


Мнение за Пасат Б8
Re: Мнение за Пасат Б8
Не видях някой да твърди подобно нещо ? Говорим си, че средна скорост е едно число, което може да се получи по различни начини, надявам се че просто имаш странно чувство за хумор, защото би било странно да не го разбираш. Всъщност, не че е странно, просто не го очаквах от теб точно да не го разбираш , друго мнение си създал в мен като, че ли.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за Пасат Б8
netizen, що не кажеш какъв ти е бил маршрута?
Re: Мнение за Пасат Б8
Съгласен съм с кихота, ако наистина не се разбираме, мисля че няма смисъл да продължаваме. Така или иначе темата отива в спам :)
В коя тема мога да спамя, за впечатленията си от първите 3000 км с новия пассат :)
В коя тема мога да спамя, за впечатленията си от първите 3000 км с новия пассат :)
Re: Мнение за Пасат Б8
Има сайтове като https://www.spritmonitor.de/en/ където има стотици реални вписвания за разход. Избира се модел гориво коне година и се гледа.
Ето средното за Пасат 190кс автомат. Няма как да се филтрира за 4х4 и ремап. Но се вижда среден от 6.5 като немците карат с по хубаво гориво и по-често извънградско. Та реален 7 смесено е напълно възможно за ремапнат и 4х4.
Иначе средна 90 може да се получи по много начини и разликата в разхода може да е доста голяма. Път с много движение и постоянно газ спирачка и изпреварвания и спортен режим на колата сравнен с лежерно каране на празна магистрала със 120 на темпомат. И двете може да се 90 ама разликата може да е 1-2 литра.
Малко да се върна на темата. Освен официалния VW сервиз в Пловдив има ли някъде друг сервиз или майстор който може да ползвам за оглед на един Пасат преди покупка(пълната история на колата от VW вече я имам). Или колега който би съдействал на огледа със заплащане разбира се.
Ето средното за Пасат 190кс автомат. Няма как да се филтрира за 4х4 и ремап. Но се вижда среден от 6.5 като немците карат с по хубаво гориво и по-често извънградско. Та реален 7 смесено е напълно възможно за ремапнат и 4х4.
Иначе средна 90 може да се получи по много начини и разликата в разхода може да е доста голяма. Път с много движение и постоянно газ спирачка и изпреварвания и спортен режим на колата сравнен с лежерно каране на празна магистрала със 120 на темпомат. И двете може да се 90 ама разликата може да е 1-2 литра.
Малко да се върна на темата. Освен официалния VW сервиз в Пловдив има ли някъде друг сервиз или майстор който може да ползвам за оглед на един Пасат преди покупка(пълната история на колата от VW вече я имам). Или колега който би съдействал на огледа със заплащане разбира се.
Re: Мнение за Пасат Б8
VWGT написа:Съгласен съм с кихота, ако наистина не се разбираме, мисля че няма смисъл да продължаваме. Така или иначе темата отива в спам :)
В коя тема мога да спамя, за впечатленията си от първите 3000 км с новия пассат :)
Пусни си отделна тема , че ми е интересно :)
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Мнение за Пасат Б8
За разхода на гориво... Офтопик: През 1989г с първото возило на VAG с TDI мотор - Ауди 100 C3 2,5TDI, за реклама на тези мотори провеждат пътуване с възможно най-нисък разход. Колата е модифицирана, подбира се и подходящ маршрут, опитни пилоти и пр. Минават 4818,4км с 84,667л, за 80,05 часа. Среден разход 1,76л/100км, при средна скорост 60,2км/ч.
Малко по-късно през 1990г, провеждат тест на Хокенхаймринг, с още по-модифицирана такава кола. Правят 10 обиколки, общо около 60км за 42 минути, като се стремят да поддържат постоянни 90км/ч(средната скорост е по-ниска - около 85км/ч), и постигат разход 3,52л/100км.
Всичко това преди над 30 години. В съвременни возила вероятно даже сериините имат потенциала за подобни постижения при подходящи условия и достатъчно икономично каране.
За сравнение, правил съм 1000км, включващи минаване през Мюнхен и около 60-70км натоварен междуградски път с 60-80км/ч, като накрая бордкомпютъра показваше средна скорост 107км/ч и среден разход 5,8л/100км, което се потвърди и при зареждане на колонка. Колата - Пасат B5.5 1,9TDI - 130 к.с. 4х4, всичко сток. Вярно, по-лека и по-малка от B8, но пък с постоянно 4х4. А и трябва да отбележа, че при описаните условия, за описаната средна скорост, по магистралата съм поддържал между 130 и 150км/ч, където беше възможно. Отделно, че през цялото време валя дъжд, предимно силен, а на места в Австрия го обръщаше и на сняг.
В YouTube има клип с един немски младеж, постигнал разход около 3,8/100 с Пасат 5.5 само на предно.
Въобще, когато разхода е цел, са постижими доста добри резултати. Правил съм си експерименти и с автобуси и камиони. Дори съм участвал(доста успешно) в състезания за икономичност с камиони.
Но всичко това не значи, че по-малкия мотор не е поне малко по-икономичен при еднакво каране. А ако и поддръжката му е по-евтина, то става доста изгоден вариант за хора, които нямат нужда от съществено по-висока мощност.
Малко по-късно през 1990г, провеждат тест на Хокенхаймринг, с още по-модифицирана такава кола. Правят 10 обиколки, общо около 60км за 42 минути, като се стремят да поддържат постоянни 90км/ч(средната скорост е по-ниска - около 85км/ч), и постигат разход 3,52л/100км.
Всичко това преди над 30 години. В съвременни возила вероятно даже сериините имат потенциала за подобни постижения при подходящи условия и достатъчно икономично каране.
За сравнение, правил съм 1000км, включващи минаване през Мюнхен и около 60-70км натоварен междуградски път с 60-80км/ч, като накрая бордкомпютъра показваше средна скорост 107км/ч и среден разход 5,8л/100км, което се потвърди и при зареждане на колонка. Колата - Пасат B5.5 1,9TDI - 130 к.с. 4х4, всичко сток. Вярно, по-лека и по-малка от B8, но пък с постоянно 4х4. А и трябва да отбележа, че при описаните условия, за описаната средна скорост, по магистралата съм поддържал между 130 и 150км/ч, където беше възможно. Отделно, че през цялото време валя дъжд, предимно силен, а на места в Австрия го обръщаше и на сняг.
В YouTube има клип с един немски младеж, постигнал разход около 3,8/100 с Пасат 5.5 само на предно.
Въобще, когато разхода е цел, са постижими доста добри резултати. Правил съм си експерименти и с автобуси и камиони. Дори съм участвал(доста успешно) в състезания за икономичност с камиони.
Но всичко това не значи, че по-малкия мотор не е поне малко по-икономичен при еднакво каране. А ако и поддръжката му е по-евтина, то става доста изгоден вариант за хора, които нямат нужда от съществено по-висока мощност.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
По правило малкия мотор ако се кара в ограниченията и така както му приляга за малък мотор със сигурност е по-икономичен от по -големия си брат....обратното твърдение са брадясали митове и легенди от 90те кога българина заряза семейната жигулка на дядо или тате и на минутата почна да разбира от западни коли...
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б8
ssssl написа:netizen, що не кажеш какъв ти е бил маршрута?
Гурково -> Созопол
Тази седмица съм с градската кола, тези дни може да снимам какво пише и на медията на пасата, но разликата спрямо този скрийншот е +/- 0.2 . За статистиката пускам за една година реален разход на колонка :

- Кайзен
- Мнения: 1640
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Мнение за Пасат Б8
Сега остава и да кажеш за коя част от маршрута е показания разход.netizen написа:ssssl написа:netizen, що не кажеш какъв ти е бил маршрута?
Гурково -> Созопол
На снимката си показал разстояние от 149км, а от Гурково до Созопол са над 187км.
Гурково е на 310м надморска височина, а Созопол е на морето, т.е. ти си спускал лежерно тези 149км и затова си постигнал този разход.
По същия маршрут 1.6TDI би имал разход от 4.х.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
imedarov написа:...
Никой да не се лъже по данните на този индивид!
Той работи за VW като пилот за постигане на най-нисък разход!

Ето различни извадки в един момент.
Продължителното време след 1000+ км до морето и назад, но пътувах нощем и със скорост 120-130 на темпомат. Задам ли 140 се променят нещата. Останалия пробег е градско основно.
След зареждане - градско София, но с доста околовръстно.
След стартиране е ... спускане естествено

В лежерна фаза съм, иначе показва 8.8 -9.2
Това е реалната картина за реално каране, а не с цел икономия.

П.с. сори за снимките! Форумът ги върти! Изправят се при клик.
- Vantage
- Мнения: 200
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
- Автомобил: Golf R 2017
- Двигател: Variant 4motion
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
imedarov написа:Ето и моя, 190к.с., 6DSG, 4x4 седан
https://www.spritmonitor.de/en/detail/896748.html
Толкова е и моят среден за дълъг период- със същата конфигурация съм, само че кЮмбе.
С един резервоар изминавам по около 1000 км, като горе-долу 90 % от карането ми е магистрално/извънградско...вече ако се застоя в града повече, разходът си отива на 10-11/100 и нещата се променят.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20288
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б8
Passat B8 2.0 TDI 190 кс 4motion DSG6
-На отиване към морето тежък трафик до разклона за Свиленград, гастарбайтери, които карат в лява лента със 110 км/ч, постоянно на кикдаун и спирачка - от кръговото на 4-ти км до кръговото в Бургас - 372 км - разход 9.4/100.
-На връщане избрах подбалканския път, темпомат на 100-105 - лежерно шофиране. Нулирах малко след Сливен като се качих на подбалканския и засекох до влизането в София по Ботевградско шосе - изминати 278 км - 5.9/100.
Средната скорост на отиване беше с 74 км/ч по-висока от тази на връщане, което прави по около 0.5 литра увеличение на разхода на всеки 10 км/ч увеличаване на скоростта. Точно толкова се вдигаше разхода и при предишния ми Passat 1.9 TDI 131 кс.
Разходът зависи много повече от настроението на шофьора, отколкото от колата
-На отиване към морето тежък трафик до разклона за Свиленград, гастарбайтери, които карат в лява лента със 110 км/ч, постоянно на кикдаун и спирачка - от кръговото на 4-ти км до кръговото в Бургас - 372 км - разход 9.4/100.
-На връщане избрах подбалканския път, темпомат на 100-105 - лежерно шофиране. Нулирах малко след Сливен като се качих на подбалканския и засекох до влизането в София по Ботевградско шосе - изминати 278 км - 5.9/100.
Средната скорост на отиване беше с 74 км/ч по-висока от тази на връщане, което прави по около 0.5 литра увеличение на разхода на всеки 10 км/ч увеличаване на скоростта. Точно толкова се вдигаше разхода и при предишния ми Passat 1.9 TDI 131 кс.
Разходът зависи много повече от настроението на шофьора, отколкото от колата

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
Vlad777 написа:Passat B8 2.0 TDI 190 кс 4motion DSG6
-На отиване към морето тежък трафик до разклона за Свиленград, гастарбайтери, които карат в лява лента със 110 км/ч, постоянно на кикдаун и спирачка - от кръговото на 4-ти км до кръговото в Бургас - 372 км - разход 9.4/100.
Човече, не съм вярвал, че тази кола може да даде такъв разход извънградско. Аз за около 50к км. не мисля, че съм виждал над 7,4 извънградски при прилчино натоварване.
Нормално се движа 6-6,5/100 в зависимост от това колко магистрала има и колко първокласен път.
190 4motion Alltrack гуми 245/45/18
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Мнение за Пасат Б8
И аз се замислям как е шофирал Vlad , за да използва 9,4/100 нафта.На мен много ми се струва, но не оспорвам данните.И аз лично не съм виждал по-висок разход от 6,6-6,8 магистрално при 150-160 на темпомат, но аз съм само на предно и 150 к.с.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PolCot и 51 госта