


Мнение за Пасат Б8
Re: Мнение за Пасат Б8
Ако ще се дават 54 к за 50-60 хил км и 5-6 години по добре да се дадат 70к за нов суперб мисля е по-разумно
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за Пасат Б8
Мой роднина си купи Съпърб комби 2019 чисто нова (чака един месец да я произведат), Лаурин и Клемент, с отстъпките от дилъра- 62000, понеже бяха почнали новия модел вече. Бежова кожа, дигиталния дисплей, всички асистенти, 4×4, 190 коня. Даже не я плати наведнъж, а втората вноска разсрочено за една година. Единственото, което ме подразни е, че управлението на круиз контрола е с лостче като при B7, а не от волана.
Re: Мнение за Пасат Б8
няма такива цени ... един суперб 190 коня на 4 години, 60-70к км, 4х4 и разни екстри е под 40к лв.
за 40к има и пасат б8 на 60х км, пак 4х4, но с по-малко екстри да речем.
всичките са с реална история и тн.
за 40к има и пасат б8 на 60х км, пак 4х4, но с по-малко екстри да речем.
всичките са с реална история и тн.
- Vantage
- Мнения: 200
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
- Автомобил: Golf R 2017
- Двигател: Variant 4motion
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
мдаа, такива са цените- моята излезе 44 К(190 коня, 4motion, на 54 К км), като според моя човек в Авточойс, след като стане на около 100 К км, безпроблемно и бързо ще я продаде за 39-40 К лв.
Ясно е- говорим за коли от официални представителства.
Ясно е- говорим за коли от официални представителства.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
Аз за разнообразие, ще напиша нещо по темата. Разликата във возенето между Пасат базираните ВАГ-ове и Голф базираните, е от небето до земята, нека са все MQB. Голф, Октавия, Леон - подскачат постоянно. Пасат и Супърб - не. Това се усеща веднага, когато караш 2те една след друга. Причините са ясни - според модела, 10-15см по-дълго межуосие, значително по-голям диаметър на колелата, 100-200кг разлика в собствената маса. Тъй че при равни условия, не виждам дилема. 

- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
Правилно ли разбирам, че от С сегмент няма смисъл?
Направо само F да караме
Направо само F да караме

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
При равни цени - няма особен смисъл. Евентуално, ако някой има сериозни трудности с паркирането и маневрирането.. Иначе тук в БГ между 2та модела си има разлика в цената, не малка.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
Ми време е авторът да сподели някои линкове и какво гледа
Да видим колко близки са цените и при какви оборудвания?
Иначе си говорим теоритично.

Да видим колко близки са цените и при какви оборудвания?
Иначе си говорим теоритично.
Re: Мнение за Пасат Б8
За цената на Октавия, да и аз съм на това мнение - надценена е. В Австрия е много по-масова кола от Пасат. Както и Дачия. Тук хората цепят стотинката на две и не ги интересува марката. Нашите баби и дядовци горките работили и едвам свързват края, тук взимат нови коли от магазина пенсионерите без проблем. Цените имат голяма разлика при Октавия и Пасат когато са на 1-3 години и малко километри. Сега гледах нови на по 10-500км, разликата е от 10 000 до 15 000е, което е нормално да е така. Тези 2019 разликата е около 5-6 000 и тези които са 2015-17 наистина са една цена,за еднаква моторизация и километри. А ако L&K цената вече е смешна за Октавия. Нереално висока. Явно има търсене и държат високи цени. Дачия също е една от марките с най-малко обезценяване. Макар това за мен да не е кола. Моето Пежо 2005 година е с години напред по-всичко сравнено с Дачия 2021. Октавия не може да се сравнява с Пасат, един клас надолу е, но си има своите плюсове - евтина подръжка, икономична е и е здрава. За градска ежедневна кола е добре. Доста пластмасова и с лоша шумоизолация, но за да съм честен и Пасат 2020 на магистрала сравнен с БМВ 530Д 2007ма, е шумен. Това адски ме дразни и не ми се дават пари за кола на 5-10 000км , защото вече се пести от всичко в тези коли, от важни неща се пести, за да се наблъскат с електроники и глупости и после се виси в сервизите.Но това се търси, това се произвежда. Вече е по-важно колко е голям дисплея вътре и всевъзможни глупави екстри. Тук зимата е страшно,когато има мъгла. Защото си карат на фарове Ауто и отпред имат дневна светлина, отзад нищо.Дори по радиото постоянно казват да се пускат фаровете. Имам познати които не искат и да чуят за ВАГ. Мен лично ми харесват и ФВ и Шкода. За тези пари които струват, предлагат наистина много.
Re: Мнение за Пасат Б8
Аз да се включа към дилемата на автора, но от българска страна. Оглеждам се за подобен Пасат, като честно казано гледам по-скоро тези в долната крайност на обявите за около 20-25 хиляди лева и съответно Октавия за подобни или по-малко пари. Колата най-вероятно ще се взима от представителство, но поне след 3-4 месеца. Пиша мнението за абониране за темата и съответно някой друг съвет.
Re: Мнение за Пасат Б8
Споделям и линковете. Единия е за Октавия, другия за Пасат. Еднакви години, километри , 2.0 ТДИ 150кс ДСГ. При ръчните скорости е същото.
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... ECT_TO=110
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... ECT_TO=110
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... ECT_TO=110
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... ECT_TO=110
- mukot
- Мнения: 334
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
hooligan_sk написа:Аз за разнообразие, ще напиша нещо по темата. Разликата във возенето между Пасат базираните ВАГ-ове и Голф базираните, е от небето до земята, нека са все MQB. Голф, Октавия, Леон - подскачат постоянно. Пасат и Супърб - не. Това се усеща веднага, когато караш 2те една след друга. Причините са ясни - според модела, 10-15см по-дълго межуосие, значително по-голям диаметър на колелата, 100-200кг разлика в собствената маса. Тъй че при равни условия, не виждам дилема.
Тъй като имам преки наблюдения над Голф и Пасат мога да кажа че, действително Голфа подскача в сравнение с Пасата, НО Голф Вариант вози много по-близо до Пасат отколкото до обикновения Голф.

- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Мнение за Пасат Б8
Същото се отнася и за шкода О3 комби,лични впечатления...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
mukot написа:hooligan_sk написа:Аз за разнообразие, ще напиша нещо по темата. Разликата във возенето между Пасат базираните ВАГ-ове и Голф базираните, е от небето до земята, нека са все MQB. Голф, Октавия, Леон - подскачат постоянно. Пасат и Супърб - не. Това се усеща веднага, когато караш 2те една след друга. Причините са ясни - според модела, 10-15см по-дълго межуосие, значително по-голям диаметър на колелата, 100-200кг разлика в собствената маса. Тъй че при равни условия, не виждам дилема.
Тъй като имам преки наблюдения над Голф и Пасат мога да кажа че, действително Голфа подскача в сравнение с Пасата, НО Голф Вариант вози много по-близо до Пасат отколкото до обикновения Голф.
Не съм останал с такова впечатление. Карал съм Голф комби back to back с моя Артеон и разликата е от небето до земята. Не се затрудних да го позиционирам като голф, откъм возия.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта