Здравейте, евентуални бъдещи колеги .
След като предишният ми автомобил ме напусна (детонира турбината) сега се налага да взема друг. Към момента съм се насочил или към jetta или към BMW e90.
Какво ви е мнението за Jetta 2.0 TFSI 2006 г.,.
По точно слаби места, как е подръжката, разход т.е., абе всяко мнение е полезно, също малко информация за първолачално обслужване ще е полезна.
Иначе съм се загледал в тази обява:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11683763900627032&slink=t0ad9h
Мнения за Volkswagen Jetta V 2.0 TFSI 200hp
Re: Мнения за Volkswagen Jetta V 2.0 TFSI 200hp
При равни други условия, бих заложил на BMW-то. с атмосферен 6 цилиндъра мотор. 2.0TFSI върви доста, но е възможно да има много проблеми покрай мотора. BMW-то мотора е жеУезо, ако карантията покрай него не е за Надин, според мен би останал по-доволен.
БМВ-то лесно слагаш газ, 2.0TFSI никак не е лесно и е много скъпо. Части за такива BMW-та бол. Джетата е малко по-рядък модел и е възможно да ти е по-трудно с частите. Има шанс джетата да е образно казано по-запазена.
БМВ-то си носи стигмата след себе си, ако си със затъмнение стъкла - очаквай през 3 дена да те спира полиция. Комфорта и на двете е субективен, но и двете с тези мотори са си с твърда возия.
БМВ-то лесно слагаш газ, 2.0TFSI никак не е лесно и е много скъпо. Части за такива BMW-та бол. Джетата е малко по-рядък модел и е възможно да ти е по-трудно с частите. Има шанс джетата да е образно казано по-запазена.
БМВ-то си носи стигмата след себе си, ако си със затъмнение стъкла - очаквай през 3 дена да те спира полиция. Комфорта и на двете е субективен, но и двете с тези мотори са си с твърда возия.
- fur1ous
- Мнения: 1366
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнения за Volkswagen Jetta V 2.0 TFSI 200hp
Не пише за кой мотор в BMW Е90 става въпрос.
Ако са атмосферните 2.5 и 3.0 имай предвид,че страдат много от периферия.
Работят на високи градуси, ако е 3.0 имаш 2 диса клапи, 2 валвтроника, ел. водна помпа, всичко това се троши, има случай в който ако не е обслужвана както трябва се износват шлиците на валовете, тези които контактуват с валвтроника, излиза грешка във валвтроника, сменяш го и няма никакъв ефект защото шлиците на вала са износени и трябва да смениш и валовете.
2.0 TFSI от тия години също е проблемен, аз не бих взел нито едното, по скоро бих взел и двете ако са под 100 000км и да ги карам макс 80-90к км.
Ако са атмосферните 2.5 и 3.0 имай предвид,че страдат много от периферия.
Работят на високи градуси, ако е 3.0 имаш 2 диса клапи, 2 валвтроника, ел. водна помпа, всичко това се троши, има случай в който ако не е обслужвана както трябва се износват шлиците на валовете, тези които контактуват с валвтроника, излиза грешка във валвтроника, сменяш го и няма никакъв ефект защото шлиците на вала са износени и трябва да смениш и валовете.
2.0 TFSI от тия години също е проблемен, аз не бих взел нито едното, по скоро бих взел и двете ако са под 100 000км и да ги карам макс 80-90к км.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта