1- неработещ електрически отоплител на купето (auxiliary heater)
2- задръстени отводнителни канали под чистачките
За целта отоплителя , който се намира между радиатора на парното и климатичния радиатор се сваля. Ремонтират се платката, като се подменят изгорелите елементи.
Нормалната работа е възстановена , а именно включване под 5 градуса външна температура, температура на антифриза под 76 градуса, зададена температура от климатика/климатроника на максимални градуси. При запалване тази сутрин при 2.5 градуса, след 30 секунди започва да подухва малко над 30 градуса от духалките на парното, след 1-2 минути е купето вече е приятно,
сваляме шапки, ръкавици, антифриза все още не е достигнал 30 градуса, продължаваме, сваляме обдухването само на краката, защото става морно топло, наблюдаваме как плавно консумацията пада от 900 вата и 67а , на около 50 градуса вече сме на 50А и 650вата, така до 76 градуса на антифриза, което е точката на изключване на отоплителя, 0А --- 0вата. Спускаме от младост към Герман където температурата пада по 70 градуса (85 грубо по показание на таблото) отоплителя отново се включва на 50а 650в , плавно пада и при достигане на 76 градуса отново е изключен. Прекрасна екстра за дизелов двигател и време като сегашното и по-студено.
Между временно изчистихме и затлачените канали под чистачките от листа и кал, водата е стигала над нивото на ECU-то учудващо добре е изолирано и няма щети...

Видео ---

грешката при диагностика

разглобяване на централната конзола

свален отоплител

платката

старт на отоплителя

при 27.8 градуса данни

при 40 градуса данни

при 72 градуса данни

малко листа

и кал

под кората е оле мале

тук се вижда до къде е стигала водата над компютъра... https://i.imgur.com/IfK9mWO.jpg