Нов пасат в Швейцария - 50к франкове
3 годишен пасат в Швейцария 35-40к франкове.
Глупави швейцарци, не знаят че трябва да си продават колите с поне 50% надолу
Избор на семеен автомобил (до 40к)
- NikMar55
- Мнения: 212
- Регистриран на: Вто 26 окт 2021 17:05
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: TDI 1900 101 к с 2003 г
- Местоположение: Габрово
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Комшията се взе преди години Мерцедес на 5 г. от представителството в Германия, беше минал пълно обслужване и с гаранция на прегледа. Незнам дали и VW правят такива неща, но предполагам, че може да се поинтересувате.
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
И те процедират така, която кола не могат ( по-точно не желаят) да продадат с гаранция към клиент, се предлага изключително на джамбази или износ.
Моята я взех така на три годинки и на 40к.км . взех я с гаранция още една година.
Моята я взех така на три годинки и на 40к.км . взех я с гаранция още една година.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 9:42
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: 1900 TDI BLS
- Местоположение: Кърджали
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Здравейте, от доста време гледам тази обява.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=nvt0qm
Колата изглежда супер, чух се с човека и каза, че няма проблем да я пробваме и тестваме. Каза, че е закупена от аутотехника. Да кажем, че километрите са проследими, но това което ме притеснява е че мотора е 240 к.с. т.е. с две турбини. Въпроса ми е дали някой може да даде малко насоки и информация до каква степен този е по-различен от 190 к.с. трябва ли да ме притеснява надеждността. Съответно частите много по-скъпи ли са?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=nvt0qm
Колата изглежда супер, чух се с човека и каза, че няма проблем да я пробваме и тестваме. Каза, че е закупена от аутотехника. Да кажем, че километрите са проследими, но това което ме притеснява е че мотора е 240 к.с. т.е. с две турбини. Въпроса ми е дали някой може да даде малко насоки и информация до каква степен този е по-различен от 190 к.с. трябва ли да ме притеснява надеждността. Съответно частите много по-скъпи ли са?
- fur1ous
- Мнения: 1369
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Има една турбина повече и главата е портната дооста повече. Върви много прилично.
Иначе нормалните неща за всяко CR 2.0 TDI.
EGR,Дюзи,DPF.
На тия километри изобщо не ги мисли горните неща, по скоро след 200-250к+ км.
За DSG-то предполагам си знаеш, тази е с халдекс та вероятно е с по здравата кутия.
Интересно е защо са сменени тези неща:
1. сменена нова впръскваща дюза на AdBlue
2. сменени ремъци, водна помпа и ролки
3. обслужени дюзи
1 - сипвано е гадно AdBlue? Възможно да е замръзнало?
2 - Ремъците се сменят на 120 000, защо е пипано на тия километри въобще?
3 - Какво значи това?
Иначе нормалните неща за всяко CR 2.0 TDI.
EGR,Дюзи,DPF.
На тия километри изобщо не ги мисли горните неща, по скоро след 200-250к+ км.
За DSG-то предполагам си знаеш, тази е с халдекс та вероятно е с по здравата кутия.
Интересно е защо са сменени тези неща:
1. сменена нова впръскваща дюза на AdBlue
2. сменени ремъци, водна помпа и ролки
3. обслужени дюзи
1 - сипвано е гадно AdBlue? Възможно да е замръзнало?
2 - Ремъците се сменят на 120 000, защо е пипано на тия километри въобще?
3 - Какво значи това?
Последна промяна от fur1ous на Чет 14 апр 2022 14:09, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19727
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Доколкото аз знам, не само двигателят, но и периферията на BiTDI е различна от тази на 150 и 190 кс и има специфики, които са на по-високи цени. Цената е добра, километрите са малко, което е важно за този мотор. Наистина голям набор екстри (на мен не ми допада, че не е R-Line и малката медия Discover).
Интересното е, че въпреки малкото километри по колата са се появили дефекти - Haldex помпа, дюза за AdBlue, обслужване дюзи, картерна вентилация, ангренаж... Доста скъпи ремонти е преминала, а е само на 83000... На този двигател ангренаж се сменя на 120 000 км или 7 год, което значи, че най-вероятно е сменен при протекла водна помпа или пък превантивно, но някак доста неща за толкова малко километри са се случили на тази кола.
П.С. BiTDI винаги е с DQ500 кутията.
Интересното е, че въпреки малкото километри по колата са се появили дефекти - Haldex помпа, дюза за AdBlue, обслужване дюзи, картерна вентилация, ангренаж... Доста скъпи ремонти е преминала, а е само на 83000... На този двигател ангренаж се сменя на 120 000 км или 7 год, което значи, че най-вероятно е сменен при протекла водна помпа или пък превантивно, но някак доста неща за толкова малко километри са се случили на тази кола.
П.С. BiTDI винаги е с DQ500 кутията.
- fur1ous
- Мнения: 1369
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
DQ500 е супер кутия.
Haldex-a е видял зор според мене
Вариантите са няколко:
- изобщо не е поглеждан за масло
- грешен размер гуми
- поглеждан е за масло ама тоя халдекс нали няма филтър и набива всичко в цедката и ако не се чисти помпата почва да страда.
Haldex-a е видял зор според мене
Вариантите са няколко:
- изобщо не е поглеждан за масло
- грешен размер гуми
- поглеждан е за масло ама тоя халдекс нали няма филтър и набива всичко в цедката и ако не се чисти помпата почва да страда.
- Tsankovski
- Мнения: 364
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Като чета какви проблеми и разходи имат тия нови Пасати, ще си карам още дълго стария Пасатор, от както го тормозя за 100000км само масла му се сменят
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 9:42
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: 1900 TDI BLS
- Местоположение: Кърджали
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Имало някакъв теч на масло от гарнитура, която е горе на главата. Следователно това омаслява ремъка и човека го сменя за по-сигурно и докато е отворен капака наклапаните си е обслужил и дюзите. Това са обясненията му. Относно adblue-то каза, че при някакъв демонтаж на дюзата е имало някакво пластмасово зъбче, което е било счупено от механиците и не се продавало само то. За това е бил сменил цялата дюза заедно с пътищата. За халдекса не го попитах, каква е причината за смяна.
Така като гледам цените:
- 2000 лева са по-скъпи 4те амортисьора
- 250 лева повече за 4 диска и накладки
- драстично различна цена на маховик и съединител
- ангренажен комплект е с разлика от 200 лева
Така като гледам цените:
- 2000 лева са по-скъпи 4те амортисьора
- 250 лева повече за 4 диска и накладки
- драстично различна цена на маховик и съединител
- ангренажен комплект е с разлика от 200 лева
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Ако аз трябваше да си я купя тази кола бих я пропуснал точно заради тези нетипични ремонти спрямо километрите. Теч на масло от гарнитурата на главата типично ли е за нова кола на 80 000 км?
За мен това говори две неща - мърляви майстори в комбинация с мърлява поддръжка. Особено ако приемем, че е сервизирана само в официалните сервизи на марката някак си ми е трудно да повярвам, че "някакво пластмасово зъбче, което е било счупено от механиците".
Продавача може да ти каже всичко, дали е така или не е, трудно да се каже, но не забравяй,че на него все пак му е за продаване колата.
За мен това говори две неща - мърляви майстори в комбинация с мърлява поддръжка. Особено ако приемем, че е сервизирана само в официалните сервизи на марката някак си ми е трудно да повярвам, че "някакво пластмасово зъбче, което е било счупено от механиците".
Продавача може да ти каже всичко, дали е така или не е, трудно да се каже, но не забравяй,че на него все пак му е за продаване колата.
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Странно съзждение, хем искате сервизна история, хем търсите под вола теле ... причините за ремонтите може да са много: икономически интерес на дилъра, маниакалност на собственика (да, има такива хора) и тн. Ако не се лъжа, точно тази кола е на човек, който е склонен да отделя много повече внимание отколкото средностатическия потребител.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Хубаво е да се спомене , че маховика на битди е консуматив.
- fur1ous
- Мнения: 1369
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
То на всичките със старт/стоп си е консуматив включително и 2.0TDI.
Ако се разчетеш ще видиш на всичко що е с DQ250,DQ500 (мокрите съединители) и старт/стоп маховика почва да дрънчи на по 40-50 хиляди км.
На моята бивша кола също дрънчеше, километрите бяха точно 100 000, 3 годишна кола.
Ако се разчетеш ще видиш на всичко що е с DQ250,DQ500 (мокрите съединители) и старт/стоп маховика почва да дрънчи на по 40-50 хиляди км.
На моята бивша кола също дрънчеше, километрите бяха точно 100 000, 3 годишна кола.
Последна промяна от fur1ous на Пет 15 апр 2022 10:31, променено общо 2 пъти.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
На 40-50хил се раздрънкват на битди , на "малките" кара минимум двойно, всъщност е по скоро изключение на под 150-160хил км да се раздрънка.
- fur1ous
- Мнения: 1369
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Не кара двойно, а и не зависи от това дали е bitdi или не, Пишеш в google - dsg flywheel rattle noice и почваш да четеш, цял ден няма да ти стигне да изчетеш всичко, ще ти го преразкажа накратко понеже съм изчел всичко, общо взето start/stop-a влияе много зле на маховика, колкото повече се ползва толко по бързо заминава маховика.
Със сигурност има и други причини да му повлиаеш зле при определен тип каране, но при нормална експоатация виновника е start/stop.
Това нещо не се е променило от 2006 до днес и важи за всички DSG-та с мокри съединители, със сухите не съм запознат и не съм търсил информация, не ми е трябвала.
Със сигурност има и други причини да му повлиаеш зле при определен тип каране, но при нормална експоатация виновника е start/stop.
Това нещо не се е променило от 2006 до днес и важи за всички DSG-та с мокри съединители, със сухите не съм запознат и не съм търсил информация, не ми е трябвала.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта