Ще премахват само стикерите, които се лепят. Иначе другото си остава. Не вярвам да падне цената на ГТП или на ГО заради това Т.е. нас, какво ни топли ? Че няма да имаме лепенки по джамовете?
Кое друго си остава? В новината пише, че планират да върнат екокатегорията да се взема само от свидетелството за регистрация - както преди това е било.
Простотиите измислени от тиквата и от крадливата му партия отиват в "трета глуха".
Не мисля, че е простотия на пункта за ГТП да проверят дали автомобилът, който е представен за преглед, реално отговаря на Евро категорията, записана в талона. А вече как точно е направено това е друг въпрос.
Защо екостикерите са пълна безсмислица? Има ли полза от въведените миналото лято екологични стикери за автомобилите в България? На 7 януари министърът на транспорта Николай Събев ще трябва да отговори в парламента на въпроси, поставени в последните месеци от омбудсмана Диана Ковачева и депутати от ДБ. Но всъщност въпросът за смисъла от така наречените екостикери бе поставен от Automedia.bg още през 2019 година, когато предложението за тях още се обсъждаше на ниво работни групи.
Независимо от възраженията, екостикерите бяха въведени през миналото лято - и незабавно вдигнаха цената на техническите прегледи от 40-45 лева преди това до средно 60 лева след стикерите. Цената щеше да си струва, ако цялото начинание имаше някакъв ефект върху чистотата на въздуха. Но всъщност смело можем да кажем, че въвеждането на екологичните групи и стикерите за тях е едно от най-безсмислените дела в историята на транспортния сектор в България.
Нека да проверяват дали колата отговаря на еврокатегорията, записана в талона. Но една кола да има две еврокатегории, щото на някой така му е кефнало, е пълна простотия и крадене на пари. Още когато ги въведоха бях писал, че ще просъществуват няколко месеца и новото правителство ще ги разкара.