предни лагери-консултация

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

предни лагери-консултация

Мнениеот STAMENOV » Пет 09 мар 2007 16:26


Здравейте пичове.Имам Голф-2 1,6 бензин.Искам да попитам понеже откакто съм купил таратайката/преди-6 години/ не съм пипал по каретата,вътрешни / външни и предните лагери нищо,трябва ли да им се прави някакъв профилактичен преглед.Ако трябва горе-доле на колко хил. километра.Минал съм около 100 000км и не съм имал никъкви проблеми с тези части и за това не съм ги проверявал.Да ги проверявам ли или да не пипам докато не издаде багажа някой чарк? БЛАГОДАРЯ предварително.




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пет 09 мар 2007 17:19


Едно нещо докато работи не се пипа,карай си колата.


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Пет 09 мар 2007 18:05


така предполагах и аз но за по-сигурно рекох да попитам.Мерси колега.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 09 мар 2007 18:21


STAMENOV написа:така предполагах и аз но за по-сигурно рекох да попитам.Мерси колега.

Можеш да ги прегледаш маншоните.Ако има прокъсано - смяняш ги и гресираш каретата и си караш.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пет 09 мар 2007 22:23


naskogolf написа:Едно нещо докато работи не се пипа,карай си колата.


а на Наско за двойки и липса на ремонт по тях може да се вярва :)


irka_e
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот irka_e » Пет 09 мар 2007 23:07


Само да не гресираш с грфитна грес че ще имаш проблеми. :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 09 мар 2007 23:11


irka_e написа:Само да не гресираш с грфитна грес че ще имаш проблеми. :wink:

Защо не трябва да гресира с графитна грес :?:


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 10 мар 2007 0:07


irka_e написа:Само да не гресираш с грфитна грес че ще имаш проблеми. :wink:

ти как го установи това :?: :!: :?: не мисля че има някакво значение с каква грес се гресират,даже според мен трябва да е по-добре с графитната за каретата,по простата причина, че е малко по-течна от обикновената, а и до колкото съм забелязъл на тия карета дето съм ги сменял /на пасата ми който имах/ в комплекта на карето имаше точно графитна грес и проблеми на съм имал след това


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Съб 10 мар 2007 12:09


irka_e написа:Само да не гресираш с грфитна грес че ще имаш проблеми. :wink:




ама и аз както писа колегата /bulaki/ съм забелязъл,че в комплектите за каретата дават точно такава грес /графитна/.Мисълта ми е предните лагери трябва ли да ги прегледам понеже все пак съм минал около 100 000км?


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 10 мар 2007 12:56


naskogolf написа:Едно нещо докато работи не се пипа,карай си колата.

И заради парче гума после сменяш каре-не благодаря!Аз на всеки 3 месеца си поглеждам машоните поне,да ми е мирна главата :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 10 мар 2007 22:46


irka_e написа:Само да не гресираш с грфитна грес че ще имаш проблеми. :wink:

Точно графитна смазка се слага за да нямаш проблеми!!!!!!!!
20 години карам само коли с предно предаване(има слабост към тях) и винаги съм слагал графитна грес(едно време беше голям кът) и никога не съм имал разибто каре.
Имах Алеко и го продадох на 200 000 км с оригиналните карета....... и още го търкалят!!!!!
Саааааааааааамо графитна грес за карета !!!!!!!!!!!!
а най-важното е да се следи за целостта на маншоните!!!!!


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 10 мар 2007 22:52


Лагерите ти могат да изкарат и още 100,000 км,карай и не се безпокой за тях.Те като станат за смяна сами ще се обадят :lol: А относно профилактиката за която говориш-мисля че няма да може да се направи,поради простата причина:
1.те са капсуловани и не се отварят /освен ако не им помогнеш чука/
2.главината на която се държат гумата и спирачният диск пречи,а тя се избива помоща на големия чук,освен ако не е превъртял лагер или главина,но тогава ще имаш чувството,че си зад самолет с перка докато кормуваш автомобилът си.При този случай главината излиза без много усилия


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 11 мар 2007 15:08


За каретата (те са си вид лагери) - графитна грес,за лагерите литиева и то хубава,абсолютно задължително.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 11 мар 2007 23:41


andro_v написа:За каретата (те са си вид лагери) - графитна грес,за лагерите литиева и то хубава,абсолютно задължително.

Точно!!!За лагерите литиева ,бързоборотна-издържа на по-високи температури и по-дълготрайна!


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пон 12 мар 2007 10:56


Моето мнение :Каретата не ги закачай само огледай маншоните и то много добре вътре в гънките има ли напукано даже сменяй ги ,струват по 10 лв заедно с греста.Ако се скъсат за нула време влиза вода и буклук и скапва карето,каретатат са на ориентировъчна цена 100 лв.
Лагерите също не ги закачай докато не се обаждат ,обикновено започват да вият при лек завой с по-голяма скорост ,стигнат ли до там не ги чакай много един лагер струва от порядъка на 40 лв има и по-скъпи и ма и по-евтини!Последиците могат да бъдат много лоши.Виждал съм раздробени лагери ,има голяма вероятност да блокира в движение,сещаш се до какво може да доведе ако караш със скорост над 100 км !
Това от мен ,вече знаеш какво да правиш!Действай! :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта