Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
Здравейте колеги, вече 3та седмица се боря с утечката в автомобила си и не мога да намеря решение. Смених 3 акумулатора и за престой от 1 до 2 дни, пада до дупка. При замерване с мултицет, показва стойности от 0.70 и пада до 0.40 след няколко минути. Пробвах и номера с махането на бушони но така и не падна под 0.36-7. Къде да търся проблема колеги?. Генератора също е проверен и зарежда перфектно.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
Виж за избил диод на алтернатора. Ако можеш да работиш с мултиметър ще го откриеш за нула време. Таблото проверено ли е ? Не им е силна страна и то, често дават дефект отразяващ се в утечка.
- nikidimow
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 04 авг 2020 21:09
- Автомобил: VW sharan
- Двигател: BRT 2008г
- Местоположение: Бургас
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
Провери си вратите и дали ти заспива комфорт модула.
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
Значи като интересно мога да спомена само че преди време когато ми беше паднал акумулатора заради забравени габарити и ми даваха ток, но кабелите не бяха от хубавите, спря да се появява червения символ на акумулатор. Дори и на контакт да дам, тази лампа вече не свети и го дадох на възможността че може би е изгоряла. Иначе ако махна бушона на комфорт модула или таблото, не би ли трябва тогава да не ми пада вече ако е едно от тях?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
Не е най-важното, но в заглавието си оправи: 0.40mA го направи 0.4А
Освен това, вероятно и зареждането не е съвсем ОК или има нещо друго като проблем, защото 0.4А не могат да свалят акумулатора за ден-два, не става въпрос, че е нормално. Пък и колко време изчакваш, когато мериш тока на покой? Виж за твоята кола колко е необходимо, но поне няколко минути трябва да се изчака за да "заспят" всички модули.

Освен това, вероятно и зареждането не е съвсем ОК или има нещо друго като проблем, защото 0.4А не могат да свалят акумулатора за ден-два, не става въпрос, че е нормално. Пък и колко време изчакваш, когато мериш тока на покой? Виж за твоята кола колко е необходимо, но поне няколко минути трябва да се изчака за да "заспят" всички модули.
- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
мери зарежда ли нормално алтернатора, ако си от варна и околията пиши ми на лично да я погледнем едва ли има нещо кои знай какво в тоя голф че да не бъде открито лесно
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
Алтернатора е свалян и почистен като това е извършено в сервиз (Q SERVICE). До колото ми обясниха, са я мерили 20 мин след като я заключат. Не откриват проблем нито в алтернатора нито някъде по връзката преди или след него. По колата няма допълнителни косумативи или нещо да е сменяно. Може би проблема почна да се появява след като ми беше паднал акумулатора и се мъчиха да ми дават ток с кофти кабели поне 20 мин...Върнаха си ми я така вдигнаха рамене и си я взех...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
Ами според мен проблемът основно е в майсторите, така че той не може да се реши със смяна на нещо по колата, разбираш ме!
Майстор, дето обяснява как е мерил едно-друго и всичко си е наред, пък проблемът си стои, не си струва загубата на време, информацията от тях е нулева. Не е чак толкова сложно, а и трябва, да се направят няколко измервания наново.
То ако е гарантирано от същите майстори, също е под съмнение. Освен това, може генератора да зарежда приемливо, но въпросът е да няма утечка през самия него (някой диод), не е невъзможно и това, както стана въпрос някъде по-горе.
Майстор, дето обяснява как е мерил едно-друго и всичко си е наред, пък проблемът си стои, не си струва загубата на време, информацията от тях е нулева. Не е чак толкова сложно, а и трябва, да се направят няколко измервания наново.
Tripanzaa написа:.... Генератора също е проверен и зарежда перфектно.
То ако е гарантирано от същите майстори, също е под съмнение. Освен това, може генератора да зарежда приемливо, но въпросът е да няма утечка през самия него (някой диод), не е невъзможно и това, както стана въпрос някъде по-горе.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
milmar написа:Не е най-важното, но в заглавието си оправи: 0.40mA го направи 0.4А![]()
Освен това, вероятно и зареждането не е съвсем ОК или има нещо друго като проблем, защото 0.4А не могат да свалят акумулатора за ден-два, не става въпрос, че е нормално. Пък и колко време изчакваш, когато мериш тока на покой? Виж за твоята кола колко е необходимо, но поне няколко минути трябва да се изчака за да "заспят" всички модули.
Ако на мултицета е мерил на 10А 0.4 няма ли да е 4 ампера ако е така наистина е много голяма утечка.Ималнсъм подобна на бившата ми кола Пасат Б5 и излезе по кабелите до стоповете.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
Когато се мери на 10 или 20 ампера (то друга опция на повечето уреди няма), тогава 0.4 са 400 милиампера а час, което е адски много и може да свали акумулатора за два дена, особенно ако не е чисто нов. За да ти е 40 милиампера ,трябва да ти показва уреда 0.04. За тази консумация, търси динамото. Откачи кабела на динамото, който го свързва с положителната клема на акумулатора и тогава пак провери за късо на клемите, според мен, тогава няма да имаш. Предполага се, че имаш пробил диод от плочката. Нормалната консумация е 0.01-0.03. Някой по нови автомобили имат и консумация до 0.06.
Последна промяна от megatronS на Вто 07 дек 2021 14:34, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
https://www.youtube.com/watch?v=lRcj1fQcWwU
Ето тука един линк как един американски майстор на ВАГ го прави. Всичките видеа на човека са супер изпипани, прави всичко много добре според мен, описателно и лесно за разбиране. Мисля, че в случая ще е полезно
Ето тука един линк как един американски майстор на ВАГ го прави. Всичките видеа на човека са супер изпипани, прави всичко много добре според мен, описателно и лесно за разбиране. Мисля, че в случая ще е полезно
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
Ако е диод на генератора, пробил е, и прехода се е "издухал", направо се е овъглил вътре в корпуса, защото при пробив директно окъсява акумулатора, при което може да протече огромен ток. В подобен случай генератора продължава да зарежда, макар и неефективно през другите диоди (автомоб. генераторите обикновено имат трифазна намотка с 6 диода или версия с повече). Обаче този диод, освен че не спомага изправянето на променливото напрежение при работа на генератора, но се явява и консуматор, като токът през него може да се колебае, просто се е превърнал в странен полупроводник :-).
ПП Не може утечката да е била 4А, така за половин ден акумулатора няма да завърти.

ПП Не може утечката да е била 4А, така за половин ден акумулатора няма да завърти.
powerade написа:...
Ето тука един линк как един американски майстор на ВАГ го прави. ....

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
Tripanzaa написа:Значи като интересно мога да спомена само че преди време когато ми беше паднал акумулатора заради забравени габарити и ми даваха ток, но кабелите не бяха от хубавите, спря да се появява червения символ на акумулатор. Дори и на контакт да дам, тази лампа вече не свети и го дадох на възможността че може би е изгоряла. Иначе ако махна бушона на комфорт модула или таблото, не би ли трябва тогава да не ми пада вече ако е едно от тях?
Тази лампа едва ли има връзка със зареждането, обаче е вероятно като ти е изгоряла да не разбереш, че всъщност имаш проблем с алтернатора, вероятно с избил диод. В сервиза сигурно са мерели зареждането, но едва ли са сваляли целия диоден блок, да ги мерят поотделно. От кабелите не знам, ама аз ток никога не давам/вземем от запалена кола, често това е причината за избили диоди.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40ма)
vanesto написа:.... ама аз ток никога не давам/вземем от запалена кола, често това е причината за избили диоди.
Аз не мисля, че е много вероятно да възникне проблем, ако се спазва правилото: първо с работещата кола да се зареди изтощения акумулатор, да се разкачат кабелите и след това да се прави опит за старт на непалещата. Въпросът е че рядко го спазваме, когато бързаме

- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Утечка Голф 4 1.9 (0.40A
Основното правило за подаване на ток е, да не подавате ток от динамо 60 ампера на динамо 110 ампера. Тоест избягвайте да подавате ток от автомобил с малък алтернатор на такъв с доста по голям. Второто нещо е, задължително кабелите да не са с голямо съпротивление (ментета) и с подходящо сечение. Третото нещо е автомобила, който дава ток да е с изключени всички консуматори. Аз лично бих ви посъветвал ,който има по нов автомобил ,да избягва да дава ток изобщо от автомобила си, ако не е крайно необходимо и неизбежно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта