Здравейте, обръщам се към вас с надеждата да сте се сблъсквали с подобен проблем.Ходих при няколко маистора, които не можаха да ми открият проблема, да ме извинят, ако се припознаят(няма да споменавам имена, фирми, локации).
Проблемът е следния:
Голф4, 2003г,1.6, газ/бензин, 106кс
Започвам да карам и след 15-20км рязко падат оборотите и светва лампа за маслото, пише нещо на италянски(колата е нов внос Италия) и след това изписва СТОП. Ако не спра след 2-5мин сама спира. Когато запаля мога да тръгна, но в повечето случай стрелката на оборотите отново е на 0.Мога да вкарвам скорости и да вдигам до 5та,но оборотите немърдат и пак започва да свети СТОП. Някой път като запаля се отлепя стрелката и след кратко отново пада на 0 и свети лампата за маслото.На светофар от минута по 2 пъти ми е гаснела. Това "мъчение" продължава около 20мин,след което мога да карам 7-10часа без да се появи.После го повтарям упражението.
Преди да стане така ми губеше масло и се оказа теч. Смениха масления сепаратор,от който течеше и след 2 дена започна да дава този проблем. След няколко закачания да чисти грешки в някои от грешките имаше разминаване, предположиха че е вероятно да е изгорял датчика за нивото на маслото, сменихме и него. Проблемът остава. Сега от време на време светва и лампата за багажника, но той си е наред. Предполагат, че трябва да се отваря таблото и да се провери какво се случва там.
Посъветваха ме по метода на изключването да ми оправят проблема, т. е. оправят нещо и ако не се махне проблема оправят друго докато го намерят. Това не ме устройва финансово. Искам да знаят какво и има и да си платя за да го отстранят проблема.
Няколко човека се насочиха към смяна на датчик колянов вал, но го отхвърлиха като опция, защото пали веднага, а ако е този датчик трябва да изстине колата за да запали.
Моля, ако някой в групата е имал подобен проблем и знае решението му да сподели!
Благодаря и хубав ден на всички!
Голф 4 1.6
- iliqn93
- Мнения: 142
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Голф 4 1.6
Jorji365 написа:Няколко човека се насочиха към смяна на датчик колянов вал, но го отхвърлиха като опция, защото пали веднага, а ако е този датчик трябва да изстине колата за да запали.
По принцип за датчика на коляновият вал е така, на студено пали, като загреее и омира. От личен опит казвам за датчика, НО за да не показва оборотите. Компа взима инфо точно от датчика на коляновият вал. При мен беше така на топло гасне и няма палене и на диагностика като въртя на стартер обороти на двигателя са 0 от там компа ти спира релето на горивната помпа и ти спира импулса към бобината ...
Така щом е имало теч и сте сменили тази част, защо не премерите колко налягане прави помпата на маслото?
Може би като няма дебит на масло и компа влиза в авариен режим за да не сбере дигателя, което е нормало да падат оборотите и да не пали..
Започни според мен първо от там от помпата на маслото, вижте на диагности дали има опция за дадено и искано налягане и сравнете данните.
Re: Голф 4 1.6
При мен гаснеше в движение. Правеше проблем 1-2 пъти седмично. Явно при всеки е различно.
Имай предвид че на AUS е на много ши*ано място. Сваля се лесно, но после слагането два часа. Бяха на крачка да ми разкачат окачването.
Помня само пе датчика беше под ъгъл.
Имай предвид че на AUS е на много ши*ано място. Сваля се лесно, но после слагането два часа. Бяха на крачка да ми разкачат окачването.
Помня само пе датчика беше под ъгъл.
- iliqn93
- Мнения: 142
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Голф 4 1.6
vandu написа:При мен гаснеше в движение. Правеше проблем 1-2 пъти седмично. Явно при всеки е различно.
Имай предвид че на AUS е на много ши*ано място. Сваля се лесно, но после слагането два часа. Бяха на крачка да ми разкачат окачването.
Помня само пе датчика беше под ъгъл.
При мен на Ауди А3 8Л - AGU то си е същото с Голф 4 AGU и е много лесно за сваляне и слагане. И при мен го правеше само на топъл мотор даже ми се случва в движение да огасне.
И при мен първо ми наби грешка за "camshaft position sensor no signal" на разпределителният айде 120 лв на бош, изкара 3 дни и пак почна.
Качвам на ваг-кома и гледам "crankshaft position sensor no signal" айде сега па на коляновият вал и там 130 лв пак на бош и за сега около 1 месец нема яд..
Re: Голф 4 1.6
Когато ми сменяваха датчика имаше свален мотор на голф 1.6 мисля че беше RS. Нямаше нищо общо с моя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 81 госта