Имам питане относно съобщение OIL SENZOR WORKSHOP - видях подобни теми, но без конкретно решение.
Накратко - колата беше обслужена за смяна на масло, седмица след това имах лек удар отпред, след който всеки път само при контакт се появява мигаща лейка в жълто.
Нивото на маслото е ОК, от изчетеното тук и в нета, стигам до извод, че е датчика за нивото на маслото или може би нещо се е разместило при удара. Опитах 'да го излъжа' с прочетени трикчета - затварях капака от по-високо, давах на контакт, изчаквах, изключвам, пак контакт.. Общо взето жалки опити, знам


Питането ми е - тъй като не желая да се замаскира и деактивира съобщението, а да се оправи и работи коректно колата:
1. Ако се сменя датчик - налага ли се източване на маслото (логично да трябва..)? Наливане на ново?
2. Буксата и кабелите могат ли да се проверят без вдигане на колата и евентуално какво точно да търся, което да е не както трябва там? Ако някой случайно има снимка как изобщо изглежда тази букса..
