Пасат 92 1.8 mi студен двигател - висок разход

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат 92 1.8 mi студен двигател - висок разход

Мнениеот Zafirov » Вто 13 мар 2007 10:20


Здравейте. От около два месеца пасата ми 92г. 1.8 mi комби , не достига работна температура. Винаги е държал 90-100 градуса, а сега в задръстванията в София, максималната температура която вдига е около 85 градуса. Давам ви пример - вечер от хотел Хемус до кв."Гео Милев" в перфектно задръстване, стигам 85 градуса чак когато паркирам вече в гаража си. Вследствие на това разхода ми се качи страшно много. Градско около 16 на сто, а може да е и малко нагоре.
Имам съмнения за термостата, ама преди година го сменях.
Дайте идеи за възможни причини. :roll:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат 92 1.8 mi студен двигател - висок разход

Мнениеот radotom » Вто 13 мар 2007 10:26


Zafirov написа:Имам съмнения за термостата, ама преди година го сменях.

Братчеееееее... ти си го взел тоя термостат с връзки! :lol:
Моя искара по-малко от 6 месеца! И сега поддържа 70*С!
Ама ги поддържа перфектно! :lol:
Пак сменяй, колега! Такава е нашта, с качествените части! :(


Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Zafirov » Вто 13 мар 2007 10:36


А какъв качествен термостат да взема? Какъв ти е разхода при такъв студен двигател? Аз съм малко лаик в тази област :cry:


Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Zafirov » Вто 13 мар 2007 10:41


Възможно ли е компютъра да е запаметил някакви грешки и това да допринася за високия разход? Иначе двигателя ми работи перфектно. Винаги пали от рас, не придърпва, не гасне, не играят обороти - работи като часовник. :)


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Вто 13 мар 2007 10:47


В перфектното задръстване , ако ти е работил двигателя то трябва да е достигнал нормалната си температура независимо дали термостата ти е отворен, тъй като нямаш въздушна струя която да охлажда.
Друг е въпроса дали ти е включвал вентилатора. Ако е включвал , а температурата по покозания ти е 85 градуса , то аз залагам на температурният датчик , а не на термостата.


Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Zafirov » Вто 13 мар 2007 10:52


Вентилатора работи. Чувам го от време на време. Може наистина да включва по рано!!! :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 13 мар 2007 10:55


niviat написа:В перфектното задръстване , ако ти е работил двигателя то трябва да е достигнал нормалната си температура независимо дали термостата ти е отворен, ...

Вярно! Това за 'перфектното задръстване' го бях пропуснал!
И моя загрява до 85 в задръстванията и пуска вентилатора.
Ако не го включва вентилатора, наистина може да е датчика за таблото или стабилизатора в таблото.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 13 мар 2007 11:22


niviat написа:В перфектното задръстване , ако ти е работил двигателя то трябва да е достигнал нормалната си температура независимо дали термостата ти е отворен, тъй като нямаш въздушна струя която да охлажда.
Друг е въпроса дали ти е включвал вентилатора. Ако е включвал , а температурата по покозания ти е 85 градуса , то аз залагам на температурният датчик , а не на термостата.

За разхода се ориентирай по извънградското.Разхода при градското е толкова относително понятие, че не му обръщам внимание.Но наистина при задръстване или на място при напълно отворен термостат, трябва да ти се вдига температурата.Сигурно уреда на таблото ти не отчита вярно.Виж как се държи на извънградско и тогава решавай.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Вто 13 мар 2007 12:11


А може ли да ти работи вентилатора постоянно?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 13 мар 2007 13:15


аз преди месец смених термодатчика който е на радиатора, щото включваше когато си поиска , в СБА Младост ми смениха термодатчиак за 8 лева + 20 лева за датчика ...засега е супер , включва на 92 и изключва на 85 градуса


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 13 мар 2007 17:22


Zafirov написа:А какъв качествен термостат да взема?

и аз да драсна 1 ред макар ,че и анкета май имаше
Мое мнение 1-wahler на 2-ро място berh


Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Zafirov » Вто 13 мар 2007 23:51


Това последното не го разбрах. :o
Има ли някъде майстор, който да може да измери с някакви сонди или датчици (аз сам лаик, извинявайте ако съм неточен) температурата на двигателя и да каже какъв е проблема. Ако отидя на диагностика на двигател, ще могат ли да се засекат тези проблеми и какво ги причинява. Един приятел ми каза да пипна дебелия маркуч който отива към радиатора, когато запаля колата. Направих го на студен двигател и според мен има малко налягане. Възможно ли е термостата да не затваря като хората и да пропуска към голямия кръг преди да е загряля колата?


Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Zafirov » Сря 14 мар 2007 0:12


Между другото, предполагам че е поствано някъде, но как се нулира(изчистват грешки) от компютъра на пасат 1,8 моно инжекция ABS двигател 92 г.? :?:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 14 мар 2007 2:19


Zafirov написа:Между другото, предполагам че е поствано някъде, но как се нулира(изчистват грешки) от компютъра на пасат 1,8 моно инжекция ABS двигател 92 г.? :?:

Като откачиш клемите на акумулатора за няколко минути и ги закачиш отново. Или с компютър и VAG-COM software.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 мар 2007 8:48


Zafirov написа: Един приятел ми каза да пипна дебелия маркуч който отива към радиатора, когато запаля колата.

По-скоро идеята на пипането на тоя маркуч е друга.
Не трябва да започне да се нагрява преди двигателя да е вдигнал около 80 градуса Т.е., температурата, на която отваря термостата.
А като каза, че има налягане... колко е това налягане? Като отвориш разширителния съд случайно бълбука ли много? И колко време след изтиване на мотора си стискал маркуча?
Опасенията са ми да нямаш пробив на гарнитуата на главата м/у охладителната система и цилиндрите. Когато аз имах такъв пробив, имаше налягане в системата 24 часа, след като е загасен мотора. Наблюдавай дали не ти се губи охладителната течност.
Искренно се надявам опасенията да са ми напразни!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта