Здравейте
Моля помогнете със съвет.
Притежавам Пасат Б6 комби производство 2010 бензин 1.4 TSI мотор със автоматична скоростна кутия DSG 7.
Проблемът при мен се появи преди 2 месеца.
Винаги когато колата се движи по-баир на надолнище се чуват вибрации(чува се като някакво стържене) за около 1-2 секунди но не мога да ги локализирам от къде идват.
Не съм наясно дали е от скоростите или от някоя друга част на колата.
Това се случва винаги , на студен старт и на загрял двигател / масло и скорости / температурата не играят никаква роля .
До сега по скоростите съм сменил единствено масло на мехатрониката и на скоростната кутия при Любо във село Мартен , Русенско.
От предишен собственик знам че е сменяна и самата Мехатроника.
Също така ако някой знае , може ли да ми обясни какви са ранните симптоми на свършващ съединител при DSG 7?
Благодаря.
Passat B6/2010г. 1.4 TSI /DSG 7
Re: Passat B6/2010г. 1.4 TSI /DSG 7
На колко км е колата?
DSG 7 кутията по принцип доколкото съм останал с впечатления от нея е доста мазна и плавна, но казват, че е и много капризна.
На конкретна скорост ли се проявявя проблема? При баир или по надолнище последно? Можеш да опиташ да запишеш клип и да ни го пуснеш тук да анализираме..
Опитай да докараш ситуацията на стърженето в движение и когато го чуеш просто премини на N и така ще разбереш дали шума е от кутията - ако спре да, ако не спре - вероятно някакъв механичен проблем по задвижването на колелата, спирачни апарати или нещо подобно.
DSG 7 кутията по принцип доколкото съм останал с впечатления от нея е доста мазна и плавна, но казват, че е и много капризна.
На конкретна скорост ли се проявявя проблема? При баир или по надолнище последно? Можеш да опиташ да запишеш клип и да ни го пуснеш тук да анализираме..
Опитай да докараш ситуацията на стърженето в движение и когато го чуеш просто премини на N и така ще разбереш дали шума е от кутията - ако спре да, ако не спре - вероятно някакъв механичен проблем по задвижването на колелата, спирачни апарати или нещо подобно.
Re: Passat B6/2010г. 1.4 TSI /DSG 7
railfan написа:На колко ...
Колата е на 200.000км
Стърженето се проявява само когато карам по надолнище и за 1-2 секунди след това няма стържене и всичко си е отново нормално.
На прав участък това нещо не го прави , което до някъде ме успокоява.
При голям баир също се появява един друг проблем, но вече знам как да го третирам ..
Когато съм на D и баира е голям , движа се 70-80км/ч давам рязко газ , двигателя се тресе и ми светва чека на таблото.
Според мен главната причина е че двигателя е малък макар и със турбина не може да е поеме баира, друг проблем мисля че е от катализатора , давало ми е грешка за запушване , когато съм на баир започнах доста често да използвам S и този проблем го няма .
Сега D -то го използвам единствено за градско и където пътят е равен ( във котелския балкан също карам на D, интересното е че там не придърпва

Ще се опитам тези дни да запиша звука ако телефона ми го позволи .
Последна промяна от radotom на Вто 23 авг 2022 14:34, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Re: Passat B6/2010г. 1.4 TSI /DSG 7
Когато баира е голям и дадеш рязко газ кутията трябва да върне 2 или даже 3 предавки надолу и с големи обороти да си засилиш колата. Никакви чекове и подобни неща не трябва да светнат. Закачи я на диагностика за тези грешки. Когато отпуснеш газта до нормално ще поче пак да си изрежда 3-4-3-4 защото едната й идва висока, другата ниска. Това може би е въпрос на софтуер.
Забелязал съм и при моето DSG, което е 6 степенно, че при наклони по планински пътища със завои не е удачно да е на D, аз минавам на ръчен на 3та и качвам 4та ако преценя(но никога не се тресе мотора и тн), защото спортния режим пък вдига твърде много оборотите до над 3000, за да превключи нагоре.
За стърженето си направи теста с минаването на N, но на мен ми се струва, че не е проблема в кутията, защото по надолнище тя е разтоварена.
Забелязал съм и при моето DSG, което е 6 степенно, че при наклони по планински пътища със завои не е удачно да е на D, аз минавам на ръчен на 3та и качвам 4та ако преценя(но никога не се тресе мотора и тн), защото спортния режим пък вдига твърде много оборотите до над 3000, за да превключи нагоре.
За стърженето си направи теста с минаването на N, но на мен ми се струва, че не е проблема в кутията, защото по надолнище тя е разтоварена.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта