Нямам разход на течности никакъв , с изключение на маслото , но там за 13к.км д/г/ да е пипнало не повече от 300-350мл масло по нивомера ( е то ясно , може и да е повече, нали и нафта влиза
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
) . Смених го вчера с прясно на Равеньол. Но шумът не бих казал, че е променен, все така се чува леко на топъл мотор и по-отчетливо на студен. В нафтата слагам едно двут. масло , напълно щадящо ДПФ. Около 200мл на 50 кила нафта и добавка Арчойл , там 50мл на 50литра гориво.
Нямам промяна в палене, вървеж..
Едно само ми направи впечатление . Досега не знам що, но се случи общо три пъти. Карам каляската , влизам малко по-остро в завой с намаляване на скоростта от спирачката и изключена от предавка скорост ( с ръчка съм ) и хоп в този момент гледам аз колата угаснала ?! Бутвам старт бутона , палва веднага без никакъв проблем и работи много гладко. Това пак казвам до тук се е случвало точно три пъти у мен. Първият път не му обърнах внимание, вторият път се позамислих, сега трети път -пак. Не знам причината, но нещо не ми се види нормално нали... Мъчил съм се да го предизвикам изкуствено след третия път , не се получава.
group® написа:За тези шумове в ЕА288 вече е пословично (барабар със загубата на антифриз)!
Хич не се и занимавай ...
Маслена помпа, водна помпа, ролки, чак до помпа за високо налягане се стига (или както се води там - деа дизелаците) - и пак. Уж изчезва, уж не ...
![eek :eek](./images/smilies/icon_eek.gif)
Почнах вече да съжалявам, трябваше да си купя едно ЦРВ ново с 2.0 л бензин , ама и пусто око, пак се загледах в тия алдита...
Ще взема да изчакам с ремонта, преди зимата имам ходене пак до оф. сервиз , хем ще ги подкача за тоя шум , ако не изтропа маторетката дотогава де. Ще мина предполагам едно 10к.км дотогава , ще се ослушвам за влошаване и ако няма промяна , ще изчакам. Има ли към зле- веднага в бокса, без значение къде е колата в този момент.
П.п. пропуснах да споделя. Изпробвах за около 30к.км на различни бензиностанции горивата, това в Германия . Най-добро впечатление оставам от ОМВ стандартен дизел закупен от Германия и Австрия. И от премиум дизел , пак ОМВ закупен от Румъния. Колата работи супер леко и се "реже" добре. С българския ОМВ не съм карал много , тук зареждам предимно премиум дизела им. Но понеже не съм слагал друго в Бг , не знам разликите какви са.