Здравейте!
От скоро съм собственик на Т4 102к.с. Още на следващата сутрин като го запалих усетих странен шум, но си помислих, че може да има някоя ролка за смяна. Това може би се дължи на фатка, че от 5 години карам Пасат Б5 АФН и не съм имал сериозни проблеми с нея и следователно нямам базата за разпознаване на "неприятните" шумове в колата.
Вчера Т4-ката влезе в сервиз и ремонтираха спирачките + смених маслото на кутията с оригинално на ВАГ, но за съжаление "хъркането" си остана. Шума го има само, сутринта на студен старт. Като поработи 15-20 минути изчезва или се чува толкова леко, че не се улавя.
Още преди да е изчезнал (преди да е загрял мотора) при натиснат съединител хъркането спира, като отпусна съединителя - хъркането плавно се връща. Ще прикача видео. Моля, който се е сблъскал с такъв проблем да ме насочи към кутия или съединител да се ориентирам. Според майстора проблема трябваше да бъде решен със смяната на маслото понеже, ако е било от съединителя то трябвало да го има постоянно. Същия човек сега ми пее друга песен - трябвало е да се ориентирам към смяна на съединител.
Четох доста по чуждите форуми, но и там не намерих окончателен отговор. Едни пишат лагер първичен вал (маховик), други кутия...
https://www.facebook.com/36541716917575 ... 2550813513
https://www.facebook.com/36541716917575 ... 5558390950
Идеята е да не хвърля една торба пари в части, които не са за смяна докато не се стигне решението. Благодаря!
Шум от кутията при студен старт Т4
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта