Фен съм на марката и планирам да купя Голф 6, но държа да е с 1.6 бензин най-обикновен атмосферен дв-л. Карах Пасат Б4 с 1.6 АЕК, сега съм с Бора 1.6 бензин - железни мотори. За новите TSI чета само отзиви от типа "бегай далече", - вериги като за ръчен часовник, обтегачи от пластмаса и т.н. Ставали ОК след 2016, но те уви не са ми по джоба.
Карам 95% градско на къси разстояния, не търся скорости и пилене на гуми (егн-то си казва думата) и затова обикновенния надежден 1.6 ме устройва най-добре. Проблемът ми е, че с този двигател се предлагат коли само с фабрично инсталирана газова, а аз не искам да карам на газ, просто няма смисъл при км които минавам. Въпросите ми са следните:
1. Тъй-като газовата е фабрично монтирана, така да се каже интегрирана с бензиновата част на колата, какви технически проблеми може да имам при и след демонтаж на фабричната АГУ?
2. Свалянето на АГУ може ли да се направи преди първоначалната регистрация на колата в КАТ и колата да се регистрира направо като бензинка? Или първо регистрация в КАТ с АГУ(тъй-като в италианския талон е вписана АГУ)? и в последствие сваляне на АГУ и повторен ГТП без АГУ пак в КАТ? Което сигурно би ме отказало от проекта. Опитвам се да преценя има ли смисъл от едно такова упражнение или се вкарвам в кофти филм

Благодаря предварително на всички отзовали се
