Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Стига с тия 12кокала аз карах 120хил км Пасат В5.5 на 17" 225/45 и смених един тампон на десен долен заден носач и два кормилни накрайника -външни. След мен го караше баща ми, сега братовчеда, добавени още 50хил км без да има нужда от смяна на нещо по окачването. Сменяте всяка година защо слагате комплекти от 300лв и сменяте всичко защо майсторите Ви не могат да определят кое тропа...
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
railfan написа:Гледайте го от хубавата страна.
За разлика от Б5/5.5, които имат 12 кокала които сменяш поне веднъж годишно заради нашите хубави пътища, то при Б6 и нагоре този проблем го няма с големият троен носач. Имаш едни биалетки и тампони на носача за подмяна, което е много по - евтино и
бързо отколкото да сменяш цяло окачване.
Готино е викаш, да караш с окачване като на голф 3ка, ама сложено на кола 2021г. Която претендира за почти премиум и се сравнява с Audi A4 , да ама не.
Аз от т'ва окачване съм сменил 2 биалетки за сега. и смея да твърдя, че е доста здраво, щото хич не го пазя.
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Не съм останал с това впечатление. На софийските дупки за 3 години един път цяло окачване TRW на А4 Б5 и още веднъж биалетки и кормилни накрайници. Оригиналното окачване смъкнах, сам съм си го сменял и съм натягал точно толкова колкото е по Нютон-метри в книжката.
За 2 г на пасата Б6 сега - 4 биалетки и няма други тропаници. Това са моите впечатления, не ангажирам никого с тях. Иначе за комфорта е ясно кое вози по - меко и приятно, но на нашите пътища….
За 2 г на пасата Б6 сега - 4 биалетки и няма други тропаници. Това са моите впечатления, не ангажирам никого с тях. Иначе за комфорта е ясно кое вози по - меко и приятно, но на нашите пътища….
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Има достатъчно теми за B5. Мисля че всеки, който е карал такъв Пасат знае, че читави носачи не се сменят. На моя бивш, който вече е на 20 години и на 300 000 има сменени 3-4 носача до момента.
Но да се върнем на темата - авторът нещо не се включва - да каже към какъв автомобил и бюджет се е ориентирал.
Но да се върнем на темата - авторът нещо не се включва - да каже към какъв автомобил и бюджет се е ориентирал.
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Здравейте! Аз също съм се насочил към В8 и от известно време постоянно прехвърлям обявите и нищо не си харесвам по моите параметри. Вчера ми попадна този: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=tpyenw но Плевен ми е далеч и се чудя какво ви е мнението?
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Екстериорно е ОК, вътре е малко позахабена, съмнявам се да са тези километрите.
На част от снимките обаче се вижда друго - на една част от тях се вижда светещ Check engine лампата, а на други(вкл и на тази на таблото) - лампата е изгаснала(най-вероятно е чистена грешката по време на снимките).
Другото, което забелязвам на всички снимки, че оборотите стоят на 1000 постоянно и това като го събереш с горното ми изречение, с голяма доза успех мога да предположа, че тази кола има проблем с DPF и съответно влиза в регенерация постоянно. Което пък е още една препратка към нереалните километри.
С две думи бих я пропуснал.
На част от снимките обаче се вижда друго - на една част от тях се вижда светещ Check engine лампата, а на други(вкл и на тази на таблото) - лампата е изгаснала(най-вероятно е чистена грешката по време на снимките).
Другото, което забелязвам на всички снимки, че оборотите стоят на 1000 постоянно и това като го събереш с горното ми изречение, с голяма доза успех мога да предположа, че тази кола има проблем с DPF и съответно влиза в регенерация постоянно. Което пък е още една препратка към нереалните километри.
С две думи бих я пропуснал.
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Очевадно току-що е запалена, на колко оборота очакваш да е, не може да се съди по една снимка.
От тези снимки в обявата нищо не може да се каже, колата трябва да се види на живо, единственото което виждам аз е че отзивите за тази Автокъща в google не са особено добри.
От тези снимки в обявата нищо не може да се каже, колата трябва да се види на живо, единственото което виждам аз е че отзивите за тази Автокъща в google не са особено добри.
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Благодаря ви колеги! Просто случайно видях обявите за тази и за почти идентична кола в същата автокъща за същите пари и реших да питам хора, по-навътре в нещата.
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
fur1ous написа:Очевадно току-що е запалена, на колко оборота очакваш да е, не може да се съди по една снимка.
От тези снимки в обявата нищо не може да се каже, колата трябва да се види на живо, единственото което виждам аз е че отзивите за тази Автокъща в google не са особено добри.
Миииии...не очаквам да свети check engine лампата - загледай се, че на някои снимки свети. Също не очаквам на току - що запалена кола да държи тези обороти, в момента времето навън не е студено, за да ги държи даже и да палиш сутринта в 7 ч на 10 гр(това е в момента сутрин, допреди няколко дни градусите бяха 15+, а и снимките не са правени в 7, гарантирам ти). Също обърни внимание на снимката, на която е таблото, че температурата е отлепила над 50 и оборотите пак са тези - така че, категорично, не трябва да има такива обороти. Естествено, може и да е заради слабо зареждане...но, както сам каза, трябва да се види на живо и да се прецени, просто моята хипотеза за DPF-а в комбинация с check-a е по-вероятна.
- tdi fen
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Поискай италианския Рег номер в този сайт https://localhost/web/portale-automobil ... -revisione
излиза кога е минал последно преглед и на какви километри
излиза кога е минал последно преглед и на какви километри
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Мерси колега, но линка можеш ли да провериш, защото не работи?
- lvaskov
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 17 юни 2022 12:45
- Автомобил: VW Taigo Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF DXDB 2023
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Pesho93 написа:Мерси колега, но линка можеш ли да провериш, защото не работи?
Верния линк е https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Здравейте! Не знам дали е правилната тема да питам, но за да не отварям нова все пак ще пиша. 1.6 TDI достатъчно мощен ли е за пасат B8? Изнемогва ли когато е натоварен или се държи добре?
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Здравейте, харесал съм един Пасат Б8 2019. Искам да го мина все пак и през някой качествен сервиз/човек в София. Може ли да препоръчате някой, който разбира, знае какво да гледа и ще свърши работа?
П.П. Флийт ауто са заети и в близките 2 седмици нямат възможност.
П.П. Флийт ауто са заети и в близките 2 седмици нямат възможност.
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Някакви предубеждения към Порше София ли имате ? Принципно за толкова нов автомобил не би следвало да откажат пълния преглед.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта