Въпрос относно спотно окачване!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Въпрос относно спотно окачване!

Мнениеот Golf_Blade » Пет 09 мар 2007 18:11


Колеги искам да питам по-разбиращите да ми кажат за какво служат тези прорези по билото на амортесиорната шапка която се слага в/у ботуша на амортесиора? Вицдал съм из нета че ботуша му изрязват горната част и остава само ей тоз пиниз захванат с болтовете за ботуша! Ква е фатката тука,има некво нагласяне напред назад да е по стабилна или се лъжа? Моля обяснете като на индианец щото ми е дста любопитно!
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2316376
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2316377
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2316378

Последна промяна от Golf_Blade на Пет 09 мар 2007 19:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 09 мар 2007 18:17


Доколкото съм запознат за по големи странични наклони се прави / \,за по голяма стабилност в завой при спортно каране 8)


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пет 09 мар 2007 18:35


А обикновенно спортно окачване да речем Билщайн или Кони,може ли да му се измисли нещо от сорта да се регулира и то така! Щото като го гледам това парче желязо нема никва философия в него!? :roll:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 09 мар 2007 19:08


ще те помоля да си промениш навсякъде заглавията с нормални букви!!!


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пет 09 мар 2007 19:27


:да:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пет 09 мар 2007 20:57


предполагам идеята е да се получи като на мерцедесите(и други) - когато навъртиш волана гумата освен че завива се и накланя, а ще видиш че на повечето състезателни коли гумите са с голям наклон(горната част навътре), така че при завой да заемат оптимална форма за максимално сцепление :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта