата има по-голям приоритет в сравнение с баланса. Когато една гума е изпъната добре и окръжностите съвпадат, може дори да не са необходими тежести. Така че, учете се, момчета, и ще бъдете доволни!
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта