Въпрос към чип експертите?!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос към чип експертите?!

Мнениеот Kozunak » Нед 11 мар 2007 23:45


Може ли със сегашния ми "тунинг" чип, да работи друг АБФ?!Ако отговора е да, то какъв трябва да е?!Юбилейка, всякакъв, или просто след 96-та.Има ли равнозначен отговор или трябва да тествам.Колата е 97 година, комповете са различни.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 11 мар 2007 23:48


Доколкото съм запознат, чипът за да работи, трябва да е за съответния компютър, т.е. да съответства на т.нар. Bosch номер. Ако не съответства, не става.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 11 мар 2007 23:54


Ок, и аз така си мисля.Но въпроса ми е кои ЕКУ-та да търся.На АБФ кои години, модификации и тн монтират като моето?!За да знам как да го обява за евентуална продажба, щото няма да ми трябва.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 12 мар 2007 0:04


Ами според мен правилната оферта би била, че продаваш чип, работеш на компютър с Bosch номер и VAG номер еди кои си, като записваш номерата на твоето ЕКУ, а пък ако тръгне и на друго, да си го пробват и да го вземат на тяхна отговорност. :wink:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 12 мар 2007 0:09


Мен идеята ми е да пусна офертата, след проба да се платят парите, но все пак ориентировъчно мисля че е коректно да дам някакви параметри, на кои еку-та може да стане номера.Благодаря колега за мненията, ще изчакам и някой друг да удари едно рамо.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 12 мар 2007 0:43


Здравей братле,

можеш да видиш някои неща за чиптунинга във темата CHIPTUNING (предполагам че си я пргледал вече)

По принцип винаги като се прави чип се гледа номера на компа и номера на чипа! Не забравяй чипа. На оригиналния е имало лепенка с номер (това е софтуерния номер) По принцип трябва да се слага този чип САМО на коли със съответния номер на компа. На практика обаче понякога работят и на други компове (говоря за колите преди 94та) щото в началото електрониката между моделите доста си приличаше. Може да работи с други компове ама най вероятно ше дава проблеми. Примерно един чип ми поръча чип ама ми беше казал друг номер от АБФ (щото си мислел че на всички абф-и са еднакви) и аз му дадо чип. КОлата стана побавна и гореше с 2 литра повече :lol: Човека разбира се реши че съм му дал скапан чип. Чак след 4 месеца ми сподели какво е станало.

Та съвета ми е да опитваш да слагаш копия на твоя чип на коли които са с номер като твоя. А когато правите опити с други компове (което не е препоръчително) , просто правете повечко опити или тестове за да видите да няма ефекти. Разбира се метода проба грешка е доста рискован.

Възможно е и да не запали колата ако е с друг комп щото може да се ебава заради грешна чексума. Има коли при които ако чексумата не съвпада с оригиналната колата просто не пали. Примерно почти всички БМВ е34 е36 е39 дизеловите мотори не палят ако чексумата не е като оригиналната. Та честно казано който и да питаш едва ли ще ти даде надежден отговор касаещ ЕКУта с други номера.

Успех :да:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 12 мар 2007 10:13


Супер.Ами не ми се рискува с други номера, затова ще тествам на някой с моя номер и после ше пускам за продаване.Ще го погледна моето ЕКУ за номер и ще пиша.

ПП И дано си намеря оригиналния чип, че някъде съм го затрил. :cry:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 12 мар 2007 11:11


Ако не го намериш оригиналния аз мога да ти намеря. Само номерата ми трябват а и пари нема да ти взимам за оригинални чипове освен за самия празен чип и доставката до БГ ама това вече на лични може да се направи.

А по принцип товя чип на доста абф-и ще стане щото са 4-5 компа общо а произведените коли са толкова много така че

Успех


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Пон 12 мар 2007 12:15


Brezel написа:Здравей братле,

можеш да видиш някои неща за чиптунинга във темата CHIPTUNING (предполагам че си я пргледал вече)

По принцип винаги като се прави чип се гледа номера на компа и номера на чипа! Не забравяй чипа. На оригиналния е имало лепенка с номер (това е софтуерния номер) По принцип трябва да се слага този чип САМО на коли със съответния номер на компа. На практика обаче понякога работят и на други компове (говоря за колите преди 94та) щото в началото електрониката между моделите доста си приличаше. Може да работи с други компове ама най вероятно ше дава проблеми. Примерно един чип ми поръча чип ама ми беше казал друг номер от АБФ (щото си мислел че на всички абф-и са еднакви) и аз му дадо чип. КОлата стана побавна и гореше с 2 литра повече :lol: Човека разбира се реши че съм му дал скапан чип. Чак след 4 месеца ми сподели какво е станало.

Та съвета ми е да опитваш да слагаш копия на твоя чип на коли които са с номер като твоя. А когато правите опити с други компове (което не е препоръчително) , просто правете повечко опити или тестове за да видите да няма ефекти. Разбира се метода проба грешка е доста рискован.

Възможно е и да не запали колата ако е с друг комп щото може да се ебава заради грешна чексума. Има коли при които ако чексумата не съвпада с оригиналната колата просто не пали. Примерно почти всички БМВ е34 е36 е39 дизеловите мотори не палят ако чексумата не е като оригиналната. Та честно казано който и да питаш едва ли ще ти даде надежден отговор касаещ ЕКУта с други номера.

Успех :да:


Аз съм 4овека ,за който говори колегата Brezel ,това което казва е вярно , ти си доколкото си спомням с версия 3.2 Digifant ,а преди 95-а са 3.0 може и да гре6а ,но едва ли!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта