Въпрос "Предно окачване"!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 10:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банско
Въпрос "Предно окачване"!
Има ли разлика във височината на предните амортисьори ако са Макферсон както е по каталог или ако е амортисьор с пълнител?Оказва ли влияние при управлението?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ъъъъъ... Задръж, колега...
Бъркаш понятията! Значи: Мак'Ферсон е система на окачване! Тя задължително включва амортисьор и пружина около него, като отдолу е захваната на подвижен носач. Всички Пассати са с макферсон окачване, че и не само те. (всъщност, от В5 нататък не съм сигурен, май не са) Мисля, че при Лада имаше окачване с "успоредни рамена", но нека не се правя на чак толкова открехнат, може и да бъркам.
При различните модификации на окачване на Пассат В3/В4 има различно изпълнение. Някои се сменя целя ботуш на амортисьора, а при други се сменя само пълнителя (самия амртисьор)
При мен се сменя само пълнител, например, но аз смених целите ботуши, комплект, защото бяха доста поръждясали и имаше опсаност да 'изчезнат' като Опел по някое време!
Няма разлика във височината, поне не и такава, която да се определя от това дали са цели или с пълнител, но провери при теб как е, че да не влизаш в излишни разходи и филми по сменянето.
Успех!
П.П. И
Бъркаш понятията! Значи: Мак'Ферсон е система на окачване! Тя задължително включва амортисьор и пружина около него, като отдолу е захваната на подвижен носач. Всички Пассати са с макферсон окачване, че и не само те. (всъщност, от В5 нататък не съм сигурен, май не са) Мисля, че при Лада имаше окачване с "успоредни рамена", но нека не се правя на чак толкова открехнат, може и да бъркам.
При различните модификации на окачване на Пассат В3/В4 има различно изпълнение. Някои се сменя целя ботуш на амортисьора, а при други се сменя само пълнителя (самия амртисьор)
При мен се сменя само пълнител, например, но аз смених целите ботуши, комплект, защото бяха доста поръждясали и имаше опсаност да 'изчезнат' като Опел по някое време!

Няма разлика във височината, поне не и такава, която да се определя от това дали са цели или с пълнител, но провери при теб как е, че да не влизаш в излишни разходи и филми по сменянето.
Успех!
П.П. И

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре дошъл nashia.
Какъв модел е твоят автомобил?
След това, което е написал radotom,
почти не ми остава нещо за допълнение.
Мога да ти кажа, че независимо от модела амортисьор, разликата във височината не се променя съществено(по моя преценка 5-6 мм.) след смяна с нови амортесьори. Разликата се усеща във "потъването" на предницата, особенно при по-рязко спиране. Управлението определено се подобрява след смяна с нови части.

Какъв модел е твоят автомобил?
След това, което е написал radotom,

Мога да ти кажа, че независимо от модела амортисьор, разликата във височината не се променя съществено(по моя преценка 5-6 мм.) след смяна с нови амортесьори. Разликата се усеща във "потъването" на предницата, особенно при по-рязко спиране. Управлението определено се подобрява след смяна с нови части.

Колата 'седи' (стъпва) на пружините, амортесьорите са демпфер (гасят трептения) и не указват никакво влияние на височината (някой може да каже и друго - готов съм да поспоря кротко). Окачването на пасатерата е макферсон (т.нар. 'люлееща се свещ'). След смяна на амортесьорите в управлението има значителна разлика имено защото престава да 'люлее' (забавна е каламбурата с името на окачването), или 'предницата потъва', но бавно.
Успех.
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта