Случи се неизбежното - купих Форд Фокус Мк3 фейслифт 1.5тдци 2016г.
-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Нали ти казах че има нещо , никой няма да си продаде почти некараната кола за под половината пари като нова. Отиди на стенд да видиш наред ли е всичко със сходимостта.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
За Рапид-а става дума.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
drotomir написа:Нали ти казах че има нещо , никой няма да си продаде почти некараната кола за под половината пари като нова. Отиди на стенд да видиш наред ли е всичко със сходимостта.
Първоначално бях харесал един Рапид на 2 години и 30 000км. В деня, в който купих Форда, muns61 ми се обади да ми каже, че тоя Рапид не е по реда си.
Относно моята кола - утре дано ми остане време да мина през Мото-Пфое да извадя пълната сервизна история на колата, понеже имам последните три обслужвания само към момента.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Е то какво повече да е правено за тия километри?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
drotomir написа:Нали ти казах че има нещо , никой няма да си продаде почти некараната кола за под половината пари като нова. Отиди на стенд да видиш наред ли е всичко със сходимостта.
Това не е точно така, пребоядисвани детайли, сами по себе си, не се отразяват на стойността на новите и почти новите автомобили. Тея евтинките "леко жулнати", дето джамбазите ги внасят за търговия, са си тоталки - ако са по-нови и изглеждат само "жулнати", имат потрошена техника под кожата. Aко са доста стари, тогава има някакъв шанс да са отписани само заради външни забележки, но пак трудно. Въпрос на математика е. Иначе за 5г всичко си губи 50% от стойността. Ако е карано много малко, примерно по 10-12К годишно, може да мине с едни 40%.

- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Точно!
Щом е в гаранция, дори и да е удряно нещо, ще е направено както трябва. Ако е много, ще е тотал и няма да има гаранция.
В историята на моята имам отбелязано паднал лак на задна броня, като производствен дефект (съвсем в началото). Та, в историята си излиза всичко.
Щом е в гаранция, дори и да е удряно нещо, ще е направено както трябва. Ако е много, ще е тотал и няма да има гаранция.
В историята на моята имам отбелязано паднал лак на задна броня, като производствен дефект (съвсем в началото). Та, в историята си излиза всичко.
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
viksanlg написа:Честито и от мен.Много безаварийни километри ти пожелавам и дано никога не те оставя на пътя.Интериорът е много приятен.Преди 15- тина години таблата и целия интериор бяха ужасно "дървени",но имат много приятна промяна от няколко години.
има нещо такова, при фокус мк2 сякаш интериора не е така измислен, както при мк1, който беше направо революционен, спрямо конкурентите от 1998

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Напълно нормално е да има пребоядисвани детайли на нов гаранционен автомобил, нали това е идеята на автокаското!
За две години и половина, имам заведени щети и пребядисани преден капак, задна врата, джанта и задна броня, като всичко това са били съвсем леки драскотини по-боята.
Последния път от сервиза ми предложиха да ми сменят и предния прозорец заради няколко финни драскотини от чистачките оставени от зимния сезон.
След последната градушка предния капак отново е за боя, защото има две малки вдпъбнатини, така че ако някой погледне сервизната история на автомобила спокойно може да реши че е обръщан през таван
За две години и половина, имам заведени щети и пребядисани преден капак, задна врата, джанта и задна броня, като всичко това са били съвсем леки драскотини по-боята.
Последния път от сервиза ми предложиха да ми сменят и предния прозорец заради няколко финни драскотини от чистачките оставени от зимния сезон.
След последната градушка предния капак отново е за боя, защото има две малки вдпъбнатини, така че ако някой погледне сервизната история на автомобила спокойно може да реши че е обръщан през таван

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Ходих преди малко в Мото-Пфое. Колата действително е имала само три сервизни посещения -
1. На втората година на двадесет и нещо хиляди
2. На третата година
3. На четвъртата година на 43000
И при трите е сменено масло и филтри, на втората е подменена спирачната течност.
Това е, друго няма.
Ремъкът се сменява на 10г или 160 000км, което настъпи първо.
Дадоха ми оферта за обслужване - масла и всички филтри без горивен - 282лв. + 107лв. за труд - общо 390лв. Съответно се подменят само с оригинални компоненти, маслото е Кастрол 0в30 M2S950-A, води се оригинално, защото те работели само с Кастрол - нямат като при ВАГ оригинално масло на марката.
Дадоха ми и фактура за смяна на ангренаж - 978лв. с включени 11 позиции - ремък, болт, ангренажен комплект с водна помпа, зъбно колело гнп, гайка 12мм, антифриз концетрат, масло 4л. и филтрите.
1. На втората година на двадесет и нещо хиляди
2. На третата година
3. На четвъртата година на 43000
И при трите е сменено масло и филтри, на втората е подменена спирачната течност.
Това е, друго няма.
Ремъкът се сменява на 10г или 160 000км, което настъпи първо.
Дадоха ми оферта за обслужване - масла и всички филтри без горивен - 282лв. + 107лв. за труд - общо 390лв. Съответно се подменят само с оригинални компоненти, маслото е Кастрол 0в30 M2S950-A, води се оригинално, защото те работели само с Кастрол - нямат като при ВАГ оригинално масло на марката.
Дадоха ми и фактура за смяна на ангренаж - 978лв. с включени 11 позиции - ремък, болт, ангренажен комплект с водна помпа, зъбно колело гнп, гайка 12мм, антифриз концетрат, масло 4л. и филтрите.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Ами не знам. Приемчикът в сервиза ми каза това. Че ползват само Кастрол. Доста време ми отдели човекът - много любезен. Отговори на всичките ми въпроси и ме окуражи за добрия избор (спрямо 1.0 Екобууст).
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Ford-Castrol MAGNATEC Professional D 0W-30 покрива WSS-M2C950-A.stefan4o написа:маслото е Кастрол 0в30 M2S950-A, води се оригинално, защото те работели само с Кастрол
Миналия месец изпратих на приятел един кашон
Честито за колата. Само масло и филтри да сменяш!
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Да, прав си. C е записано и на фактурата. Това е правилното масло.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Този кастрол е правилното масло за тези коли.
Иначе идн клиент ходи в мото пфое да му сменят ангренажа на дизелов фокус 2007 година с 1,6 HDI мотор. Дали са му 200 хил км гаранция на ремъка, вече е на 140 хил след смяната за под 3 години ги е минал. Ангренажа се държи още, външния ремък с ролката дадоха фира на около 100 хил. Та ангренажния сигурно ще изкара 200 хил, ама ролките и водната помпа, не знам в какво състояние ще са.
Относно сравнението с 1.0 екобууст, не знам защо така се е изказал тоя приемчик, но според мен си е страхотен двигател който единствено иска смяна на разширителния съд на антифриза щото прегаря и се пука, иначе 1.0 125 к.с си е супер и върви много приятно с доста нисък разход на гориво
Иначе идн клиент ходи в мото пфое да му сменят ангренажа на дизелов фокус 2007 година с 1,6 HDI мотор. Дали са му 200 хил км гаранция на ремъка, вече е на 140 хил след смяната за под 3 години ги е минал. Ангренажа се държи още, външния ремък с ролката дадоха фира на около 100 хил. Та ангренажния сигурно ще изкара 200 хил, ама ролките и водната помпа, не знам в какво състояние ще са.
Относно сравнението с 1.0 екобууст, не знам защо така се е изказал тоя приемчик, но според мен си е страхотен двигател който единствено иска смяна на разширителния съд на антифриза щото прегаря и се пука, иначе 1.0 125 к.с си е супер и върви много приятно с доста нисък разход на гориво
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил
Не се е изказал лошо. Сподели малко недостатъци просто, иначе ми каза и плюсовете на бензиновия мотор (с които съм наясно). Аз лично се возих на новия Фокус 1.0 150к.с., който кара бившият собственик на моята кола. Качихме се 4 възрастни и едно дете - не ме впечатли с нещо, освен, че вътре е по-направен и отвън изглежда по-шикозно. Респективно е почти безшумен (защото е и бензин). Самият той ми сподели, че не върви като дизелака, който ми продава.
На дизелът пък не ми харесва, че приключва на 3500 оборота
Абе пълно щастие нЕма 
Получих потвърждение, че Пежо има общо с този мотор, изгледах видео по смяната на ангренажа му - не е нещо сложно или особено.
На дизелът пък не ми харесва, че приключва на 3500 оборота


Получих потвърждение, че Пежо има общо с този мотор, изгледах видео по смяната на ангренажа му - не е нещо сложно или особено.
Последна промяна от stefan4o на Сря 16 юни 2021 6:14, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deas, VWPASSATGL и 56 госта