Здравейте!
Трябва ми малко съдействие относно превод на текст от български на английски или немски (за предпочитане немски но и английски ще свърши работа).
Текста ще е нещо от сорта на 3-4 изречения и трябва да изглежда все едно е писано от техническо лице а не съчинено както аз ще го напиша след малко
Накратко за целта на занятието.
От 1г. се боря да ми се уважи рекламацията на газов изпарител с марка Prins закупен и монтиран в Германия. Тук гаранцията не се признава и сега съм на такъв етап че трябва да си напиша сам протокол за рекламация
Изпарителя вдигна високо налягане (4 бара). Отидох в оторизиран за България сервиз, на марката Prins и там регулираха изпарителя до работното му налягане от 2.3 бара. Всичко е ок, колата си работи нормално но покараш 2-3 месеца и бам налягането скача. Настройваме изпарителя наново, караш 2-3 месеца и бам налягането пада. И така в продължение на 1г. налягането ту скача ту пада и не можеш да го задържиш на 2.3 бара или поне около 2бара.
Сега изпарителя ще пътува за Германия и искам към него да прикача и протокол в които (технически) е обяснено какъв е проблема. Газаджията каза че английския и немския не са му добри и да си напиша текста сам а той ще го подпечати и така на там.
Колкото и абсурдно да звучи, ловя се като удавник за сламка и не се предавам. Затова се надявам някои да бутне едно рамо с оформянето и превода на текста.
------------------------------------------------------------------
Самият текст е:
Установен е проблем с изпарителя/редуктора (не знам как ще е по правилен превода с изпарител или редуктор). На 20.12.21г. Беше измерено високо налягане от 4 бара. Изпарителя беше повторно настроен на 2.3 бара. На 28.02.22г. беше отчетено ниско налягане от 1.32 бара. На 16.6.22г. беше отчетено налягане от 2.17 бара. На 25.07.22г Налягането се беше повишило до 2.84 бара. На 26.09.22г. налягането отново се беше повишило до 2.79 бара
Заключение:
Дефектирал изпарител. Невъзможно фиксиране на налягането от 2.30 бара.
----------------------------------------------------------------
Модела на изпарителя както и данните на колата ще бъдат вписвани на друго място, затова и не съм ги включил в текста.
Може да препипате текста ако сметнете че има какво да се добави още нещо или нещо не съм написал правилно
Предварително благодаря за съдействието
Съдействие за конфигуриране и превод на текст (BG=>ENG/DE)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Съдействие за конфигуриране и превод на текст (BG=>ENG/DE)
Колега дай модел и марка на тоя изпарител.
Нещата, които трябва да те водят в техническата част са описани в регламент 67
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 14%2801%29
Oт тук можеш да си го отвориш на какъвто език искаш.
Както и принципно Prins са холандска фирма, не немска.
Ако не сте правили изолиран тест за изпарителя, по всяка вероятност, може да те пуснат по пързалката, защото не сте изолирали изпарителя, а сте мерили направо на колата.
По всяка вероятност някъде по него трябва да пише max inlet pressure 260kPa.
Т.е. ако сте го надули над това и те го отворят, може да ти кажат, че не му важи гаранцията, защото сте превишили работните му параметри.
Дай марка/модел все пак.
Нещата, които трябва да те водят в техническата част са описани в регламент 67
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 14%2801%29
Oт тук можеш да си го отвориш на какъвто език искаш.
Както и принципно Prins са холандска фирма, не немска.
Ако не сте правили изолиран тест за изпарителя, по всяка вероятност, може да те пуснат по пързалката, защото не сте изолирали изпарителя, а сте мерили направо на колата.
По всяка вероятност някъде по него трябва да пише max inlet pressure 260kPa.
Т.е. ако сте го надули над това и те го отворят, може да ти кажат, че не му важи гаранцията, защото сте превишили работните му параметри.
Дай марка/модел все пак.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Съдействие за конфигуриране и превод на текст (BG=>ENG/DE)
Благодаря за препратката.
Изпарителя трябва да се води Prins VSI 1.
Не си спомням точно но мисля че на него не пише нищо за максимално входящо налягане. Имаше QR код, сериен номер и номер на частта.
Изпарителя вече е в Германия но ще ми пратят снимки малко по късно.
Иначе е ето този: https://autogasbulgaria.com/product/%D0 ... D1%81-map/
Това ще рече че е трябвало да се измери налягането което идва от бутилката ли?
Ако е така, то не е мерено.
Изпарителя трябва да се води Prins VSI 1.
Не си спомням точно но мисля че на него не пише нищо за максимално входящо налягане. Имаше QR код, сериен номер и номер на частта.
Изпарителя вече е в Германия но ще ми пратят снимки малко по късно.
Иначе е ето този: https://autogasbulgaria.com/product/%D0 ... D1%81-map/
Това ще рече че е трябвало да се измери налягането което идва от бутилката ли?
Ако е така, то не е мерено.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Съдействие за конфигуриране и превод на текст (BG=>ENG/DE)
Спокойно, то от бутилката на всички идва едно и също. И то течна фаза.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Съдействие за конфигуриране и превод на текст (BG=>ENG/DE)
Установен е проблем с изпарителя. -> Es wurde ein Problem mit dem Verdampfer festgestellt.
На 20.12.21г. Беше измерено високо налягане от 4 бара. -> Am 20.12.21 wurde ein Betriebsdruck von 4 bar gemessen.
Изпарителя беше повторно настроен на 2.3 бара. -> Der Verdampfer wurde erneut auf 2,3 bar eingestellt.
На 28.02.22г. беше отчетено ниско налягане от 1.32 бара. -> Am 28.02.22 wurde ein Betriebsdruck von 1,32 bar gemessen.
На 16.6.22г. беше отчетено налягане от 2.17 бара. -> Am 16.6.22 wurde ein Betriebsdruck von 2,17 bar gemessen.
На 25.07.22г Налягането се беше повишило до 2.84 бара. -> Am 25.07.22 hatte sich der Betriebsdruck auf 2,84 bar erhöht.
На 26.09.22г. налягането отново се беше повишило до 2.79 бара -> Am 26.09.22 hatte sich der Betriebsdruck erneut auf 2,79 erhöht.
Заключение: -> Fazit:
Дефектирал изпарител. Невъзможно фиксиране на налягането постоянно и продължително на 2.30 бара. -> Defekter Verdampfer. Es ist nicht möglich, den Betriebsdruck konstant und dauerhaft auf 2,30 bar einzustellen.
На 20.12.21г. Беше измерено високо налягане от 4 бара. -> Am 20.12.21 wurde ein Betriebsdruck von 4 bar gemessen.
Изпарителя беше повторно настроен на 2.3 бара. -> Der Verdampfer wurde erneut auf 2,3 bar eingestellt.
На 28.02.22г. беше отчетено ниско налягане от 1.32 бара. -> Am 28.02.22 wurde ein Betriebsdruck von 1,32 bar gemessen.
На 16.6.22г. беше отчетено налягане от 2.17 бара. -> Am 16.6.22 wurde ein Betriebsdruck von 2,17 bar gemessen.
На 25.07.22г Налягането се беше повишило до 2.84 бара. -> Am 25.07.22 hatte sich der Betriebsdruck auf 2,84 bar erhöht.
На 26.09.22г. налягането отново се беше повишило до 2.79 бара -> Am 26.09.22 hatte sich der Betriebsdruck erneut auf 2,79 erhöht.
Заключение: -> Fazit:
Дефектирал изпарител. Невъзможно фиксиране на налягането постоянно и продължително на 2.30 бара. -> Defekter Verdampfer. Es ist nicht möglich, den Betriebsdruck konstant und dauerhaft auf 2,30 bar einzustellen.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1394
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта