пасат б7 2.0 тди 136коня 2012г. Проблем след смяна на комплект съединител с маховик

Техническа и сервизна информация за Passat
imonekov
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 фев 2013 13:54
Автомобил:
Двигател:

пасат б7 2.0 тди 136коня 2012г. Проблем след смяна на комплект съединител с маховик

Мнениеот imonekov » Пет 09 юли 2021 18:07


Здравейте колеги,извинявам се ако вече има подобна тема,но нищо не намерих.Колата ми е пасат б7 2.0 тди 136коня 2012г. Преди седмица се наложи да сменя целия комплект съединител с маховика на марката валео.Оригиналния беше трагедия а е само на 150хил.км. Част от протискателя се беше отчупила и почти беше пробил кутията.Но както и да е,та проблема е че след смяната на 1 предавка и на задна когато тръгвам на полусъединител или без газ,колата мното предърпва до момента в който съм отпуснал целия педал.От там нататък няма никакви проблеми,всичко е 6.Педала е мек,отделя си ниско долу,не боксува,колата си върви супер,но това е много дразнещо,особенно когато се паркира.Ако някой има идея какво може да е,нека сподели,да разнищим проблема че в края на месеца ме чака дълъг път и не ми се шофира на тръни да не стане нещо.Качвам и снимки на стария да видите какво е станало.Приятна вечер на всички
Прикачени файлове
20210704_105124.jpg
20210704_105607.jpg
20210704_105624.jpg




Потребителски аватар
geshat
Мнения: 103
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR 2006
Местоположение: sofia

Re: пасат б7 2.0 тди 136коня 2012г. Проблем след смяна на комплект съединител с маховик

Мнениеот geshat » Сря 28 юли 2021 23:56


При мен на б6 ръчни скорости съединителя беше за смяна на 160 хил км. Смених го, но не отделяше плавно, както очаквах. При потегляне зацепваше с придърпване и с много малък ход на полусъединителя. Отпускам педала леко и плавно и по някое време зацепва сравнително рязко. Изобщо беше трудно да маневрирам на полусъединител без газ, защото гаснеше много лесно . И другото, което усетих: при каране на трета и другите нагоре, натискам съединителя леко, докато обера луфта и така с крака на съединителя, ту подавам рязко газ, ту отнемам газта и усещам как съединителя се движи: става ту твърд , ту потъва . Оказа се , че има луфт в скоростната кутия на първичния вал и при подаване на газ и отнемане въпросният вал се движи по оста си и бута чак съединителя. След ремонт при майстор в Костинброд на скоростната кутия всичко заспа и колата е като нова.
Може и проблема да е друг, но по описанието на симптомите ми заприлича на моя случай.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта