
Слаби фарове!!!
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Слаби фарове!!!
искам да питам може ли да си сложа по-мощни крушки от стандартните?Защото на Пасата имам чувството,че едва ли не карам без фарове,направо е мъчение 

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
другарите немци като си поектират колите много внимание обръщат на печалбата и затова нашите колици си нямат релета за фаровете. факт! проблема е решен като има кабел за ляв къс, за десен къс, за ляв дълъг и за десен дълъг; както знаете 1м кабел струва по-малко от едно реле ама при това положение натоварваш яко инсталацията ако сложиш 80/100 например а и те не светят много по различно заради загубите. решемието е да поставиш 2 релета от по 40а като задължително ги поставиш при тези условия:
1 да са в купето а не в коша-което усложнява процедурата максимално
2 да са вързани така, че силовата част да не засяга нищо друго освен крушките
3 да се тегли ток за силовата част по възможност директно от акумулатора или алтернатора
обединяваш левите и десни фарове съответно в категории къси и дълги-затова са 2 релетата и готово цветовете на кабелите са бял,жълт и съответно за другия фар бял с черта(някакъв друг цвят може да е черна) и жълт с черта. номера обаче е че в контактния ключ не присъстват всичките и ще ти се наложи да ги търсиш след ключа за фаровете. но има и чеп в цялата работа защото после ще правят бял ден-верно ама ако попрекалиш с ватовете може да си поопържиш рефлекторчетата. така че умната!
1 да са в купето а не в коша-което усложнява процедурата максимално
2 да са вързани така, че силовата част да не засяга нищо друго освен крушките
3 да се тегли ток за силовата част по възможност директно от акумулатора или алтернатора
обединяваш левите и десни фарове съответно в категории къси и дълги-затова са 2 релетата и готово цветовете на кабелите са бял,жълт и съответно за другия фар бял с черта(някакъв друг цвят може да е черна) и жълт с черта. номера обаче е че в контактния ключ не присъстват всичките и ще ти се наложи да ги търсиш след ключа за фаровете. но има и чеп в цялата работа защото после ще правят бял ден-верно ама ако попрекалиш с ватовете може да си поопържиш рефлекторчетата. така че умната!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Просто до крушките не стига нужното напрежение, а ако стига значи поблема е в крушките.Как така ще пестят от 2 реленца следкато всичко друго си има релета, на ел таблото ми има поне 6-7 релета(в зависимост от оборудването).Едва ли са пестили пари като са го направили така, може би причината за липса на релета е някаква друга а може и да не е 

наистина липсват релета за фаровете. системата е такава-от контактния ключ излизат бял и жълт кабели-съответно за къси и дълги(даже мисля че белия беше на дългите) и отиват в ключа на таблото за палене на фаровете и оттам вече се разделят за да не се подпалиш от кабелчета и за да се намалят загубите по жицата. но това обаче оставя ключа да се справя с цялото натоварване. и обикновено знаете че горят ключовете. е аз си мисля че 15-20 лв. и доволно играчка са все пак за предпочитане ако искаш по яки крушки. казвам го защото веднъж останах м/у варна и бургас в 11.30 през ноща на пътя и се прибирах до варна като краден с кабели на турло под таблото-мамицата ми се разплака. само заради магарията да сложа по яки крушки. които и без това не светеха както трябва заради кофти инсталация. като сложих реленцата-елате ме вижте! 

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
и аз съм имал подобен случай по-силните крушки стопиха кабелите и "фасунгите"
тук са най-добрите предложения:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=165

тук са най-добрите предложения:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=165
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз бях сложил 2 х 100 вата на вътрешните фарове, без реле. И 2-те по 60 в другите - стават общо 320 вата. И така ми се стопи клемореда, че неможеш да го разбереш кво е. Както и да е удоволствието ми струваше 75 лв. защото бях във Варна и се набутах в някакъв тузарски сервиз, а ония като видяха софийски номер и им светнаха очичките. Мамка им как ме одраха.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тоя дето закъса м/у бургас и варна съм аз всъщност ама докато се усетя че съм влязъл през меила и не съм се логнал и го пратих. ама няма значение. та момци тия крушки +30% и т.н. са нелоши ама ако искате наистина да свети като както трябва и да лекувате киселите гъзове с ксеноните и ония дето не знаят откъде им се изключват дългите-само с реленца му е майката. 80/100 или 90/110 са перфектни и не изгарят рефлекторите а и "фасунгите" няма да нагорят ако пуснете по дебеличък кабелец досами крушката чак. и да не забравите да замасите пак така яко-по възможност локално за всеки фар. и нямате грижи повече форевър. а написах че релетата трябва да са вътре в купето и то на по достъпно място поради 2 причини:
1 вода
2 понякога като караш по дълго на фарове и може да залепнат-случвало ми се е гасиш мотора и фаровете светят. та е удобно да знаеш на коя кора да вкараш един шамар и всичко се оправя мигом.
1 вода
2 понякога като караш по дълго на фарове и може да залепнат-случвало ми се е гасиш мотора и фаровете светят. та е удобно да знаеш на коя кора да вкараш един шамар и всичко се оправя мигом.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
супер са си. това не се халогени ниско долу и не ги залива чак толкова водата. досега на 3-4 коли съм направил и никой не е изплакал за строшени фарове от прегряване. на две мои аудита дето си поддържам връзка с новите собственици и на едно рено клио и още на нещо беше ама до момента никакви грижи. то отделно и фара си има вентилация-ти да не мислиш че 55/60 греят малко? верно че по-малко ама пак си е доста. те германците не са тъпи копелета-има мегдан. но по нагоре аз не съм качвал и не препоръчвам щото наистина не знам какво ще стане
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:а написах че релетата трябва да са вътре в купето и то на по достъпно място поради 2 причини:
1 вода
2 понякога като караш по дълго на фарове и може да залепнат-случвало ми се е гасиш мотора и фаровете светят. та е удобно да знаеш на коя кора да вкараш един шамар и всичко се оправя мигом.
А по точка 1 какво те боли, ако релетата са отвън (т.е. до фаровете) - повечето (да не кажа всички) автомобилни релета са доста сериозно капсуловани...
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Слаби фарове!!!
Аз също имам слаби къси светлини на б4-ката но се чудя дали не е от слаби рефлектори смисъл че са вече доста старички и покритието им е видимо остаряло.Та ако си купя нови и ги сменя дали ще има ефект или просто трябва да сложа и аз релета че да има подобрение 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Слаби фарове!!!
Вместо да копаеш стари теми да се беше поразтърсил по-сериозно ли ? 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта