едно е в реклама да се хиперболизират качествата на някой продукт, съвсем друго е началниците на компания да говорят глупости със сериозен тон в сериозна среда.
ясно е че това е търсен ефект, ясно е че повярвалите могат да се сърдят само на себе си, ама е добре все пак да се знае, че не съвсем всички са толкова лесно манипулируеми
TESLA електромобил...
Re: TESLA електромобил...
Сериозен тон в сериозна среда говори началник на компанията? - собственото им видео в собвстения им канал на компанията която фундаментално няма маркетингов отдел ??? Това видео го взехте все едно го е пускал по всички телевизии на всички държави и ви е казал - вижте моят камион какво може. Не случайно е избран базов модел порше, не случайно е ръчка, не случайно е уж нов автомобил, може да са му сложили 87 бензин, да е неопитен шофьор и още куп неща да се представи по начин, който е УАУ.
Затова има независими тестове и затова нещо, което не може да се повтори многократно от други хора и да се потвърди - не е неопровержима истина.
В какво повярвали колега, тук хората които коментират си мислиш, че са някакви евангелисти на тема тесла ли ? Тесла ти казва, че колата минава 500км, реално минава 400 и според теб има хора които ти казват, ааа не тя не минава 500 - може да мине 1000. Не тя не ускорява за 3 секунди, за една пикосекунда и т.н.
Всеки един автомобил има недостатъци без изключения. Няма автомобил който да се хареса на всички хора по всички параметри и параграфи - без изключения.
Кажи си какво ти е мнението по случая Дизелгейт тогава, когато сме VW forum - трябва ли да затрием VW, трябва ли да спрат да правят бизнес.
Главното в днешното ежедневие е, че електрическите коли все повече се приближават до нормалните нужди на хората голямата част от хората, не на всички хора. Ма то не можела да мине 1500км с 1 зареждане, ма тежала 3 тона, ма като карам с 200 ми пада батерията за 200км, ма тока скъп, ма те ги рекламират, че са по-добри от болид от Ф1, ама то туй не е така и т.н. и т.н. и т.н.
Просто сравнете електрокар от преди 15 години и сега. Както днес никой не сравнява дизели от преди 50 години. Нека говорим обективно доколкото е възможно.
Всеки един автомобилен производител има проблеми и черни моменти в историята си. Никой не е тръгнал да ви убеждава да се отказвате от ДВГ-тата си и да минавате на ток.
Вместо да се коментират някакви позитиви и негативи на колите - спорим за ултимативните тъпотии. Цяла Норвегия си кара електрички и не е като да се оплакват масово и да искат да се връщат на ДВГ - Частен случай ли са - да, ама също така са и един от възможно най-кофти местата за електрокар с техния климат.
Буквално някой хора се държат, все едно някой ви е насочил пистолет в главата и ви е казал утре сменяш на електричка или дърпам спусъка.
За милионен път - Мъск може да си бръщолеви каквото иска. Колите не ги прави той. Винаги може да се измисли тест в който електричката да бие еквивалентен ДВГ на 100% гарантирано. Не е това смисъла.
Дай да почнем да се дъвчем, ма що карате 4 цилиндрови, то 6-така по-добър и балансиран, ама що 6-так, 8мака е по-мощен, ма що 8мак има 8мак битурбо и не 57 страници, ами темите ще стават по 3000...
Затова има независими тестове и затова нещо, което не може да се повтори многократно от други хора и да се потвърди - не е неопровержима истина.
В какво повярвали колега, тук хората които коментират си мислиш, че са някакви евангелисти на тема тесла ли ? Тесла ти казва, че колата минава 500км, реално минава 400 и според теб има хора които ти казват, ааа не тя не минава 500 - може да мине 1000. Не тя не ускорява за 3 секунди, за една пикосекунда и т.н.
Всеки един автомобил има недостатъци без изключения. Няма автомобил който да се хареса на всички хора по всички параметри и параграфи - без изключения.
Кажи си какво ти е мнението по случая Дизелгейт тогава, когато сме VW forum - трябва ли да затрием VW, трябва ли да спрат да правят бизнес.
Главното в днешното ежедневие е, че електрическите коли все повече се приближават до нормалните нужди на хората голямата част от хората, не на всички хора. Ма то не можела да мине 1500км с 1 зареждане, ма тежала 3 тона, ма като карам с 200 ми пада батерията за 200км, ма тока скъп, ма те ги рекламират, че са по-добри от болид от Ф1, ама то туй не е така и т.н. и т.н. и т.н.
Просто сравнете електрокар от преди 15 години и сега. Както днес никой не сравнява дизели от преди 50 години. Нека говорим обективно доколкото е възможно.
Всеки един автомобилен производител има проблеми и черни моменти в историята си. Никой не е тръгнал да ви убеждава да се отказвате от ДВГ-тата си и да минавате на ток.
Вместо да се коментират някакви позитиви и негативи на колите - спорим за ултимативните тъпотии. Цяла Норвегия си кара електрички и не е като да се оплакват масово и да искат да се връщат на ДВГ - Частен случай ли са - да, ама също така са и един от възможно най-кофти местата за електрокар с техния климат.
Буквално някой хора се държат, все едно някой ви е насочил пистолет в главата и ви е казал утре сменяш на електричка или дърпам спусъка.
За милионен път - Мъск може да си бръщолеви каквото иска. Колите не ги прави той. Винаги може да се измисли тест в който електричката да бие еквивалентен ДВГ на 100% гарантирано. Не е това смисъла.
Дай да почнем да се дъвчем, ма що карате 4 цилиндрови, то 6-така по-добър и балансиран, ама що 6-так, 8мака е по-мощен, ма що 8мак има 8мак битурбо и не 57 страници, ами темите ще стават по 3000...
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
призавам си, аз не успявам да проследя полета на мисълта на колегата.
Re: TESLA електромобил...
Tesla са успешни въпреки Мъск, а не благодарение на него :) Тея product reveals, които Apple направиха популярни, явно работят за масовия пазар като цяло. Apple си правят такива всеки септември, показват някакви графики, после с малък шрифт от долу дават контекст. Кьорфишеци, ама явно работи.
В Тесла са събрани едни от най-интелигентните хората в сферата на софтуер и електрозадвижване, имам честта лично да познавам такъв, работещ в Austin.
За това и продуктите им са толкова добри за цената си. Просто нямат конкуренция, за момента. Дано това да се промени, конкуренцията е в полза на всички ни.
Между другото нещо, което се забравя често за Тесла бизнес модела - те решиха да правят електрички, и освен самите коли, си изградиха и собствена мащабна зарядна мрежа. В България това не е особен фактор, че има 2 суперчарджъра, но в развитите държави е сериозен плюс.
В Тесла са събрани едни от най-интелигентните хората в сферата на софтуер и електрозадвижване, имам честта лично да познавам такъв, работещ в Austin.
За това и продуктите им са толкова добри за цената си. Просто нямат конкуренция, за момента. Дано това да се промени, конкуренцията е в полза на всички ни.
Между другото нещо, което се забравя често за Тесла бизнес модела - те решиха да правят електрички, и освен самите коли, си изградиха и собствена мащабна зарядна мрежа. В България това не е особен фактор, че има 2 суперчарджъра, но в развитите държави е сериозен плюс.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20271
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
Ама като не ги прави той - да излезе индженерчету и да каже "Той не ги прави, аз ги правя", а не да лъже като дърт циганин млада тийнейджърка в столипиново...thanis написа:За милионен път - Мъск може да си бръщолеви каквото иска. Колите не ги прави той.


Мен никой не ме принуждава да си купувам каквото и да е. Преди 2 дни срещнах съученик с Tesla MY LR. Стана дума и той каза, че е бил от щастливците, които са купили Y точно преди спада на цените, но това май слабо го вълнува всъщност. Извънградско каза, че не може да отиде от София до Пловдив и обратно без да зарежда, затова за основна кола кара BMW с 3-литров мотор и плъг ин хибрид, която като кара градско харчи горе-долу колкото Теслата.
Но иначе за Теслата каза, че е любима на децата, защото могат да си седят вътре в Camp Mode (поддържа температурата) и да цъкат плейстейшън. Общо взето - един голям телефон на колела, в което май към момента няма кой да ги надмине.
Re: TESLA електромобил...
Тоя пример с ходенето до Пловдив без зареждане ми е мега абсурден
Аз също с Пасат не мога да отида до Пловдив, защото държа в резервоара да сипвам гориво в литри, чиито число да е както на фибоначи, така и просто число. За съжаление най-голямото такова число под 66литра е 13, така че повече от 13 литра не сипвам, та трябва да зареждам 3 пъти до Пловдив. Баси мъката.


Аз също с Пасат не мога да отида до Пловдив, защото държа в резервоара да сипвам гориво в литри, чиито число да е както на фибоначи, така и просто число. За съжаление най-голямото такова число под 66литра е 13, така че повече от 13 литра не сипвам, та трябва да зареждам 3 пъти до Пловдив. Баси мъката.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Влад пак почна с глупостите, но на EVTour-a е факт, че има сумати коли които направиха София - Пловдив - Карлово - София, без да заредят въобще.
Скорост по магистрала 130, скорост по второстепенни 90.
https://evtour.carlifebydani.com/participants
Мерцедесите в София повечето са се прибрали около 30% заряд.
Има и тесли който не са зареждали въобще. Даже модел S от 2015-та има, който не е зареждал.
Клипа го има в ютуб, който му се гледа ще си го намери.
Скорост по магистрала 130, скорост по второстепенни 90.
https://evtour.carlifebydani.com/participants
Мерцедесите в София повечето са се прибрали около 30% заряд.
Има и тесли който не са зареждали въобще. Даже модел S от 2015-та има, който не е зареждал.
Клипа го има в ютуб, който му се гледа ще си го намери.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
90% от теслите не успяват, обаче 1 е успяла, значи всички които казват че с тесла не се ходи до Пловдив ако бързаш, са глупаци.
Желязна логика
Желязна логика
Re: TESLA електромобил...
Неговите приятели карат със 160-180 по магистралата и правят 100км градско и нямат спирка никъде и не могат да зареждат, затова карат 50% по-скъп плъг ин хибрид дизел за градско, понеже гори колкото теслата.
Живи и здрави да сме - явно не можем да се отървем от българщината и това е.
Живи и здрави да сме - явно не можем да се отървем от българщината и това е.
Re: TESLA електромобил...
Аз пак казвам, НЯМА двг кола, която да направи София - Пловдив - София без да зареди на бензиностанция, няма значение преди или по време на пътуването, няма такава. Но пък има електрички, които са правили София - Пловдив - София без да са зареждали на публична станция.
Нека абсурдния пример със София - Пловдив - София да го оставим.
Нека абсурдния пример със София - Пловдив - София да го оставим.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Petrolhead написа:90% от теслите не успяват, обаче 1 е успяла, значи всички които казват че с тесла не се ходи до Пловдив ако бързаш, са глупаци.
Желязна логика
Изгледай клипа и ще разбереш що е така. Има причина, иначе реално всичките могат да го направят. Заредили са по 10% в Пловдив повечето, могли са и без тях.
Без значение колко тесли са, има много електрички които са успели въпреки твърденията тук.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Не мога да разбера защо толкова се палите.
Не можете да ме убедите, че тесла със 100% батерия може да тръгне от Пловдив, да стигне в София, да направи 50-60 километра в София и да се върне в Пловдив без допълнително зареждане някъде по пътя, като се кара със ограниченията. Не забравяйте че 50-60 километра в София са поне 3 часа каране
Не можете да ме убедите, че тесла със 100% батерия може да тръгне от Пловдив, да стигне в София, да направи 50-60 километра в София и да се върне в Пловдив без допълнително зареждане някъде по пътя, като се кара със ограниченията. Не забравяйте че 50-60 километра в София са поне 3 часа каране
Re: TESLA електромобил...
Аз лично коментирам безумния ти пример, нищо не искам да те убеждавам. Ако критерият ти дали Тесла стават или не се измерва в това, дали трябва да спреш за 5-10 минути да заредиш, и то без да се отклоняваш от пътя си, то значи и за мен си остава критеря да зареждам само с количество гориво, което е сечение на прости числа и фибоначи.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Petrolhead написа:Не мога да разбера защо толкова се палите.
Не можете да ме убедите, че тесла със 100% батерия може да тръгне от Пловдив, да стигне в София, да направи 50-60 километра в София и да се върне в Пловдив без допълнително зареждане някъде по пътя, като се кара със ограниченията. Не забравяйте че 50-60 километра в София са поне 3 часа каране
За кво да те убеждавам, то е ясно,че може линк съм ти дал даже

Иначе въобще не ме интересува в кво вярваш ти

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Аз в нищо не вярвам. Споделям лични впечатления. Вие явно сте вярващите в правилната вяра
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта