DPF пране - размисли и страсти
Re: DPF пране - размисли и страсти
платих си, обаче за Passat B7 не работят повечето функции Регенерациите не стават, кодиране не става и така нататък все едно съм си пак с демо версията 7,19лв иначе беше сумата
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: DPF пране - размисли и страсти
Аз го ползвам на туран 2.0 тди 150 кс 2016 г. Всичко си работи при мен с еднократно плащане без лимит за време. Чета живи данни, кодирам и много други работи, но много е важно с какъв Елм се свързваш. Ако не е такъв какъвто трябва не върши много работа приложението.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Сря 16 мар 2016 18:24
- Автомобил: Vw touran 5Т1
- Двигател: DFEA 2016
Re: DPF пране - размисли и страсти
Ползвам viecar v 1.5
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
С Carista предполагам,че ще бачка, както този APP така и VAG DPF (за него съм сигурен)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: DPF пране - размисли и страсти
Ползвам (ползвах) го с елм327 за 40лв от склад66 , че работи с айфони безгрижно.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: DPF пране - размисли и страсти
Ако се четат данни за DPF, какви стойности са приемлива горна граница, показваща, че DPF ще изкара спокойно поне 40-50хил км без запушване?
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Колата не е VAG, но ...
Изразходих един резервоар с добавка PRO-LINE DIESEL PARTICULATE FILTER PROTECTION (https://products.liqui-moly.com/pro-lin ... l?sku=5123). Общо 3 регенерации като след първите две, не забелязах промяна в показанията на DPFа, същите 250-280км м/у регенерациите, същите проценти сажди при идентични маршрути. След третата регенерация, за първи път видях показателя DPF soot да показва 9%. До сега винаги след приключена регенерация показваше 20-22%. След това дойде и другата изненада. Ново зареждане на нафта (без добавката за DPF, но с добавката на Бардал за Комън Рейл). Вече съм минал 270км, качвам се на Източната тангента и чакам да тръгне регенерацията както става всеки път. Пускам приложението и виждам, че DPF soot е само 60% (обикновено е около 80). Минавам още 110км и чак тогава започна да регенерира (380км общо). И се чудя сега, това ефекта от добавката ли е, защото 30-50км разминаване е нормално, но 110км ....
Чакам следващата регенерация. След 2 резервоара ще повторя Лики Моли-то и да видим.
Изразходих един резервоар с добавка PRO-LINE DIESEL PARTICULATE FILTER PROTECTION (https://products.liqui-moly.com/pro-lin ... l?sku=5123). Общо 3 регенерации като след първите две, не забелязах промяна в показанията на DPFа, същите 250-280км м/у регенерациите, същите проценти сажди при идентични маршрути. След третата регенерация, за първи път видях показателя DPF soot да показва 9%. До сега винаги след приключена регенерация показваше 20-22%. След това дойде и другата изненада. Ново зареждане на нафта (без добавката за DPF, но с добавката на Бардал за Комън Рейл). Вече съм минал 270км, качвам се на Източната тангента и чакам да тръгне регенерацията както става всеки път. Пускам приложението и виждам, че DPF soot е само 60% (обикновено е около 80). Минавам още 110км и чак тогава започна да регенерира (380км общо). И се чудя сега, това ефекта от добавката ли е, защото 30-50км разминаване е нормално, но 110км ....
Чакам следващата регенерация. След 2 резервоара ще повторя Лики Моли-то и да видим.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: DPF пране - размисли и страсти
В кой сервиз във Варна могат да правят диагностика на DPF? Предполагам официалния на VW е единият вариант.
- RusH_DeMoN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: DPF пране - размисли и страсти
За 2.0bmp подържа ли го програмата за кодиране и дпф рег?? Car scanner?
Re: DPF пране - размисли и страсти
При регенерация някой наблюдава ли дим от ауспуха си?
Карам CBBB няколко години вече и откакто махнах оригиналното масло и сложих Rowe 5W30 от ауспуха започна да излиза дим при регенерация.
Карам CBBB няколко години вече и откакто махнах оригиналното масло и сложих Rowe 5W30 от ауспуха започна да излиза дим при регенерация.
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Не мисля че е нормално, аз никога не съм виждал дим, маслото покрива ли 507.00 стандарт на VW?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
Мисля, има значение за кое поколение двигател/софтуер говорим.
При сегашните настройки (след дизелгейт), регенерациите са на около 300км. Трудно ще се натрупат толкова сажди, че да се види дим.
При регенерации на по 1000км, предполагам е нормално да има. Тогава се чисти по-голямо количество сажди.
При сегашните настройки (след дизелгейт), регенерациите са на около 300км. Трудно ще се натрупат толкова сажди, че да се види дим.
При регенерации на по 1000км, предполагам е нормално да има. Тогава се чисти по-голямо количество сажди.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: DPF пране - размисли и страсти
А самата регенерация покрай вдигане на температура и др. не вдига ли видимо разхода (докато трае)?
- alpinab
- Мнения: 576
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: DPF пране - размисли и страсти
И при моя cff, при регенация като спря на светофар изпушва сив дим на потегляне. Това го правеше и с оригиналния 23р7 и сега с Рево-то. Масло само кастрол 5-30 / 507.
5та година в София, къси отсечки, гадно каране за дизел все още нямам драми с дпф. Километри оригинални 183к. На около 400км се пуска почистването. Всеки път е различно времето да извърти цикъла. Не мога да хвана шаблонно поведение, засега.
5та година в София, къси отсечки, гадно каране за дизел все още нямам драми с дпф. Километри оригинални 183к. На около 400км се пуска почистването. Всеки път е различно времето да извърти цикъла. Не мога да хвана шаблонно поведение, засега.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 45 госта