Гумите пристигнаха на другия ден - в интерес на истината - не съм ги оглеждал изобщо - нови гуми с етикети, какво да им гледам? Платих на куриера, натоварих ги и си заминах. Очаквах да получа някой по-старичък ДОТ (подготвиха ме по телефона, че гумите може да са 22 до 24). С което бях ОК, така или иначе съм си харесал този модел гуми, но пък за моя изненада получих "пресни" от тази година. Както и да е, преди няколко дни реших да ги разгледам, за да видя техния treadwear, понеже стана въпрос за него в една друга тема. И... се натъкнах на нещо съмнително по едната гума. Ще кача снимките на някой сървър, за да може да ги видите в пълен размер, ще е нужен зуум, за да се види "съмнителното място" на гумата.
След няколко и-мейла и изпратени снимки ми се обади служителка и започнахме да уточняваме удобните начини да изчистим проблема. Накрая, не знам как, но се съгласих да ида до Пловдив за своя сметка да занеса въпросната гума до един от центровете им, за оценка. После се позамислих, пък си викам... това нормално ли е? Да ме пращат на 100км да се разхождам и да си губя деня, за да чуя мнение от някой, който е много вероятно да ме потупа по рамото и да ме изпрати откъдето съм дошъл. Та последно настоях, ако гумата не я приемат за рекламация и не ми я подменят - да бъдат така добри да ми изпратят констативен протокол подписан от този, който е дал становище. С тази уговорка я пратих днес по куриера до Пловдив, за да я видят.
Гумите не съм ги качвал на джанти, тая Събота реших да отскоча до една гумаджийница да ги питам за съвет... момчето гледа, гледа... вика може и да й няма нищо, а може и да има, няма как да знаем, докато не я качим на джанта и да се кара.
Чудя се и се мая - не направих ли грешка, че директно не използвах правото си за връщане (14-дневен срок от покупката), вместо да си губя времето и да се занимавам с хора, които някак ми се струва, че не искат да съдействат? Затова и пускам анкетата - интересно ми е да знам вие, как бихте постъпили в този случай. Ако искате ме наречете глупак - но се опитвам по най-добрия и честен за двете страни начин да изчистя проблема - за да сме доволни (и двете страни). Не зная, доколко това е валидно и се оценява от отсрещната страна в България.






