


Ремонт VW Golf GTI
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ремонт VW Golf GTI
Имам един въпрос тъй като съм нов шофьор та имам следния проблем преди месец забелязах че няма масло в двигателя досипах и след около 600км пак нямаше колата не пуши а и не изтича,тази седмица в понеделник пак нямаше и досипах днес я карах да я гледат и хората ми казаха че може би проблема ми е в гумичките на клапаните а и гарнитурата трябва да се смени за което ми искат 160лв с работа някои да каже нормална ли е цената и дали може да е от друго този проблем,е дано не е за сегменти
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Ремонт VW Golf GTI
gigaset написа:Имам един въпрос тъй като съм нов шофьор та имам следния проблем преди месец забелязах че няма масло в двигателя досипах и след около 600км пак нямаше колата не пуши а и не изтича,тази седмица в понеделник пак нямаше и досипах днес я карах да я гледат и хората ми казаха че може би проблема ми е в гумичките на клапаните а и гарнитурата трябва да се смени за което ми искат 160лв с работа някои да каже нормална ли е цената и дали може да е от друго този проблем,е дано не е за сегменти
така е в софия 160 хахахх
в Кюстендил за 50 лева си готов с твои части де
------------------------------------------------
http://otcata.data.bg/3-ti%20nomer/Red/
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
колко и досипа първият път?
и след 600км. също колко сложи?
не може да са гумички на клапаните и да не пуши.
течове от гарнитури, семеринги също са възможни.
погледна ли нивото на охладителната течност/антифриза/?
ако наистина не пуши и няма петна от масло под колата е възможно да е смесила антифриза с маслото.
все пак щом са я погледнали в сервиз ...ама знае ли човек.
шлайф на главата със сменяне на гумички, водачи и припасване на клапани е 80 лв. в София.
труда по сваляне, слагане и гарнитурки, нови болтове предполагам са включени.
мисля, че цената от 160 лв. за всичко е нормална.
местя в технически за голф.
и след 600км. също колко сложи?
не може да са гумички на клапаните и да не пуши.
течове от гарнитури, семеринги също са възможни.
погледна ли нивото на охладителната течност/антифриза/?
ако наистина не пуши и няма петна от масло под колата е възможно да е смесила антифриза с маслото.
все пак щом са я погледнали в сервиз ...ама знае ли човек.
шлайф на главата със сменяне на гумички, водачи и припасване на клапани е 80 лв. в София.
труда по сваляне, слагане и гарнитурки, нови болтове предполагам са включени.
мисля, че цената от 160 лв. за всичко е нормална.
местя в технически за голф.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
първия път сипах 1,5 литра и карах 1 месец като аз карам на ден по 30 км поне след това и сипах 1л ама ми прави впечатление че ако иа натискам повече по бързо си заминава маслото.
А сега ако кажеш как да проверя дали е слесило с антифриза ще черпя.
Странна работа не пуши,не тече е каде отива тва масло вече 4 л за месец и половина.
А това че сам ходил на сервиз нищо не значи то майстори има с лопата да ги ринеш ама и ме плашат гадините с тия ггумички а като кажат семеринги нещо не ми харесват тия ремонти,а аз не се доверявам много еи така да ми ръчкат из колицата.
Е и все пак ако ме насочите към някой сервиз ще съм благодарен.
Е то така е имаш крава,риеш лайна с извинение
А сега ако кажеш как да проверя дали е слесило с антифриза ще черпя.
Странна работа не пуши,не тече е каде отива тва масло вече 4 л за месец и половина.
А това че сам ходил на сервиз нищо не значи то майстори има с лопата да ги ринеш ама и ме плашат гадините с тия ггумички а като кажат семеринги нещо не ми харесват тия ремонти,а аз не се доверявам много еи така да ми ръчкат из колицата.
Е и все пак ако ме насочите към някой сервиз ще съм благодарен.
Е то така е имаш крава,риеш лайна с извинение
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: ре
gigaset написа:А сега ако кажеш как да проверя дали е слесило с антифриза ще черпя.
Отвърташ капачката на разширителния съд (където се налива антифриза) и ако по капачката има нещо подобно на мазна пяна - не си само за гумички на клапаните

-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
аха мрси колега вече ми е по спокоино
е ако има тия мазнотии какво още да приготвя за смяна.
Абе хора не ме плашете така,е 4л масло да ги смеша с антифриза.
Аз по пътя на логиката стигнах до следния въпрос- ако източа антифриза ще видя дали има масло и ще си сипя нов антифриз ама колко антифриз да сипя после,т.е. колко събира ?

Абе хора не ме плашете така,е 4л масло да ги смеша с антифриза.
Аз по пътя на логиката стигнах до следния въпрос- ако източа антифриза ще видя дали има масло и ще си сипя нов антифриз ама колко антифриз да сипя после,т.е. колко събира ?
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колега най лесно се разбира дали е смесила видата с маслото като извадиш щеката за проверка на маслото,ако ги е смесила маслото ще е станало на боза цялото на бели парцали./Ако е смесила вода с масло трябва и нивото на охлаждащата течност да е спаднало/.Интересна работа къде изчезва толкова масло по принцип ако всичко е добре от смяна до смяна да долееш най-много 500мл даже и по малко/естесвено зависи от състоянието на двигателя/.Хубаво огледал ли си да няма течове от някоя гарнитура на трудно забележимо място.Я кажи индекса на двигателя.Според мен може да си смениш гумичките на клапаните и да видиш какъв ще бъде резултата /само да попитам от къде е внесена колата-Италия?/
П.С.Може да отскочиш до клубния сервиз при vaskoto1 и °niksi° те са твоите хора.
П.С.Може да отскочиш до клубния сервиз при vaskoto1 и °niksi° те са твоите хора.

- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: ре
gigaset написа:аха мрси колега вече ми е по спокоиное ако има тия мазнотии какво още да приготвя за смяна.
Абе хора не ме плашете така,е 4л масло да ги смеша с антифриза.
Аз по пътя на логиката стигнах до следния въпрос- ако източа антифриза ще видя дали има масло и ще си сипя нов антифриз ама колко антифриз да сипя после,т.е. колко събира ?
Колега не си прави такива експерименти.Както ти писах в предишният пост ако ги е смесила нивото на охладителната течност ще е паднало.Приготвяш си и пари за гарнитурка.
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
DEKSTAR написа:Колега най лесно се разбира дали е смесила видата с маслото като извадиш щеката за проверка на маслото,ако ги е смесила маслото ще е станало на боза цялото на бели парцали./Ако е смесила вода с масло трябва и нивото на охлаждащата течност да е спаднало/.Интересна работа къде изчезва толкова масло по принцип ако всичко е добре от смяна до смяна да долееш най-много 500мл даже и по малко/естесвено зависи от състоянието на двигателя/.Хубаво огледал ли си да няма течове от някоя гарнитура на трудно забележимо място.Я кажи индекса на двигателя.Според мен може да си смениш гумичките на клапаните и да видиш какъв ще бъде резултата /само да попитам от къде е внесена колата-Италия?/
П.С.Може да отскочиш до клубния сервиз при vaskoto1 и °niksi° те са твоите хора.
Не е задалжително да вкара вода в маслото.Може да вкара и масло вав водата.Това зависи каде е издухана гарнитурата.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
пише номера WVWZZZ1HZPW... и тн. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта