Здравейте,
Искам да повдигна темата с няколко въпроса за работата на перките.
Имам набити грешки в мотора СВАВ и за двете перки:
1.P1948 Coolant Fan Control (FC) Control Module 2, Fan Activation:short Circuit
2.P1951 Coolant Fan 2:difficulty Of Movement/blocked
3.P1950 Coolant Fan For Coolant:difficulty Of Movement
Колата не е прегрявала, намерих ги при случайна диагностика.
Питането ми е какво е нормалното им работно поведение?
Направих някакви тестове, за да хвана логиката и видях следните неща:
-При тъкмо загасен мотор се чува гумено свистене от голямата перка в момента на падане на оборотите на перката
-При запален отново мотор с достигната работна температура 90 градуса нито една перка не тръгва
-Двете перки се завъртат когато пусна климатроника, като малката се засилва след определено време, т.е включва втора степен при вдигане на температура
Тревогата ми е в голямата, най - вече искам да разбера кога следва да се пусне и кога да включи втората степен? Стрелката на таблото стои плътно на 90 и не е подминавала никога откакто имам колата. На канал 19.2 от скритото меню виждам, че температурата там се движи в диапазон 87-92 градуса.
Предполагам, че проблема е в нея или в самото им управление, но искам все пак да чуя странични мнения..
Re: Проблем с охладителната перка на пасат Б6 - РЕШЕН
- tdi fen
- Мнения: 4320
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с охладителната перка на пасат Б6 - РЕШЕН
мисля че 1 степен тръгва на 95 градуса
Re: Проблем с охладителната перка на пасат Б6 - РЕШЕН
Тоест, да разбирам, че правилното поведение на голямата перка на радиатора е да се завърти чак на 95 на първа степен и колко на втора? А тази за климатроника? На кой канал мога да проследя реалната температура на радиатора, тъй като в момента не мога да хвана дали работят правилно, а и очевидно щом има грешки нещо не е баш като хората..
Re: Re: Проблем с охладителната перка на пасат Б6 - РЕШЕН
Бих искал да обновя темата с развитие, за да е полезно за други колеги: нормалното работно поведение на перките е голямата да пали на първа степен при нормално загрял мотор и да пусне втора степен когато е нужно, над 110. Малката на климатика се пуска с него. При мен се оказа, че едната степен на голямата не работи и дори при загрял мотор не палеше, затова малката работеше на втора винаги, след замяна всичко е наред с охлаждането.
Re: Проблем с охладителната перка на пасат Б6 - РЕШЕН
Колега здравей, да попитам перките ли смени, защото и аз имам същия проблем?
Re: Re: Проблем с охладителната перка на пасат Б6 - РЕШЕН
Да. И двете комплект, както са си на конзолата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта