Това да не е бутало на спринцовка.
![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
muns61 написа:...Много ми е интересно ти дали си го правил. Щото наистина вътрешното триене в 4-тактовия мотор осигурява задържането по наклон. Знаеш ли как задържа двутактов двигател?
И съм съглаен да направим проба.
nik600 написа:Здравейте колеги. В неделя се заех със смяна на ангренаж на Голф 5 1.6 бензин на реални 97000 км.Купик комплект Континентал/ремък-Румънски ,ролка-Турска ,помпа-Италия. Смених ремъка и ролката.Запалих колата и ремъка влезе във вътрешния край на зъбите. Даже ми се стори,че трие в ограничителя на зъбното колело на помпата.Свалих го и си сложих оригиналния,защото колата ми трябва.Дайте съвет какъв ремък и ролка да взема?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: TedFresh и 52 госта