Привет.
Вчера Монтирахме главата. преди това из шлайфахме двигателният блок с абразивен диск ф150 понеже забелязах обединен канал на водата към 1 ви цилиндър горе в дясно погледнато отпред до като се изравни с цялата контактна повърхност от край до край 1 до 4 където стъпва главата.
И, не запали

стана време да тръгва на работа Вуйчо ми.
Днес Запали

след като вчера не можахме използва впръскване на бензин над инжектора на моното и стана отначало се зореше разбута малко дистрибутора и сега пали от раз.
Издуха насъбралата се вода от тръбите за отработени газове а там имаше толкова вода направо цамбуркаше като галон вода 11литра разбрахме когато побутвахме за напасване на белезите се чудех от къде се чува това цамбуркане.
Поработи на място да видим какво ще се случи и така до като изправи стрелката за температурата на охлаждащата течност вертикално предполагам е 90 градуса.
Включи вентилатора охлади се около 70 изключи.
Давай да направя едно кръгче познайте
https://youtube.com/shorts/CpRjlBbdNPk?feature=share 
какво му става идея си нямам вече.
Адски дим направо димна завеса бял пушек зад мен.
И така до Варна на почивки и проверка на масло 1л има да съм и сложил уж беше много по време до като е отворен ДВГ после стана мин след като запали налях до 3/4 падна на 2/4 долях пак до 3/4 от щеката.
Вода е добре почти 100мл или грама да съм и сложили
Утре ще видя как е нивото на маслото
Пропуснах да спомена покарах без вода, отвори се мястото на термостата понеже го махнах и, не успях да го затегна, единият винт превъртя и тръгвах ..... спрях някъде си понеже полудяха оборотите без да давам газ държеше между 2 и 3.
Напълних вода и правеше воден стълб та от там е водата в тръбите.
Унищожило беше свещите
Опънал се е ремъка на вала с зор го натикахме а той ставаше лесно може би тази глава да е по висока.