Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10403
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
За пореден път НАЦИОНАЛЕН VW СЪБОР НА ПИСТА! Всички с автомобили от VAG групата са добре дошли, на писта Дракон в Калояново на 18 и 19 юни 2022 г., да се покажат и да изпробват възможностите си в различните дисциплини на пистата.
ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ ЗА ПРАВИЛАТА НА ПИСТАТА:
1. На паркинга на пистата могат да се опъват шатри, но НЕ може да се пали барбекю.
2. Спането на пистата НЕ е разрешено ! Съответно няма да има къмпинг тази година.
3. На пистата има 10 каски, които могат да се ползват, но предвид ситуацията, собствената каска е силно препоръчителна! Носете си каски! Ако все пак искате да ползвате тези от пистата, имайте предвид, че те не са индивидуални и се разменят между участниците в сесиите. Бонето е задължително за тези, които ползват каски от пистата - цена 1 лв.
4. Автомобили със стречнати гуми не се допускат да карат на пистата. Вече има няколко случая, при които стреч гума се отлепя в завоя, колата закантва на джанта и следват пируети, включително и по таван. Това е изискване за безопасност!
Класовете на пистата за Тайм Атак и Свободно каране:
Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.
Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2 MAX
БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с двигатели, несъответстващи на модела или с променена горивна система с азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС D2 MAX
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. или с модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили с модификации по двигателя
Дизелови автомобили двигатели, несъответстващи на модела
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2 и D1:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.
Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3
Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.
Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.
Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3 Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
Поръчка на номера за Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Здравейте искам да попитам има ли възможност да се запиша за обиколки на пистата.Колата ми е Golf 6 2.0 TDI (110hp)
- genobuldoka
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 21:04
- Автомобил: vw golf 7
- Двигател: CUNA 2017
- Местоположение: Plovdiv
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Да, има така възможност за свободно каране или тайм атак на пистата, ако прочетеш в началото на поста на колегата IvanMan, даже са разделени по класове.
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Здравейте,как/къде мога да се запиша за каране по пистата?
- genobuldoka
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 21:04
- Автомобил: vw golf 7
- Двигател: CUNA 2017
- Местоположение: Plovdiv
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
На място, на самата писта, след технически преглед или чрез декларация, която колегите всяка година пускат в темата и можеш на си я изтеглиш и попълниш предварително за да не губиш време на пистата и отново преглед от техническата комисия.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Необходими формуляри за желаещите да карат или да се повозят на пистата.
Моля, разпечатайте и попълнете, за да се избегне забавянето и неудобното писане на място.
Желаещите да се возят попълват САМО Декларацията (последното)
Необходими лични документи, които трябва да се представят: валидна шофьорска книжка и талон (или акт) към нея
За желаещите да се повозят - шоф. книжка или лична карта
Забележка: СУМПС означава Свидетелство за Управление на Моторно Превозно Средство
Моля, разпечатайте и попълнете, за да се избегне забавянето и неудобното писане на място.
Желаещите да се возят попълват САМО Декларацията (последното)
Необходими лични документи, които трябва да се представят: валидна шофьорска книжка и талон (или акт) към нея
За желаещите да се повозят - шоф. книжка или лична карта
Забележка: СУМПС означава Свидетелство за Управление на Моторно Превозно Средство
- vladko_g40
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Дали ще има програма за всеки от дните?
- genobuldoka
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 21:04
- Автомобил: vw golf 7
- Двигател: CUNA 2017
- Местоположение: Plovdiv
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Най - вероятно да и съсвсем скоро сигурно ще се появи и тук, надявам се, но не съм притеснен толкова за програмата, а за това че някакви си американци (muscle cars) правят доста сериозен събор за 2 - ра година. А ние един от най – големият и много броен клуб нещо се излагаме. Всеки който редовно посещава Националният ни събор знае какви събирания е имало през годините, така че КОЛЕГИ и СЪФОРУМНИЦИ запалете ги тези тупалки и бегачки и на 18 и 19 ги изкарайте да вземат чист въздух.
- bbboiko2004
- Мнения: 4199
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
До няколко дни ще има програма.
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Струва ли някакви пари карането,ако да, колко?
- DUDEto
- Мнения: 105
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
- Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Няма и седмица до събора, а програма все още няма...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Национален Събор на Писта Дракон - Калояново 2022 г.
Ето я и програмата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта