Пасат, 91 год.
ами карам колата от скоро и нямам познат, който да ми помогне и затова се надявам на съвети от вас. Отскоро съм активен шофьор и може би някои от проблемите са лесни за оправане, но аз наистина нещо не схващам. Потърсих и тук за други теми засягащи моя проблем, но не намерих, така че се извинявам ако съм пропуснал такава. Та:
1. При ниски обороти, колата ми гасне. Разбрах, че трябва да се оправи или карбуратора или реглажа за подаване на газта. Така ли е или....... Аз съм на газ.
2. Датчика показващ температурата на радиоатора не работи, къде е и мога ли сам да го сменя. Горе долу колко ще ми струва подмяната в сервиз.
3. Значи спуках радиатора. Използвах anti-leak течност за запушване и поне засега не капи, няма никави петна, обаче нивото пада, виждам го в тубата до къде е, не съм сигурен дали е нормално, но може ли само информативно ако знаете, да ми кажете колко струва един радиатор и смяната му.
Ще ви бъда благодарен и също, ако ми похвалите заслужили сервизи, където разбират от такава кола и дадете координати.
Благодаря на всички, които ще се опитата да ми помогнат.
моля попълни си полето местоживеене в профила! mod edit: vaskoto1
няколко проблема от начинаещ
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Първо колега добре дошъл
За газовата уредба най добре отиди на газаджия да ти я погледне щом не си добре запознат,може да има нужда от центровка и др ..
Пробвай преди това да разкачиш клемите на акомулатора за 15-20 мин
да не би компютъра да е натрупал грешки,поизтупай въздушния филтър че може и да се е позамърсил.За датчиците най вероятно е да се е скапал този дето дава информация на таблото-черен цвят отдолу на тройника пред двигателя.Отиди в сервиз че трудно се маха понякога.Ако се е скапал този на радиатора то няма да се включва вентилатора на радиатора и колата ти ще прегрява=не е той.Смяната не е толкоз скъпа най много да те одерат 10на лева плюс 20.. за датчик.Радиатора е около 100 и малко лева и някои и друг лев за монтаж.Ами тва е и пиши от кой град си та колегите да те насочат за сервизи

За газовата уредба най добре отиди на газаджия да ти я погледне щом не си добре запознат,може да има нужда от центровка и др ..
Пробвай преди това да разкачиш клемите на акомулатора за 15-20 мин
да не би компютъра да е натрупал грешки,поизтупай въздушния филтър че може и да се е позамърсил.За датчиците най вероятно е да се е скапал този дето дава информация на таблото-черен цвят отдолу на тройника пред двигателя.Отиди в сервиз че трудно се маха понякога.Ако се е скапал този на радиатора то няма да се включва вентилатора на радиатора и колата ти ще прегрява=не е той.Смяната не е толкоз скъпа най много да те одерат 10на лева плюс 20.. за датчик.Радиатора е около 100 и малко лева и някои и друг лев за монтаж.Ами тва е и пиши от кой град си та колегите да те насочат за сервизи
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: няколко проблема от начинаещ
Пасат, 91 год.
1. При ниски обороти, колата ми гасне. - кажи какъв е двигателя
2. Датчика показващ температурата на радиоатора не работи, къде е и мога ли сам да го сменя. - сигурно пак има значение какъв е двигателя, но прочети мнението на radotom тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 6&start=15
3. Значи спуках радиатора. Използвах anti-leak течност за запушване и поне засега не капи, няма никави петна, обаче нивото пада, виждам го в тубата до къде е, не съм сигурен дали е нормално, но може ли само информативно ако знаете, да ми кажете колко струва един радиатор и смяната му. - от всичко, което си написал, не се разбира спукан ли е в момента радиатора или не. в зависимост от това има няколко начина да отстраниш повредата
Ще ви бъда благодарен и също, ако ми похвалите заслужили сервизи, където разбират от такава кола и дадете координати. - ние пък ще сме ти благодарни ако споделиш откъде си, та да дадем удобни за теб координати
и добре дошъл при нас!
1. При ниски обороти, колата ми гасне. - кажи какъв е двигателя
2. Датчика показващ температурата на радиоатора не работи, къде е и мога ли сам да го сменя. - сигурно пак има значение какъв е двигателя, но прочети мнението на radotom тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 6&start=15
3. Значи спуках радиатора. Използвах anti-leak течност за запушване и поне засега не капи, няма никави петна, обаче нивото пада, виждам го в тубата до къде е, не съм сигурен дали е нормално, но може ли само информативно ако знаете, да ми кажете колко струва един радиатор и смяната му. - от всичко, което си написал, не се разбира спукан ли е в момента радиатора или не. в зависимост от това има няколко начина да отстраниш повредата
Ще ви бъда благодарен и също, ако ми похвалите заслужили сервизи, където разбират от такава кола и дадете координати. - ние пък ще сме ти благодарни ако споделиш откъде си, та да дадем удобни за теб координати

и добре дошъл при нас!
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: няколко проблема от начинаещ
kurmijanko написа:1. При ниски обороти, колата ми гасне. Разбрах, че трябва да се оправи или карбуратора или реглажа за подаване на газта. Така ли е или....... Аз съм на газ.
Пробвай да почистиш филтърчето на газовия клапан на изпарителя. Възможно е да се е задръстил от "качествената" газ дето ни предлагат. Не забравяй да спреш газта от бутилката за всеки случай

Позачисти го, ако е мн мръсно може и да го смениш (2-3 лева е)
Опитай това сега после кажи как е

-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: няколко проблема от начинаещ
joro_kem написа:Пасат, 91 год.
1. При ниски обороти, колата ми гасне. - кажи какъв е двигателя
2. Датчика показващ температурата на радиоатора не работи, къде е и мога ли сам да го сменя. - сигурно пак има значение какъв е двигателя, но прочети мнението на radotom тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 6&start=15
3. Значи спуках радиатора. Използвах anti-leak течност за запушване и поне засега не капи, няма никави петна, обаче нивото пада, виждам го в тубата до къде е, не съм сигурен дали е нормално, но може ли само информативно ако знаете, да ми кажете колко струва един радиатор и смяната му. - от всичко, което си написал, не се разбира спукан ли е в момента радиатора или не. в зависимост от това има няколко начина да отстраниш повредата
Ще ви бъда благодарен и също, ако ми похвалите заслужили сервизи, където разбират от такава кола и дадете координати. - ние пък ще сме ти благодарни ако споделиш откъде си, та да дадем удобни за теб координати
и добре дошъл при нас!
Благодаря Ви за отговорите.
1. Значи двигателя е 1800 куб.см, 55 киловата. Нещо такова пише в големия талон.
3. Ами незнам, сега като спра и оставя колата, виждам, че след това не е капало изобщо, а преди капеше. Това което ме притеснява е, че нивото което наблюдавам в бялата туба, където се слага вода намалява. Някои ми казват, че е нормално, но за това май трябва по-голямо наблюдение.
4. Ами значи живея в младост, похвалиха ми този срещу Била, там на кръстовището и един в Дружба до една болница, на пътя от горубляне. Ако някой има информация за тях , ще ви бъда благодарен

- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
http://forum.vwclub.bg/viewforum.ph ... 09b7be73f9
поразгледай тук.
поразгледай тук.
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: няколко проблема от начинаещ
joro_kem написа:4. Ами значи живея в младост, похвалиха ми този срещу Била, там на кръстовището...
Да нямаш предвид VIP Service ... Не бих ти препоръчал да ходиш там. Познавам ги хората и знам как си вършат работата (има и светсни момчета, но зависи къде попаднеш) по-добре не опитвай

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 55 госта