Благодаря за коментарите

DoH_KuXoT написа:След две седмици борба с една вибрация и виене най-после си реших проблема, споделям накрая защото минахме през много версии и исках да реша проблема , за да съм сигурен какво пиша, надявам се е полезно на някой.
От около година започна да се чува едно съвсем леко доловимо виене при скорост точно 100км/ч , при 97 няма при 103 няма, точно на 100км/ч отне ми време да го чуч и установя, защото рядко поддържам продължително точно тази скорост и не бях сигурен точно какво и дали чувам нещо притеснително. След като го хванах правих много време тестове на извънградските си пътувания и определено бях сигурен че се чува точно там. Виенето не е постоянно а периодично все едно вибрира телефон в жабката на автомобила, много слаба и глухо. Реших, че някой лагер ще да е и почнах да се заслушван на завой какво се случва и като че ли бях сигурен, че е десен лагер, вдигнахме автомобила на подемник, но той упорито се съпротивляваше на опитите ни да засилим колелата до 100км/в и да слушаме със слушалки какво се случва, все пак успяхме и майстора каза, че ако има за смяна лагер то определено е левия, каза, че се чува повече от десния, но според него и двата са в норма. Както и да е поръчах един FAG ляв, смених го и с разочарование установих , че няма никаква промяна. Междувременно реших да завъртя гумите с предни със задни, че са на 3 години и 45хил км , направихме нов баланс , направи ни впечатление че едната гума има едно много особено леко завиване на самите ивици на надлъжните канали , и решихме да видим какво ще стане след новия баланс и размяна. Качвам са да тествам, при което освен че , виенето вече се чуваше доста по-силно то се измести и в дясно , а набедената гума беше в ляво предна. Както и да е вече решихме че явно левия лагер е замлъкнал и сега вече отчетливо се чува десния, който аз бях набедил за виновник. Сменихме и десния лагер, докато работех по колата майстора дойде с идея да провери вътрешните карета, като хвана лек аксиален луфт в дясно вътрешно. Цената му е смешна и решихме да го сменим, тъкмо е удобно че полуоската е откачена. Сменихме и карето, което имаше абсолютно същия аксиален луфт като сваленото, минимален, но все пак го има и на двете карета. Сложихме едната задна гума отпред отново, набедената че е леко крива отзад и излизам да тествам, за да получа още по-голямо разочарование, че виенето не се е променило изобщо, но вече имам и стабилна вибрация от 45 до 55 км/ч , карах така няколко дни, междувременно си купих 5-та джанта същата като останалите, намерих и 6-та чисто нова неслагана на автомобил с чисто нов континентал 2011г , промяна нямаше и вчера започнах вече да слагам една от зимните ми гуми с джанти на произволни позиции отпред докато в един момент колата се успя, няма виене , няма тупкане , гледам гумата перфектно , почвам да я въртя и да я гледам обстойно и виждам нещо странно, вътрешния борд има вълнообразно износване , еди висок грайфер, един нисък, два високи , после 10 перфектни, после 1 нисък , втори нисък , три високи... гумата е на 4 години на 55хил км била е заедна, в един момент от цялото въртене се озова отпред и почнаха вибрациите, преди това само е спомагала да вие и вибрира в резонанс на 100км,ч купих две нови гуми, сложих ги отпред за проба и колата стана каквато си беше , равносметката е два лагера, едно каре, две джанти, 2 гуми , вече бях крайно смутен и притеснен дали не ме чака диференциал, кутия и т.н. Филм... за щастие с хепи енд
Ferger22 написа:Здравейте. Отскоро съм собственик на Пасат Б7, и ми направи впечатление че механизма на поставката за чаши между предните седалки сякаш е прецакан , понеже като се натисне,за да излезе пластмасата за по-малки чаши, цялата поставка изскача и ми остава в ръката. Някой сблъсквал ли се е с това?
Hill Hold Control
Description: Hill hold control (assist) is where the car will apply the brakes on a hill when stopped. It will occur if facing up hill with the car in a forward gear, or if facing downhill in reverse. Modifying this setting changes when the brakes release. You can also disable it completely.
To change the HHC setting:
Go to Adaptation in the ABS module
Choose "Hill Hold Control (HHC)"
Set new value to: 0 for normal (stock setting), 1 for early (start with low RPM's), or 2 for late (start with high RPM's and slipping clutch)
Pic tutorial: Hill Hold Control (HHC)
To disable HHC completely:
Uncheck bit 0 of byte 16 in ABS Brakes Long Coding Helper
DoH_KuXoT написа:аз няколко пъти го включвам и след няколко потегляния го изключвам, много дразни как потегля, при паркиране под наклон направо пречи...
Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04, koko__2002, petiop и 60 госта