Golf 3 A59
- sicilianeca
 - Мнения: 50
 - Регистриран на: Сря 07 мар 2007 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- Golf_Blade
 - Мнения: 815
 - Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
 - Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
 - Двигател: M43B16
 - Местоположение: Стара Загора
 
- Golf_Blade
 - Мнения: 815
 - Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
 - Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
 - Двигател: M43B16
 - Местоположение: Стара Загора
 
Реплика е ама главно по бодито иначе за ДВГ незнам!
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375826
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375827
			
									
										
						http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375826
http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=2375827
- Жоро Делчев
 - BBS Collector
 - Мнения: 2964
 - Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
 - Автомобил: Golf GTI16V
 - Двигател: ABF 1994
 
- kokovanev
 - Мнения: 1170
 - Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 
Машината страшно ми харесва - и визия, и характеристики. Някой спомена думата "изтребител" - номера с впръскването на вода не го ли бяха измислили пак немците през 30-те г.г. за самолетните си ДВГ? Май е използвано и в компресорните /механ. компр./ Мерцедеси и Аутоюниони за пистови състезания през 30-те г.г.
			
									
										
						Дали такова се среща по улиците? Стана ми интересно и погледнах в http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=124. Вижте му характеристиките.... 
 А59 маторя....
Вижте и тук http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=f ... sgID=39489
			
									
										
						Вижте и тук http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=f ... sgID=39489
- Masserati
 - Мнения: 3696
 - Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София - West side
 - Контакти:
 
Разработването на А59 започва през 1992 година.Само две коли са конструирани от Konrad Schmidt Motorsport, за Volkswagen Motorsport,вместо плануваните 2500 броя.Един екземпляр е трябвало да струва около 75000chf.
Двигателят е 4 цилиндров, 16 клапана,с турбо ККК и работен обем 2000 кубика.Максималната му мощност от 275 коня се постига при 6000 оборота в минута.Снабден е с водна инжекция чиито резервоар се намира в багажника и шест степенна скоростна кутия.Джантите са 8 J 16 обути с гуми 225/50 ZR 16.Теглото на А59 е 1373 килограма.
Този проект е имал за цел да подобри представянето на марката в Световния рали шампионат след провала на Голф 2 Рали.Но високата цена на проекта А59 налага неговия край през 1994 година.

			
									
										
						Двигателят е 4 цилиндров, 16 клапана,с турбо ККК и работен обем 2000 кубика.Максималната му мощност от 275 коня се постига при 6000 оборота в минута.Снабден е с водна инжекция чиито резервоар се намира в багажника и шест степенна скоростна кутия.Джантите са 8 J 16 обути с гуми 225/50 ZR 16.Теглото на А59 е 1373 килограма.
Този проект е имал за цел да подобри представянето на марката в Световния рали шампионат след провала на Голф 2 Рали.Но високата цена на проекта А59 налага неговия край през 1994 година.

- Жоро Делчев
 - BBS Collector
 - Мнения: 2964
 - Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
 - Автомобил: Golf GTI16V
 - Двигател: ABF 1994
 
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
			   

  . мотора на тоя хубавец е 2.0 275 коня и максимална скорост 250 насам народеееееее
 
 
 
 


