Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
- mukot
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Според мен двулитровия мотор е малко свръхмоторизация за кола с размерите на Т-рок. Така както еднолитровия е пък недостатъчен. 1,5 литровия е оптимален и като цена и като разход. Вече за Пасат или Тигуан съм съгласен, че 1,5 е малко малък, въпреки, че както виждате в една друга тема и на Пасат върти гуми без много напъване. Но всеки си има предпочитания. На някои Голф ГТИ с 245 к.с. им е малко и искат Клубспорт с 300 к.с. или ако имат пари R с 320 к.с. и торк векторинг.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Отчасти и ти си прав. Според мен обаче евтината пластмаса, 1.5 и тази скоростна кутия, която доколкото успях да прочета създава проблеми след време, не заслужават толкова пари, а аз искам като ще давам пари за нещо - да е здраво и да изкара 7-8-9 години без да ми дава ядове. То малко при мен се получи, че първо взех колата, а впоследствие след излизането на фейслифта взех да се замислям, но това е. Нещата са комплексни, дори ми се струва, че Голф е по-обезшумен и с по-качествена изработка
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Нищо гарантирано няма, колко ще изкара. Шансът е по-голям 2.0TDI, да ти изкара значително по-дълго от 2.0TSI, отколкото 2.0TSI спрямо 1.5.
Друг е въпросът, ако ти се шофира по-мощен бензинов автомобил и 4x4.
Друг е въпросът, ако ти се шофира по-мощен бензинов автомобил и 4x4.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19727
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
SteevG написа:Отчасти и ти си прав. Според мен обаче евтината пластмаса, 1.5 и тази скоростна кутия, която доколкото успях да прочета създава проблеми след време, не заслужават толкова пари, а аз искам като ще давам пари за нещо - да е здраво и да изкара 7-8-9 години без да ми дава ядове. То малко при мен се получи, че първо взех колата, а впоследствие след излизането на фейслифта взех да се замислям, но това е. Нещата са комплексни, дори ми се струва, че Голф е по-обезшумен и с по-качествена изработка
1. DSG-то дори със сухи съединители ще изкара поне 180-220 к км., без да се налага да се прави по него каквото и да е. После се правят ремонти, сменят се касети и съединители и кара още толкова. Не е нито грандиозна сума, нито непосилен ремонт.
2. Двигателят 1.5 TSI също, стига да му се сменя маслото редовно (това значи 2-3 пъти по-често от предписанията на производителя - на всеки 8-12 000 км!). Колега от форума има 1.4 TSI в Passat B7 на 180 000 км и освен, че дефектира водната помпа 2 пъти, (веднъж на 80 и втори път на 160 хил км.) други проблеми не е имал. 1.5 все пак е подобрена версия на този двигател.
3. Разликата между 1.5 TSI с DSG и 2.0 TSI DSG 4motion е 6000 лв по ценова листа между настоящите модели. Предвид, че колата първо не е настоящ модел, а е преди фейслифта, а и вече не е нова, това доста й сваля цената. Темата се разтегли, обсъждат се някакви хипотези, а всъщност съм убеден, че като разбереш какво ще е доплащането, темата много рязко ще приключи... (аз залагам на 13-15000 лв). Отделно на новата кола - разходи за регистрация, застраховки и т.н.... Щом е и на кредит, а пък и лихвите се очаква да се повишават - съвсем...
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Освен навременната смяна на маслото на 250-300 моточаса, било то 1.5 или 2.0, това важи и за обсужването на скоростната кутия със съединители в маслена баня. DQ381 и дават интервал на 120К км, което пак е 2-3-пъти по-дълго от здравословното.
Когато се чете за DQ200 е добре да се разглежда, преди 2015г. и след.
Когато се чете за DQ200 е добре да се разглежда, преди 2015г. и след.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Vlad777 написа:SteevG написа:
2. Двигателят 1.5 TSI също, стига да му се сменя маслото редовно (това значи 2-3 пъти по-често от предписанията на производителя - на всеки 8-12 000 км!). Колега от форума има 1.4 TSI в Passat B7 на 180 000 км и освен, че дефектира водната помпа 2 пъти, (веднъж на 80 и втори път на 160 хил км.) други проблеми не е имал. 1.5 все пак е подобрена версия на този двигател.
Гарнитура на глава има в списъка ,ако говорим за таксито. Но за мен най-големия проблем за тези ТСИ-та е ангранажа.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19727
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Друга кола имам предвид, закупена нова тук от Порше, с един собственик. А при колегата с таксито проблемът с гарнитурата се беше появил на около 230 000 км и то, след като явно е имало и проблем с радиатора, който е правен преди това некадърно - той е написал, че радиаторът е бил ужас. Вероятно някой е експериментирал преди това и е прегряла...
neo5 написа:колата с какъв радиатор съм я взел ако знаете... Ужас. Давам снимки на старата помпа, разглобихме я и видяхме къде е почнала да стърже съединителя й, в най-вътрешната й част, че сега вече нищо не се чува при газ и спирачка. Също и снимка на новия радиатор, нормалния
- mukot
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
SteevG написа:Отчасти и ти си прав. Според мен обаче евтината пластмаса, 1.5 и тази скоростна кутия, която доколкото успях да прочета създава проблеми след време, не заслужават толкова пари, а аз искам като ще давам пари за нещо - да е здраво и да изкара 7-8-9 години без да ми дава ядове. То малко при мен се получи, че първо взех колата, а впоследствие след излизането на фейслифта взех да се замислям, но това е. Нещата са комплексни, дори ми се струва, че Голф е по-обезшумен и с по-качествена изработка
Такова чувство винаги има, когато купиш кола и веднага след това излезе новият и модел или фейслифт. /прословутото - страх да не настине и да не се мине/Но все пак фейслифта си е същата кола, а цената е значително увеличена, дори за същия мотор и трансмисия. Всичко зависи от това колко са ти скъпи парите. Иначе във всички случаи не е разумно да се сменя. Даже най-разумно е и да не се пазарува на лизинг, особено предвид очакваното покачване на лихвите, но това е друга тема.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Vlad777 написа:Друга кола имам предвид, закупена нова тук от Порше, с един собственик. А при колегата с таксито проблемът с гарнитурата се беше появил на около 230 000 км и то, след като явно е имало и проблем с радиатора, който е правен преди това некадърно - той е написал, че радиаторът е бил ужас. Вероятно някой е експериментирал преди това и е прегряла...neo5 написа:колата с какъв радиатор съм я взел ако знаете... Ужас. Давам снимки на старата помпа, разглобихме я и видяхме къде е почнала да стърже съединителя й, в най-вътрешната й част, че сега вече нищо не се чува при газ и спирачка. Също и снимка на новия радиатор, нормалния
Не колега, истината е, че като смених радиатора с нов и после махнах главата на едно куче... стана малко кофти, та, при удара се е пукнало съединението на водния радиатор и от там изкривих глава. Не е болка за умиране ако е калпав двигателя, точно тоя 1.4 tsi не мисля, че е зле, но каквото и да си говорим за едно 1500-2000 лв. се сменя с друг двигател, все пак германеца го смята за консуматив, кутията също... вадиш,сменяш и продължаваш ;) Ние таксиджиите често премахваме двигатели и слагаме други!
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Прави сте, че темата се разтегли и на всички ви благодаря за мненията и съветите. За да взема фейслифта разбрах, че е най-добре да продам колата сам или да я оставя на комисионен договор в Порше. А скоро ще имам възможност и мисля първо да приключа лизинга като платя каквото остава. Ако пусна обява мисля, че със сигурност ще взема каквото съм дал. Ще го помисля добре. Сърдечна благодарност на всички ви!
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Интересно, че през януари месец, тази година в "Порше - София-юг" са имали налични VW T-ROC. Когато аз попитах /началото на февруари месец/, нямаха налични никакви, освен изложената в шоурум-а.
Какво имаш предвид? Разтракване или най-лошото?
VW T-ROC не е лекичък като тегло автомобил. Аз си имам едно наум, че 1.5 TSI може де се окаже слабоват като силова установка, но нямам парите за 2.0 TSI, а и не ми се иска да я вземам на лизинг, а да е моя. Имам само за 1.5 TSI, затова-толкоз.
Е, това не е меродавен пример. В момента карам A6 4F 2.4 бензин. Звукът в автомобила при 200-210 км/час си е много добре. Сега, и автомобилът е доста добре обезшумен. Специално при А6 4F има и една още по-слаба моторизаци на това голямо купе - 2.0 TDI 140 к.с.
Гарнитура на глава има в списъка ,ако говорим за таксито. Но за мен най-големия проблем за тези ТСИ-та е ангранажа.
Какво имаш предвид? Разтракване или най-лошото?
mukot написа:Според мен двулитровия мотор е малко свръхмоторизация за кола с размерите на Т-рок. Така както еднолитровия е пък недостатъчен. 1,5 литровия е оптимален и като цена и като разход. Вече за Пасат или Тигуан съм съгласен, че 1,5 е малко малък, въпреки, че както виждате в една друга тема и на Пасат върти гуми без много напъване. Но всеки си има предпочитания. На някои Голф ГТИ с 245 к.с. им е малко и искат Клубспорт с 300 к.с. или ако имат пари R с 320 к.с. и торк векторинг.
VW T-ROC не е лекичък като тегло автомобил. Аз си имам едно наум, че 1.5 TSI може де се окаже слабоват като силова установка, но нямам парите за 2.0 TSI, а и не ми се иска да я вземам на лизинг, а да е моя. Имам само за 1.5 TSI, затова-толкоз.
ilkapavlova написа:Ами,не само на тебе и не само за 1,5ТСИ.Имах пасат 6 тди 140к.с.Дизел пауър ,но след 160 шумът си беше като на тормоз .А иначе количето е красиво ,а който ми каже ,че човек може да си купи грозна кола ,но иначе технически съвършена....
Е, това не е меродавен пример. В момента карам A6 4F 2.4 бензин. Звукът в автомобила при 200-210 км/час си е много добре. Сега, и автомобилът е доста добре обезшумен. Специално при А6 4F има и една още по-слаба моторизаци на това голямо купе - 2.0 TDI 140 к.с.
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Никакъв проблем нямат със агренажа , нито 1,5 , нито 2.0тси
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Ashtaporr написа:Какво имаш предвид? Разтракване или най-лошото?
Имам допир само с 1,4 1,6 и 1,8 ТСИ ,които са с верига ,така че не звимай под внимание мнението ми.
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Имах Голф 7.5 с 1.5 TSI. Като размери и маса двете коли са почти еднакви. Аз бях много доволен от двигателя, не му липсва сила, на магистрала съвсем конфортно си поддържа 140-160. Беше и много икономичен 5-6/100 ако се кара нормално. Единствено бих препоръчал по-честа смяна на масло от "заводската". Междинните смени може и да не са в оторизирания сервиз, за да е по-изгодно.
И последно, лихвите все още са много ниски, а инфлацията доста голяма. Няма резон да НЕ се вземе кредит/лизинг в такива условия. Даже е по-финансово издържано ако се финансира 10-15% от колата, а останалите пари се инвестират в NASDAQ 100 индекс.
И последно, лихвите все още са много ниски, а инфлацията доста голяма. Няма резон да НЕ се вземе кредит/лизинг в такива условия. Даже е по-финансово издържано ако се финансира 10-15% от колата, а останалите пари се инвестират в NASDAQ 100 индекс.
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Аз имах 1.5 tsi dsg в карок (преди това и в октавия 3, но ръчка и с харч на масло) и мога да кажа, че бях доста доволен. За жалост не беше 4х4 и миналата зима особено просто пропусках “powder” дните, че не ми беше спокойно (може и аз да съм смотан). Но за човек, който няма пътувания зимата в неизчестени пътища, би следвало да свърши повече от идеална работа. На магистрала спокойно се поддържа 140-160, обслужване на масло и филтри в шкода под 300 лв., като цяло идеален двигател/автомобил. Но за моите нужди за жалост не беше 4х4.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта