Въпрос към чип експертите?!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос към чип експертите?!
Може ли със сегашния ми "тунинг" чип, да работи друг АБФ?!Ако отговора е да, то какъв трябва да е?!Юбилейка, всякакъв, или просто след 96-та.Има ли равнозначен отговор или трябва да тествам.Колата е 97 година, комповете са различни.Благодаря предварително.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Здравей братле,
можеш да видиш някои неща за чиптунинга във темата CHIPTUNING (предполагам че си я пргледал вече)
По принцип винаги като се прави чип се гледа номера на компа и номера на чипа! Не забравяй чипа. На оригиналния е имало лепенка с номер (това е софтуерния номер) По принцип трябва да се слага този чип САМО на коли със съответния номер на компа. На практика обаче понякога работят и на други компове (говоря за колите преди 94та) щото в началото електрониката между моделите доста си приличаше. Може да работи с други компове ама най вероятно ше дава проблеми. Примерно един чип ми поръча чип ама ми беше казал друг номер от АБФ (щото си мислел че на всички абф-и са еднакви) и аз му дадо чип. КОлата стана побавна и гореше с 2 литра повече
Човека разбира се реши че съм му дал скапан чип. Чак след 4 месеца ми сподели какво е станало.
Та съвета ми е да опитваш да слагаш копия на твоя чип на коли които са с номер като твоя. А когато правите опити с други компове (което не е препоръчително) , просто правете повечко опити или тестове за да видите да няма ефекти. Разбира се метода проба грешка е доста рискован.
Възможно е и да не запали колата ако е с друг комп щото може да се ебава заради грешна чексума. Има коли при които ако чексумата не съвпада с оригиналната колата просто не пали. Примерно почти всички БМВ е34 е36 е39 дизеловите мотори не палят ако чексумата не е като оригиналната. Та честно казано който и да питаш едва ли ще ти даде надежден отговор касаещ ЕКУта с други номера.
Успех
можеш да видиш някои неща за чиптунинга във темата CHIPTUNING (предполагам че си я пргледал вече)
По принцип винаги като се прави чип се гледа номера на компа и номера на чипа! Не забравяй чипа. На оригиналния е имало лепенка с номер (това е софтуерния номер) По принцип трябва да се слага този чип САМО на коли със съответния номер на компа. На практика обаче понякога работят и на други компове (говоря за колите преди 94та) щото в началото електрониката между моделите доста си приличаше. Може да работи с други компове ама най вероятно ше дава проблеми. Примерно един чип ми поръча чип ама ми беше казал друг номер от АБФ (щото си мислел че на всички абф-и са еднакви) и аз му дадо чип. КОлата стана побавна и гореше с 2 литра повече

Та съвета ми е да опитваш да слагаш копия на твоя чип на коли които са с номер като твоя. А когато правите опити с други компове (което не е препоръчително) , просто правете повечко опити или тестове за да видите да няма ефекти. Разбира се метода проба грешка е доста рискован.
Възможно е и да не запали колата ако е с друг комп щото може да се ебава заради грешна чексума. Има коли при които ако чексумата не съвпада с оригиналната колата просто не пали. Примерно почти всички БМВ е34 е36 е39 дизеловите мотори не палят ако чексумата не е като оригиналната. Та честно казано който и да питаш едва ли ще ти даде надежден отговор касаещ ЕКУта с други номера.
Успех

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Ако не го намериш оригиналния аз мога да ти намеря. Само номерата ми трябват а и пари нема да ти взимам за оригинални чипове освен за самия празен чип и доставката до БГ ама това вече на лични може да се направи.
А по принцип товя чип на доста абф-и ще стане щото са 4-5 компа общо а произведените коли са толкова много така че
Успех
А по принцип товя чип на доста абф-и ще стане щото са 4-5 компа общо а произведените коли са толкова много така че
Успех
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
а
Brezel написа:Здравей братле,
можеш да видиш някои неща за чиптунинга във темата CHIPTUNING (предполагам че си я пргледал вече)
По принцип винаги като се прави чип се гледа номера на компа и номера на чипа! Не забравяй чипа. На оригиналния е имало лепенка с номер (това е софтуерния номер) По принцип трябва да се слага този чип САМО на коли със съответния номер на компа. На практика обаче понякога работят и на други компове (говоря за колите преди 94та) щото в началото електрониката между моделите доста си приличаше. Може да работи с други компове ама най вероятно ше дава проблеми. Примерно един чип ми поръча чип ама ми беше казал друг номер от АБФ (щото си мислел че на всички абф-и са еднакви) и аз му дадо чип. КОлата стана побавна и гореше с 2 литра повечеЧовека разбира се реши че съм му дал скапан чип. Чак след 4 месеца ми сподели какво е станало.
Та съвета ми е да опитваш да слагаш копия на твоя чип на коли които са с номер като твоя. А когато правите опити с други компове (което не е препоръчително) , просто правете повечко опити или тестове за да видите да няма ефекти. Разбира се метода проба грешка е доста рискован.
Възможно е и да не запали колата ако е с друг комп щото може да се ебава заради грешна чексума. Има коли при които ако чексумата не съвпада с оригиналната колата просто не пали. Примерно почти всички БМВ е34 е36 е39 дизеловите мотори не палят ако чексумата не е като оригиналната. Та честно казано който и да питаш едва ли ще ти даде надежден отговор касаещ ЕКУта с други номера.
Успех
Аз съм 4овека ,за който говори колегата Brezel ,това което казва е вярно , ти си доколкото си спомням с версия 3.2 Digifant ,а преди 95-а са 3.0 може и да гре6а ,но едва ли!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта