Да видим общото мнение
Аз съм за!


Осло също комбинира нискоемисионни зони и такса задръстване. Териториалният обхват включва няколко концентрични зони, най-централната е най-рестриктивна и скъпа. Таксата се определя както от зоната на преминаване, така и от използваното гориво на автомобила и времето на деня, в което се пътува.

Предвид предстоящите местни избори едва ли управляващите ще решат да задвижат мярката догодина, което отново отвежда решението към следващата администрация. Тя ще има и важната задача да поеме и въвеждането на нискоемисионните зони.

cecoa1 написа: Целта е точно тия, които нямат зор, да не се бутат там.


Като оная глупост със старите коли, колега в работата без катализатор с бензинова кола е 3 категория, аз с чисто нов катализатор и кола на газ съм първа категория.
Нито са оправили Ломско шосе около Обеля, нито околовръстното около Суходол. И не общината, хората са виновни, че са в задръстване на тия места.
В центъра да си слагат каквито искат такси. Даже и бул. Сливница го заобикалям в пиковите часове със служебната Дачия. 
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта