Здравейте, става въпрос за Multicar M27, марката не е от значение важното е, че камиончето е с 2.0TDi с пиезо дюзи.
Та казуса е следния - не палеше и даваше грешка за сензор за налягане в рейла.
Смених го, запали… Но след подаване на газ до към 3-3500 оборота, нещото влиза в авариен режим и лампата за подгревни свещи започва да мига.
Свалиха се дюзите човек ги развали и каза, че са пълни със стружки. Клиента реши да вземе рециклирани от Германия заено с помпа за високо. Смених и дюзите и помпата проблема остана…
Смених 3 клапана за налягане в рейла оправия няма..
Грешката P0087 остана, подкачащата помпа е добре прави 4bar налягане.
Всичко цедки, маркучи и варианти за запушвания по системата са проверени и почистени. Давайте идеи какво може да е!!
Ниско налягане на рейла 2.0TDi
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Ниско налягане на рейла 2.0TDi ПОМОЩ!
Геометрия?
- PzKpfW
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ниско налягане на рейла 2.0TDi
Единственото, което ми идва на ум е да се провери дебита на подкачващата помпа. Ако системата за високо налягане остане без гориво има вариант помпата да пусне стружки към дюзите и да стане дебела работата.
Re: Ниско налягане на рейла 2.0TDi
Свалете горивния филтър и вижте има ли пак стружки там, ако има значи все пак са останли стружки след промиването и всички изброени части отново за дефектирали.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта