Колеги,
Някой да има впечатления от нов АГМ акумулатор без да смени БЕМ кода (реален или бутафорен). Оказа се, че кабела ми работи частично с Б8(и точно батери менаджмента не работи). Не мисля да купувам нов само за тази цел.
Питането ми е дали със сигурност му разказвам играта. По клипчета не дават ясен отговор, а само че трябва да се смени.
Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - подобрения
Ако сменяш агм с агм, със същите параметри, няма смисъл от "запознаване". 5 г. опит имам.
- alpinab
- Мнения: 578
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - подобрения
Ей това исках да знам. Мерси колега!!!
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - подобрения
Аз смених преди седмица оригиналния черен Varta 68Ah AGM с Varta Silver 70Ah AGM и с OBD Eleven само му смених капацитета от 68 на 70 и му зададох че е AGM ... код не ми е искало. Странното беше че беше на друга опция но не си спомням и гледам че нямам снимка.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B8 - подобрения
От това което съм чел (не твърдя че е вярно), при замяна на AGM акумулатор е нужно да се каже на компа, че е сложен нов. Дефакто може да се промени една цифра от номера, ако няма какво да се въведе от лепенката на новия. По този начин компа зарежда акумулатора като "нов" такъв, тъй като с времето и остаряването на акумулатора му се променят параметрите и компа променя зареждането.
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
аз съм на същото мнение , сменяш , въвеждаш код-а, Battery Regulation започва да зарежда по зададения алгоритъм. Ако не ти е активно това меню може да отидеш при някой който има подходящ Ваг Ком и да си спокоен, че си спазил процедурата. Аз смених моя преди 4 години и си въведох код-а , дали щеше да има разлика , ако не го бях направил няма как да знам , най-вероятно не , но не виждам нужда да го пробвам.
- alpinab
- Мнения: 578
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
Колеги Миленски и КиХот,
Да, запознат съм с процедурата с въвеждане на нов код - частично, реален нов или просто 0000000001 или 111111111 и т.н. Също и как се сменя АЧ и за зануляване на алгоритъма по зареждането. Това всичко е така, няма спор.
Питането беше дали някой кара ей така без нищо да е кодирал при подмяна с нов АГМ. Колегата ССССЛ написа, че без кодиране кара 5 години. Аз гаранцията на акумулатора да изкарам съм доволен, даже и колата може да сменя дотогава.
Много капризи ми идват с модела, че и да издирвам и работеща диагностика за този код .... Всеки сам си преценя където модерно му се казва напоследък.
Да, запознат съм с процедурата с въвеждане на нов код - частично, реален нов или просто 0000000001 или 111111111 и т.н. Също и как се сменя АЧ и за зануляване на алгоритъма по зареждането. Това всичко е така, няма спор.
Питането беше дали някой кара ей така без нищо да е кодирал при подмяна с нов АГМ. Колегата ССССЛ написа, че без кодиране кара 5 години. Аз гаранцията на акумулатора да изкарам съм доволен, даже и колата може да сменя дотогава.
Много капризи ми идват с модела, че и да издирвам и работеща диагностика за този код .... Всеки сам си преценя където модерно му се казва напоследък.
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
Принципно те разбирам, но това , че някой кара така и не е имал проблеми, не мисля , че е необходимо и достатъчно условие Най-малко не говорите за еднакви автомобили.
- alpinab
- Мнения: 578
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
И това е така..съгласен...живи и здрави след време ще ъпна темата с обратна връзка.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
Аз съм сменял същия акумулатор (черна Варта 68 Ah) със сивия Варта 70Ah, но на предишния ми Пасат b7, без да я закачам на никакъв компютър, даже се обаждах в "Автотрейд" тогава и те ми казаха, че няма смисъл да ми вземат парите, да сменям направо.
Така и направих, нищо не се случи, никаква лампа по таблото не светна, мисля, че само часовника сверих.
Така и направих, нищо не се случи, никаква лампа по таблото не светна, мисля, че само часовника сверих.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
Масово се кара без това кодиране. (Впечатления от хора около мен и писаници по групи и форуми).
Не вярвам да има реално значение, ако акумулатора е със същите параметри. Вероятно е малко по-важна, ако се смени ампераж или нещо друго (някои хора слагат даже не AMG).
Аз съм си го направил, защото мога и ми е лесно. Ако нямах възможност, нямаше да го мисля.
Не вярвам да има реално значение, ако акумулатора е със същите параметри. Вероятно е малко по-важна, ако се смени ампераж или нещо друго (някои хора слагат даже не AMG).
Аз съм си го направил, защото мога и ми е лесно. Ако нямах възможност, нямаше да го мисля.
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
А адекватно ли работи зареждането на акумулатора? Имам предвид онези специфични разлики при студено време да зарежда на 14.7в , при топло време и зареден да пада на 12.9в , при натоварване на двигателя да пада на 12.9в , за да не го товари излишно, при спускане или натискане на спирачките да отива на 14.7в и да спомага спирането с моторната спирачка. Някой наблюдавал ли е ? Аз сложих най-обикновен електролитен акумулатор за 2 дни докато пристигне поръчания Exide , че моя умря рязко. С обикновения зареждането беше перманентно на 14.7 , разбира се не мога да съм сигурен дали причината не е в състоянието му защото е стар акумулатор свален от кола която не се кара и най - вероятно не е бил в добро здраве, но си палеше без проблеми зимата на температури около нулата та не е бил и някакъв умрял акумулатор.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9891
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
Сам си отговаряш на въпроса - прост алгоритъм с няколко условия за зареждане, основно базиран на волтажа и ампеража на акумулатора според дадени условия.
Какво може да се случи? Да зарежда, без да е съвсем необходимо, което води до 0.00000..1 повече емисии
Нито ще презареди, нито ще го остави да падне.
Работи ли старт/стопа, всичко е 6.
Какво може да се случи? Да зарежда, без да е съвсем необходимо, което води до 0.00000..1 повече емисии
Нито ще презареди, нито ще го остави да падне.
Работи ли старт/стопа, всичко е 6.
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
Въпроса е дали като не го кодирате тези разнообразни режими са на лице ? Ако не са , за мен е достатъчно да е задължително да се прави кодиране.
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 8:49
- Автомобил: Skoda Octavia III и Seat Leon 1P
- Двигател: CLHA 2014 и CAX 2012
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - смяна на акумулатор AGM
Спокойно. И аз съм 5-та година без опознаване на дизел. Няма драми. Те в оторизираните сервизи не го опознават, вие се кахърите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zhorieff и 36 госта