Днес е неделя и съм готов да качвам двигателя. Коша е обезмаслен каретата са здрави и пълни с грес на нови болтове. За малко да сложа съединителя на не затегнат маховик.
За 5 часа беше сглобен и почти запали. Налягането на маслото е добре,но помпата не върти. Искра има постоянно,но бензин няма. Сипах и хубав бензин 20 литра и пуснах плюс на помпата да заработи принудително. Запали от второто въртене и нямаше течове. Проверих релето, бушона и пробвах с друг комп. Явно нещо в инсталацията съм направил,че да не бачка помпата. На контакт също не вдига гориво.
Ник никишето написа:8 pin на компа е сигнал към реле бензинова помпа по спомен виш си кабелите !
Точно това беше проблема. Благодаря за инфото отново. Извадих кабела от Пина и пуснах нов. Плюс това извадих бензиновата помпа и бях в шок... Беше някаква странна китайска малка помпа и сравнение с оригиналната беше като химикалка... Пръскаше бензин като за 50 кубика скутер.
Говори ми, аз на битъла го играх няма мощност и едвам едвам стига бар на турбото след цял ден борба разбрах че помпата е в гърба взех Пиербург само помпа и атака
И тук вече на 280км от първо палене. Проблемите които имам са със скоростите. Задна влиза стругарката,а налях ново масло и уж настроих избирача... парното е чук и няма грешки от ваг кома. Работи добре без шумове.