Маслото мирише на бензин????

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 13 мар 2007 7:11


Meти написа:Гарнитуата е издухала сигорно и меша
:smackbum Недей спича колегата
Колега просто веднъж на 2 седмици я карай на дълго(50-100км+) за да може да изпари бенза който се е събрал в картера. На колицата нищо и няма просто не е първа младост и това явление е нормално. :D




Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 13 мар 2007 7:23


znainainai написа:
Meти написа:Гарнитуата е издухала сигорно и меша
:smackbum Недей спича колегата
Колега просто веднъж на 2 седмици я карай на дълго(50-100км+) за да може да изпари бенза който се е събрал в картера. На колицата нищо и няма просто не е първа младост и това явление е нормално. :D



БЛАГОДАРЯ КОЛЕГА ЗА СЪВЕТА !!!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 13 мар 2007 8:30


Първо !-за коя капачка на маслото говориш???Капака на клапаните или щеката за маслото????
Второ!-Може от капака на клапаните да духа(все пак вентилира се картера),но не трябва да е силно -иначе озачава ,че гумичките на клапаните са заминали-ерго ако оттам покрай вмукателните клапани,които не се уплътняват достатъчно навлизат бензинови пари-тогава ще миршише и ще се къса!!!!
Ако обаче духа и мирише от щеката за нивото на маслото-лошоооооооо!Нови сегменти брат!
Не съм съгласен,че колата мирише щото се кара на къси разстояния-ако всичко е наред не би трябвало да е така.
Ако са гумички на клапаните сутрин като я запалиш ще изпушва еднократно и после ще спре.ПРичината е че покрай клапана поради лошото уплътнение се стича масло в цилиндъра и при запалване изгаря.
Мисля ,че проблемът ти е в уплътнителните гумички.......


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 13 мар 2007 9:13


От капака на клапаните(горе на двигателя от където се налива маслото) мерише си доста.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 13 мар 2007 10:58


evgbg написа:От капака на клапаните(горе на двигателя от където се налива маслото) мерише си доста.

гумички брат!!!Не бой се - 2 лв едната и се сменят лесно!
Но ги сменяй по-бързо!


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 13 мар 2007 13:37


Ще сменя гумичките. Нещо взе да ме притеснява че яко смесва бензин и масло... нивото на маслото ми вече е над MAX с около един пръст.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 13 мар 2007 13:42


evgbg написа:Ще сменя гумичките. Нещо взе да ме притеснява че яко смесва бензин и масло... нивото на маслото ми вече е над MAX с около един пръс.

Въобще не я карай повече така.....щом толкова се покачило може и друг да е проблема!!!Едва ли са само гумички!
Буквално си разбиваш хубавия двигател!Нямаш достатъчни мазилни качества на маслото + каране на къси разстояния=смърт за двигателя!
Виж да ти проверят и мембраната за регултора на налягането на инжекциона да не е пробита.
Но каквото и да е спирай я веднага!


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 13 мар 2007 14:08


Да не е бензиновата помпа?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 13 мар 2007 14:16


evgbg написа:Да не е бензиновата помпа?

Ти си с инжекцион бе брат и бензиновата ти помпа е потопена в резервоара!!!!


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 13 мар 2007 14:18


Не 1.8 ABS... моно е :( кофти работа!!! на моното пак ли е в резорвара?

Последна промяна от evgbg на Вто 13 мар 2007 14:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 13 мар 2007 14:20


evgbg написа:Не 1.8 ABS... моно е :(

    Същото пак е в резервоара. :wink:


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 13 мар 2007 14:24


Гадно!!! Какво ли се случва тогава?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 13 мар 2007 14:24


Ами да де!Моноинжекцион!!!Единствената мембрана в двигателния тосек покрай която тече бензин се намира в блока на инжекциона и се казва регулатор на налягането.Чрез него се връща обратно в резервоара излишния бензин подаван от бензиновата помпа -има точни параметри които се замерват преди да се започне реглаж на инжекциона...ако налягането не е в норма...сменя се мембраната....


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 13 мар 2007 15:12


Сега прегледах основно нещата... За мен е недоумяващо какво се случва. Имам 2 маркуча които идват от бензиновата помпа и влизат в инжектора. Там няма нищо друго което да е пряко свързано с маслото. Колата си взима колкото бензин има нужда и това е!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 13 мар 2007 15:18


evgbg написа:Сега прегледах основно нещата... За мен е недоумяващо какво се случва. Имам 2 маркуча които идват от бензиновата помпа и влизат в инжектора. Там няма нищо друго което да е пряко свързано с маслото. Колата си взима колкото бензин има нужда и това е!

Внимателно огледай местата на съприконсовения на масло и горива смес-смукателни колектори(много трудно се оглеждат трябва канал и светлина),гарнитури на колекторите.....явно доста гориво попада в маслото...1 пръст на щеката означава почти 1 литър!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 69 госта