Здравейте!
Открих един проблем с колата ми (VW POLO 6n2 2000г. фейслифтова).
Когато пусна мигач или аварийки ми падат оборотите и усещам притрисане в колата, също така десният прозорец се вдига много трудно, като вдигам прозорците се вижда как светлината от фаровете ми намалява (леко премигва) и като за финал при навиване на пълен ляв или пълен десен оборотите пак падат за секунда.
Къде да търся проблема ? С нов акумулатор съм (на 1 месец), сменил съм бобината и кабелите.
VW POLO 6n2 2000 падане на обороти при ел товар
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: VW POLO 6n2 2000 падане на обороти при ел товар
Браво, че си се постарал да спазиш правилата със заглавието, ама все пак си пропуснал да напишеш най-важното - с какъв двигател си.
Като включиш някакъв консуматор, алтернаторът започва да се върти по-трудно и звукът се променя, разликата е особено осезателна при по-слабите двигатели. Разликата се усеща, като се включат мощни консуматори, примерно фарове, запалка, някакъв подгрев или вентилатор. Вероятно и без консуматори оборотите са ти твърде ниски, затова усещаш разлика и при включване на не толкова мощни консуматори.
Механизмът във вратата, вероятно се нуждае от смазване или нещо подобно. Моторчето върти бавно и консумира повече ток, защото е претоварено по някаква причина.
Като включиш някакъв консуматор, алтернаторът започва да се върти по-трудно и звукът се променя, разликата е особено осезателна при по-слабите двигатели. Разликата се усеща, като се включат мощни консуматори, примерно фарове, запалка, някакъв подгрев или вентилатор. Вероятно и без консуматори оборотите са ти твърде ниски, затова усещаш разлика и при включване на не толкова мощни консуматори.
Механизмът във вратата, вероятно се нуждае от смазване или нещо подобно. Моторчето върти бавно и консумира повече ток, защото е претоварено по някаква причина.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: VW POLO 6n2 2000 падане на обороти при ел товар
Аз бих проверил зареждането на алтернатора с и без товар.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW POLO 6n2 2000 падане на обороти при ел товар
Ремък или алтернатор .Без товар само на запален двигател трябва да има 14 /14.2 волта .Мери за да не прецакаш акумулатора,ако е ремък и е стар може да приплъзва ,виж го да не е опечен и станал на каиш
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: VW POLO 6n2 2000 падане на обороти при ел товар
Просто ти е слабо моторчето, затова се усещат натоварванията от алтернатора и хидравликата. Не се опитвай да го оправяш.
Обаче си оправи стъклото, щото в най-неподходящия момент ще откаже напълно и прозорецът ще е свален.
Обаче си оправи стъклото, щото в най-неподходящия момент ще откаже напълно и прозорецът ще е свален.
Re: VW POLO 6n2 2000 падане на обороти при ел товар
Провери си кабелите към алтернатора. Не съм сигурен на този мотор освен дебелия (B+) който отива към акумулатора, колко още кабела влизат в реле-регулатора на алтернатора (един или два).Процедурата е следната - от алтернатора проследяваш пътя най-вече на синия кабел който е тънък колкото косъм и много много обича да създава проблеми. При повечето мотори ,около скоростната кутия има букса през която минава този кабел(много уязвимо място).Друго много уязвимо място е (поне при голф 3 1.4абд) кабела + от акумулатора отива отзад на стартера и след това минава отдолу и се включва в алтернатора, заедно с него върви и този тънкия син кабел, при мене проблема беше точно в този участък със същите симптоми които описваш и чисто нов и сменен реле-регулатор и акумулатор.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта