Голф 4 1.9 TDI ARL 2002Г - проблем с тръбичката която отива от турбото към картера
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2021 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 4 1.9 TDI ARL 2002Г - проблем с тръбичката която отива от турбото към картера
какво може да ме посъветвате или от къде да намеря въпросната тръбичка. Турбото е от бмв 3д 231к.с обаче тръбичката е от две части и е заваряна и сега от завареното място избии масло и при запален мотор хвърля масло. Моля Помагайте. Ще съм много благодарен, ако ми съдействате!!!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 TDI ARL 2002Г - проблем с тръбичката която отива от турбото към картера
Ами то най-вероятно това е начина - да се завари и оправи отново. Евентуално ако се намери някаква деуга тръбичка с подобна форма и да се преправя.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2021 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 TDI ARL 2002Г - проблем с тръбичката която отива от турбото към картера
едната част я намери за 35 лева обаче тази която е с гайката незнам от къде да я намеря :(
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI ARL 2002Г - проблем с тръбичката която отива от турбото към картера
Карал съм със син силиконов маркуч на това място. Щуцер на турбото, щуцер на картера и по средата маркуча. Маркуча беше с оплетка и го водеха маслоустойчив. Колата мина няколко десетки хиляди километра преди да я тотализирам и нямаше проблеми с тези части. А беше доволно засилена и дори на писта се качваше инцидентно. 1.9 TDI мотор с роторна помпа и GTB1756VK.
И важен детайл - върху маркуча имаше температурно изолиращ шлаух (нещо като лентата която навиват върху генерацията. Това за да се предпази маркуча от топлата част на турбото. Маса народ обясняваше как тая работа нямало да стане.
И важен детайл - върху маркуча имаше температурно изолиращ шлаух (нещо като лентата която навиват върху генерацията. Това за да се предпази маркуча от топлата част на турбото. Маса народ обясняваше как тая работа нямало да стане.
Последна промяна от brum на Сря 15 сеп 2021 16:13, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2021 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 TDI ARL 2002Г - проблем с тръбичката която отива от турбото към картера
Ще може ли горе долу да ми обясниш от къде трябва да ги взема тези неща които каза че си карал с тях. И да кажа че турбото ми е GTB2260V от бмв 3д 231к.с
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI ARL 2002Г - проблем с тръбичката която отива от турбото към картера
Щуцери си правиш от съществуващите маркучи. В моят случай така направих.
Маркуча (синият) - от Проспийд. С оплетка и с достатъчно вътрешен диаметър за да може да се наниже на щуцерите.
За стягане на маркуча - скоби за водни маркучи.
За термоизолацията - не помня. Ще потърсиш в мрежата за високотемпературна топлоизолация за тръби.
Маркуча (синият) - от Проспийд. С оплетка и с достатъчно вътрешен диаметър за да може да се наниже на щуцерите.
За стягане на маркуча - скоби за водни маркучи.
За термоизолацията - не помня. Ще потърсиш в мрежата за високотемпературна топлоизолация за тръби.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта