преди да започна да ви обърквам с обяснения искам да се извиня, тъй като съм куц откъм автомобили. Имам един изстрадал Passat B5.5 1.8T (мисля, че е сменян двигател, тъй като е AGU, а те май не вървят заводски с такива), който напоследък взе да свири стабилно при настъпване на газта. Преди го правеше по-слабо, но в последно време съм като чайник по улиците, ако реша да го понапъна. При леко подаване на газ не се чува и се влияе от това колко съм натиснал педала, а не от оборотите или скоростта. Не зависи от температурата, прави го и загряла. Не се чува така силно при спрял автомобил на свободна. Освен това не знам дали е от шофирането или е проблем, който може да е свързан с това, но разходът ми се струва висок - 12-14л/100 извънградско, 16+ градско. Не съм сигурен дали и мощността не е под въпрос, тъй като по АМ Тракия на изкачванията не мога да набера и да вдигна над 140 (с 300 зора), а си мисля, че 150к.с. и турбо трябва да могат да опънат малко повече при 4700rpm. Не усещам и кога се включва турбото в лицето на някакво по-рязко ускорение. Колата е с газ, ако има значение. Забелязах, че има омясляване по единия въздуховод излизащ от турбото, който върви надолу към гредата (ако не се бъркам де) и омасляване на въздуховода от двигателя към кулера (този вдясно на двигателя).
Та притеснението ми е, че турбото е дало фира, но все още тая надежда, че може да е нещо по-леко. Някой ако може да даде мнение по този мой разказ ще съм благодарен. За съжаление не мога да дам видео материал. Ще се опитам да отговоря на разясняващи въпроси, стига да мога, тъй като както казах не съм много наясно с работата на тези машини. Ако не друго, дайте съвет при кой майстор да ида преди да каже "БАУ" и да трябва да ме вози някой репатрак.
Моля ви се не ме нареждайте каква трошка съм си взел
