Щом ти е за да ходиш от вкъщи до работа Мегана е най-подходящия избор ,сменя се дефазатора при обслужването ,клапаните са хидравлични ,много трябва да се пази ключ-картата от изпускане и удари .Предните калници са пластмасови ,цялото купе е горещо поцинковано ,двигателя го има в Сандеро и Логан таксита и при навременна поддръжка имат ресурс над 500 000 .
hvp800 написа:Е ти ако мислиш , че на 20+ годишен кокошарник ( без значение от марката ) няма да правиш нищо ?!? Особено ако колата се кара всеки ден ….
, a с новата сага с харча на масло по-зле от Трабант и Варбург.
Ежедневната ми кола е Рено меган 2 1.6 113 кс, преди десетина дни направи 500к км само при мен.Като цяло доволен. Ако имаш някакви конкретни въпроси за реното ще помагам. Иначе важна е конкретната кола и състояние, не точно марката. И най-вече късмет.
Да намериш E36 или Е39 с този мотор чието купе не е на дантела от ръжда е доста трудно начинание ,ако се метнеш на Е46 или фейсова Е39 с ваносите там може да се вкараш в такъв филм та да ти се прииска да полееш колата с бензин и да я запалиш.Да не говорим ,че колите с тези мотори в повечето случаи са били в ръцете на всякакви пишман рейсъри та в какво състояние ще е един бог знае .И редови 6-ак за ежедневка не е много икономически целесъобразно .
Дали ще е редови 6-так със 150-200 коня, или умрял 1.8 90 коня асматик пак на толкова години разхода в града си се върти около 13-16. Извън града също разликата е пренебрежима.