Тук виждате свалена щората, кучкаарника, кората на багажника, могета под него, резервната гума, лявата релса за двете нива на пода, лявата облицовка на багажника, капака на акумулатора (при мен е отзад вляво, защото имам шечка)

тук по-близък план на фабрината инсталация, който път следвам чак до отпред над педалите , където е BCM- body control module, където трябва да се прикача с инсталацията за модула на теглича.

тук виждате демонтирана облегалка лява , седалка задна цяла и облицовката на левия праг

тук малко сергията навън от автомобила

това е тапата на задната престилка през която влиза инсталацията от външната букса навътре

тук виждаме трасето на инсталацията под облицовката на левия праг

тук трасето от предния му край

този син дебел маркуч е отводнителния път на заден ляв отводнителен канал на панорамата

тук виждате къде завършва и излиза зад задно ляво колело, между купето и подкалника

тук се вижда сваления BCM , който е наврян на доста неудобно място и не можах да му сваля буксите докато не го махнах заедно с тях

това са въпросните букси, най предната на пин 16 и пин 17 има оранжев/зелен и оранжев/кафяв кабел CAN, изваждат се съответните пинове от буксата и на тяхно място се включват кабелите от инсталацията на теглича, извадените CAN-ове се вкарват в празна букса , която идва с инсталацията за теглича, към нея се включва другата буса със същия цвят от инсталацията за теглича. Идеята е да се направи разклонение на CAN-овете , защото по тях идва цялата комуникация за модула.
на задната букса по същия начин се прави едно разклонение на черен/червен кабел , не запомних за какво е, че ми пушеше главата :)

това е разглобена букса А, виждат се двата оранжеви кабела на дясната букса преди да ги извадя.

ето и схемата

взима се и захранване от един празен бушон на позиция F38 и воала, вече светна модул Trailer при диагностика


така изглежда сложена бронята , изрязва се на определено място с конкретни размери дадени в упътването.

тук вече финално сглобен , буксата се вижда също

Обаче това далеч не е края. Светлините вече работят коректно , обаче Front assist системата умря, набива грешки и не могат да се изтрият. Продължаваме да четем упътването и се оказва, че трябва малко заигравка с VCDS, около 12 модула , не помня точно колко бяха искат да се запознаят с новодошлия модул .
Не бих могъл да ги изброя всички, но основните са заден капак, който следи дали е закачена букса на буксата за теглича и ако е, не позволява да се отвори автоматично задния капак , за да не се удари в монтирана стойка за колела, ремарке или каравана стояща в полето на отваряне на капака :)
ACC и парктрониците също при закачено ремарка променят алгоритъма си, но още не знам как точно , освен че задния парктроник се спира, камерата вече има меню с друг ъгъл на виждане ако е закачено ремарке , за да може да се паркира на зад и да се спре точно под лапата на ремаркето.
ABS - има програми за стабилизиране на ремарке , ако е закачено такова.
Разни визуализации на медията , виртуалното табло и т.н. се активираха, но още не съм карал с ремарке и не съм разучил всичко.
Това е в общи линии цяла един работен ден, става кадърно , като фабричен теглич, като изключим, че не се спуска с копче , но след запитване в порше и обявена цена 3100лв за теглич с всичко необходимо реших, че мога да завивам два болта ако искам кука, и да ги махам като ходя на море в ГЪрция. :)
п.с. марката на теглича е Steinhof, инсталацията е JAEGER