
Чухте моето мнение, чухме и вашето



dontaskdontsay написа:важното е да е VW
К.Одаджийски написа:dontaskdontsay написа:важното е да е VW
Не бих казал че е така особено за фв от началото на хилядолетието.
Само да предупредя за Мегана, че са с калпави задни мостове и вече са за ремонт, който с лекота достига 800-1000 лв ако намерите кой да го направи
eng написа:От всичко изброено от теб аз съм нямал нито един от посочените проблеми, вероятно е да съм изключение, но и не съм чел за такива проблеми за които ти споменаваш, вероятно е във фейслифта да са изчистили всички тези проблеми, защото моето беше фейслифтово. Тоя мотор е корав на чук, напиши в търсачка k4m by renault и виж какво ще излезе, руснаците също много го ценят, а както знаем условията там са меко казано нечовешки, чел съм, че спокойно достига 500к.км без проблем, влагат го в Дачия, в тяхната Лада (което беше пак Рено), Дъстър дори имаше доскоро с точно този мотор 1,6 само, че 115 коня не 113, както и да е, няма значение. Въпроса ми беше за какви ремонти ценово да се подготвя с въпросния Голф - долу горе ми се изясниха нещата.
stefan4o написа:eng написа:От всичко изброено от теб аз съм нямал нито един от посочените проблеми, вероятно е да съм изключение, но и не съм чел за такива проблеми за които ти споменаваш, вероятно е във фейслифта да са изчистили всички тези проблеми, защото моето беше фейслифтово. Тоя мотор е корав на чук, напиши в търсачка k4m by renault и виж какво ще излезе, руснаците също много го ценят, а както знаем условията там са меко казано нечовешки, чел съм, че спокойно достига 500к.км без проблем, влагат го в Дачия, в тяхната Лада (което беше пак Рено), Дъстър дори имаше доскоро с точно този мотор 1,6 само, че 115 коня не 113, както и да е, няма значение. Въпроса ми беше за какви ремонти ценово да се подготвя с въпросния Голф - долу горе ми се изясниха нещата.
Да доуточним, че при Дачия са малко попитнати 1.6 моторите (поизчистени откъм недостатъци).Иначе като база са същите тези от времето на Рено 19.
Имам колега с Меган 1-во поколение и е брал ядове с 1.6 - има шунтирана маслена магистрала ако не се бъркам, което било слабост на самия блок на мотора или нещо от сорта беше. Вероятно при по-новите поколения е изчистено това, като проблем. Относно задницата - мисля само първото поколение е с торсионна греда. По-новите 2016-2017 са с носачи.
Ти коя година Меган заглеждаш заедно с Голф Мк5цата?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 47 госта