Помощ за електродвигател???

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Помощ за електродвигател???

Мнениеот Commander_Keen » Пон 12 мар 2007 13:54


Искам да попитам някой,който разбира повече от мен,интересувал се е и се е срещал или пък просто знае какво точно се съдържа в кода на електродвигателя,който ме интересъва....гугъл нещо не успя да ми помогне,или то просто аз не знам какво да търся...та ел.двигателя който ме интересъва е "ЕТ 6.3/7.5/14" Произведен от "Ромекс кар" - Пловдив. Запитах ги за характеристики,но те ми изпратиха само ценова оферта без подробности,та ако някой може да помогне ще съм благодарен...:)




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 12 мар 2007 14:23


тоя двигател колко е голям? трифазен ли е?
на него трябва да има една плочка, с разни параметри, можеш ли да цитираш всичко което пише на нея?


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пон 12 мар 2007 15:58


Ами незнам....не съм го виждал....двигателя е от електрокара произведен от "Балкан кар" Точно затова се интересувам и питам вас...ако имаше плочка....да,ама нема....щот го нема двигателя....все пак чената му не е много тънкана даже въобще...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 12 мар 2007 17:07


хммм щом е електрокар сигурно е постояннотоков..
ако искаш да сложиш двигател на електрокар ти препоръчвам да си сложиш оригинален какъвто си е бил , а не да му търсиш заместител - дори и да намериш някъв подобен имаш 99% шанс да не работи като хората.


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пон 12 мар 2007 17:17


ами не не на електрокар...с едни приятели много сме се надъхали да правим електромобил(трабант...вече го купихме)...затва ми е интересно :?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 12 мар 2007 17:28


:screwy
успех!


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пон 12 мар 2007 17:40


Ха -ха мерси...това мисля да ми е дипломната работа :lol:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 12 мар 2007 17:44


сложете му трифазен асинхронен, после вземете един честотен преобразувател (тои вътре е с междинна DC шина) да ви го храни и регулирайте скорост с честота (готините честотни имат изход до 1000Hz демек не ви трябва скоростна кутия)


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пон 12 мар 2007 18:54


Ами и ние мислехме нещо такова да е....все пак още сме в начален стадии на проекта... :)


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 12 мар 2007 23:42


само вижте DC шината на честотния на колко волта е и ако се налага навържете последователно акумулатори.
мога да ти пратя документация за честотни на Шнайдер ако искаш (алтивар) те имат вход за дистанционно управление с потенциометър 10Кома може да си направиш нещо такова на педала на газта, имат и изходи за спирачен резистор ( ;) може за парно да се греете с резистора)

има и модели които имат вход директно за захранване с DC но искат 340 волта :(
п.с. сега проверих DC шината е 340 волта на всичките


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Вто 13 мар 2007 21:43


Ами ще го обсъдим,ние мислехме с лост да правим газта...но най вероятно принципа ще е същия


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 13 мар 2007 21:48


nii написа:сложете му трифазен асинхронен, после вземете един ...
...по дълъг кабел и сте вие...mhihi mhihi mhihi mhihi сори ама просто не можах да се сдържа...mhihi


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Вто 13 мар 2007 21:53


vaskoto1 написа:
nii написа:сложете му трифазен асинхронен, после вземете един ...
...по дълъг кабел и сте вие...mhihi mhihi mhihi mhihi сори ама просто не можах да се сдържа...mhihi


хаха нали....кат го направим ще те повозя :lol:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Вто 13 мар 2007 21:57


:офф преди повече от 10 години съм се возил на такъв електромобил. Беше форд ескорт а човека който го беше сглобил беше (сигурно още е) тенекеджия в казичене. Имаше някаква далавера с тока (дали го крадеше дали не незнам) та зареждането на батериите му беше безпари.

иначе за да се разкарваш из селото беше супер, той си караше дъщерята на детска градина с него, ама на по далеч не смееше че ще паднат батериите и е до там :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19697
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 13 мар 2007 22:17


:idea: Aма ако е постояннотоков може да се направи с рекуперация!
Има и регулатори на оборотите и за DC мотори, но са около 30% по-скъпи :(

Май за пръв път виждам vaskoto да спами :lol:
vaskoto1 написа:mhihi mhihi mhihi mhihi сори ама просто не можах да се сдържа...mhihi



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта