Само да добавя, че на не всички видове съдове може да се махне. На едни се вижда и лесно се маха, на другите са някъде в страницата.
Продават съдове без силика.
Другото важно е, че след махане на силиката антифриза трябва да се сменя на някакъв период (2г примерно - не съм проучвал точно кога е добре). С G13 и силика се води, че не се сменя.
VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group®, съжалявам, че пак има ходене по мъките. Но: не помня кога за последно четох за по-голяма глупост от това със силиката. За първи път чувам, вече половин час чета за този невероятен бисер на немското инженерство и ...
Дали със съвременните средства за комп. симулация не може да се изчисли издържливостта и процеса на стареене на мрежова преграда от пластмаса с дебелина около милиметър, изложена на почти постоянно термично натоварване в диапазона 100-110 градуса и непрекъснати вибрации?
Общо взето звучи като bananaware product, който е бил обявен за неуспешен и не след дълго се е преминало от Г13 със силика резрвоар към G12Evo с разтворени силика примеси.
Дали със съвременните средства за комп. симулация не може да се изчисли издържливостта и процеса на стареене на мрежова преграда от пластмаса с дебелина около милиметър, изложена на почти постоянно термично натоварване в диапазона 100-110 градуса и непрекъснати вибрации?
Общо взето звучи като bananaware product, който е бил обявен за неуспешен и не след дълго се е преминало от Г13 със силика резрвоар към G12Evo с разтворени силика примеси.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Чудомир написа:group®, съжалявам, че пак има ходене по мъките.
Има. И не че нещо, но колата ми е безупречно поддържана и преди мен и най вече при мен, но ... Толкова си може VW...
П.с. Само да кажа, че макар при мен да се оказа гарнитура глава, все още съм на мнение, че системата е достатъчно сложна за да избягате от сервиз, който с лека ръка слага тази диагноза!
- tdi fen
- Мнения: 4320
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
на този двигател слабото звено е водната помпа идват от Западна Европа прегрявани и радостта от пукупката не трае дълго
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Моята я карам над 50000км.
Никога не е имало загуба на антифриз.
Температурата никога не се е вдигала.
Водната помпа не е дефектирала.
Отделно, имам цялата история на колата и преди мен.
Никога не е имало загуба на антифриз.
Температурата никога не се е вдигала.
Водната помпа не е дефектирала.
Отделно, имам цялата история на колата и преди мен.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Всъщност водна помпа сменяна ли е? Кога?
На моята кола си показа рогата малко преди 90хил км.
На моята кола си показа рогата малко преди 90хил км.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Смених я преди 30000км.
Водната помпа или тече, или прегрява колата.
При мен не е имало нито едното. Просто я смених с ангренажа.
Водната помпа или тече, или прегрява колата.
При мен не е имало нито едното. Просто я смених с ангренажа.
- fur1ous
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Същия антифриз ли наляха?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Ако питаш дали са върнали стария - не.
Ако питаш дали е бил G13 или са го сменили с G12+, честно казано не знам. Мисля и в документацията на официалния сервиз не пишеше. Не съм и питал, защото не знаех тогава за драмите с G13.
Ако питаш дали е бил G13 или са го сменили с G12+, честно казано не знам. Мисля и в документацията на официалния сервиз не пишеше. Не съм и питал, защото не знаех тогава за драмите с G13.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Ех... кофти, много неприятен проблем, ще се оправи, ама с цената на доста пари, а що да е така.....
Няколко пъти съм засичал тоя проблем със силиката. Все се каня на моя кош да го видя де е и да се опитам да го премахна .
П.п. случайно някой да знае по надлъжните ЕА288 дали е лесно или се взима друг казан? Това лято съм му се заканил и до месец ще съм го махнал, че ми писна от подобрения по ФВ .
Няколко пъти съм засичал тоя проблем със силиката. Все се каня на моя кош да го видя де е и да се опитам да го премахна .
П.п. случайно някой да знае по надлъжните ЕА288 дали е лесно или се взима друг казан? Това лято съм му се заканил и до месец ще съм го махнал, че ми писна от подобрения по ФВ .
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
В моя случай силиката няма отношение към същинския проблем. Вероятно може да е обратното - заради налягането в системата от гарнитурата да се е скъсала торбичката.
Но това са догадки.
Добрата новина във сичко е, че поне е видим проблема с гарнитурата.
Защото не винаги се виждат ясни следи. Не са малко случаите да се смени гарнитура и да продължи драмата
Но това са догадки.
Добрата новина във сичко е, че поне е видим проблема с гарнитурата.
Защото не винаги се виждат ясни следи. Не са малко случаите да се смени гарнитура и да продължи драмата
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Да, възможно е, има различни сценарии за случката, но да си признаем, че силиката в антифриза е еб@ти умната идея за слагането ѝ.
П.п. нещо се затруднявам да открия де е при надлъжните и дали е лесно махането му...
След малко ще дигна капака и с едно фенерче ще отгледам.
Май ще се сменя казан превантивно....
Леко ме озадачи това. Не можем ли да му шибнем Г12 след това?
Аз отделно бях засякъл една тема преди време, че тръгва ръжда ( вероятно Г13 не е съвсем безобидна) и как се е борил колега с проблема, ся да намеря и темата....
П.п.2 намерих темата, но е ставало въпрос за предния дизел май ( ЕА189 ? ) , а той с какъв антифриз е бил точно ... https://community.dieselschrauber.org/v ... hp?t=30013
П.п. нещо се затруднявам да открия де е при надлъжните и дали е лесно махането му...
След малко ще дигна капака и с едно фенерче ще отгледам.
Май ще се сменя казан превантивно....
group® написа:Продават съдове без силика.
Другото важно е, че след махане на силиката антифриза трябва да се сменя на някакъв период (2г примерно - не съм проучвал точно кога е добре). С G13 и силика се води, че не се сменя.
Леко ме озадачи това. Не можем ли да му шибнем Г12 след това?
Аз отделно бях засякъл една тема преди време, че тръгва ръжда ( вероятно Г13 не е съвсем безобидна) и как се е борил колега с проблема, ся да намеря и темата....
П.п.2 намерих темата, но е ставало въпрос за предния дизел май ( ЕА189 ? ) , а той с какъв антифриз е бил точно ... https://community.dieselschrauber.org/v ... hp?t=30013
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта